Leijonanainen ja kaurismies

mahtaako toimia..

Tapasin jokin aika aivan ihanan miehen ja olemme viime ajat olleet jatkuvasti yhdessä. Voisi sanoa että rakastuin ensisilmäyksellä. Hän tuntuu olevan kaikkea mitä haluan ja olen häneen täysin hullaantunut! Mutta kun joku päivä tuli syntymäpäivämme puheeksi ja kävi ilmi että hän on kauris, pelästyin pahanpäiväisesti. En ole ikinä tullut toimeen kauriiden kanssa ja pelkäsinkin ongelmien tulevan vastaan.

Eritoten ihmettelin, kuinka hän on osoittanut kiintymystään todella avoimesti ja kuinka mm. huumorin tasolla tunnumme olevan kovin samanlaisia.

Yhtenä iltana kun sitten yritin tavanomaiseen tapaani käpertyä hänen kainaloonsa ja pussailla häntä, tuntui hän kovin kylmältä, käänsi päätään pois ja hymähteli kiintymyksenosoituksilleni. Yritin saada selkoa hänen käyttäytymisestään, häntä ei kuulemma "huvittanut" hempeillä..

Mitähän tästä mahtaa tulla ja mihin tämä ajautuu.. Itse olen todella tulinen rakastaja ja osoitan tunteeni avoimesti, mutta en halua myöskään ahdistaa pariani tai tuntua riippuvaiselta. Voisiko joku selittää minulle tätä kauriin kummallista käyttäytymistä? Mihin se lempi yhtäkkiä katosi?


N22

10

2216

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Leijonanaaras38

      Hei, minä olin naimisissa 12v kauriin kanssa ja kun otin eron Allekirjoitin täysin lauseen "leijona sopii kauriin kanssa korkeintaan liikekumppaneiksi". Niin kaukana oli meidän käsitykset läheisyydestä, yhdessäolemisesta- ja tekemisestä. Minä halusin jutella, olla kainalossa, miehelle kaikki toiminnallinen tekeminen oli vain tärkeää. Meillä oli siinä sitten näiden johdosta isompiakin ongelmia joista selviämiseen meni ehkä 3 vuotta vielä eron jälkeen.
      Minusta kauris ei ymmärrä leijonaa ja leijonan tarpeita. On kylmä, viileä, toki viehättäväkin, enk kai muuten olisi exääni rakastunut aikanaan!
      Ja loistava isä kylläkin, ainakin hän.
      Kauris voi saada leijonasta kaikki ikävät piirteet esille koska ei huomioi leijonan tarpeita vaan oma tekeminen menee edelle.

      • avuton toimijana

        "miehelle kaikki toiminnallinen tekeminen oli vain tärkeää"
        Leijonanaiset ovat todella onnettomia tekemään mitään käytännön asoioita.
        Puheissa ottavat kyllä lopullisesti kantaa niihin, pitävät heti lausutut tyhmät mielipiteensä, eivätkä opi koskaan!

        On siinä haastetta!


      • Kauris-pupu
        avuton toimijana kirjoitti:

        "miehelle kaikki toiminnallinen tekeminen oli vain tärkeää"
        Leijonanaiset ovat todella onnettomia tekemään mitään käytännön asoioita.
        Puheissa ottavat kyllä lopullisesti kantaa niihin, pitävät heti lausutut tyhmät mielipiteensä, eivätkä opi koskaan!

        On siinä haastetta!

        Hassua, olen kauris-nainen jolla on ihana leijona-mies... :) mutta voisinpa väittää että meistä kylmemmäksi jää tuo mies!!!! En malttaisi pitää näppejäni irti hänestä, mutta hän on se viileä KISU joka haluaa että teen aina aloitteen!! Huumorimme ja ajatusmaailmamme on hyvin samanlainen, arvostamme paljolti samanlaisia asioita. Eiköhän kuitenkin "koetut asiat" vaikuta meidän luonteisiimme ja siihen miten suhtaudumme elämään???

        Ihanaa haastetta!!!


      • nouseva Leijona(N)

        Joo, olet aika totuuden lähteillä...


      • nouseva Leijona(N)
        Kauris-pupu kirjoitti:

        Hassua, olen kauris-nainen jolla on ihana leijona-mies... :) mutta voisinpa väittää että meistä kylmemmäksi jää tuo mies!!!! En malttaisi pitää näppejäni irti hänestä, mutta hän on se viileä KISU joka haluaa että teen aina aloitteen!! Huumorimme ja ajatusmaailmamme on hyvin samanlainen, arvostamme paljolti samanlaisia asioita. Eiköhän kuitenkin "koetut asiat" vaikuta meidän luonteisiimme ja siihen miten suhtaudumme elämään???

        Ihanaa haastetta!!!

        JEAH BEIBE! SHAGGEDELIC....!!!!;);)

        No ite en kyllä Kauriiseen haksahada...huh.


    • ******KUNINGASKISU*******

      1.vaimo oli kauris!
      Hyvä liikkekumppani,pitä perhen koossa,viileä,ei fantasioita,ei viisioita,täydelleinen käytännön ihmimen...
      Ei leijona saa paljon mitään noista asijoista.Kauris on meitä tukahuttamista varten,he ovat myös täydellisiä ilon piajia!
      Grrrrrr! jätä hänet! ota vaikka leijonan,ravun tai kalan.

      • Leijona laiska

        "Kauris on meitä tukahuttamista varten"

        Tämä tarkoittaa leijonan kielellä omaa laiskuutta ja ikuisesti uusiutuvaa tyhmyyttä käytännön asioissa.


      • kissa vie(N)

        ...about noin - ikävä kyllä.


    • Jousileijona

      Kauriilta olen saanut urvallisuutta ja ennustettavuutta. Ei räisky eikä saa pahaa mieltä. Kumpikaan ei ole katala luonne.

      Se mitä kauriilta ei saa, on "suuri romantiikka".

      Olen jutellut kauris-leijonasuhteesta muidenkin kanssa. Tappelua ei ole, riippuu tietenkin molempien kartoista, mutta leijona välillä haluaa viidakkoon...

    • Kirroosi

      Aivan, aivan. Minulla oli ystävä, joka oli kauris. Njoo, ei tod. mennyt hyvin. Leijonat ja kauriit ainakin tunnetusti ovat täysin vastakohtia toisilleen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      4260
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      4172
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      3946
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      2787
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      78
      2495
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      128
      2088
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      340
      2084
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      193
      1986
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1639
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1432
    Aihe