Olen antanut vaimolle orgasmin puhdasta pillua nuolemalla. Istui sohvalla jalat koukussa ja pillu avoimena hyvästi esille. Mahtava tunne itselläkin. Voi samalla runkata. Hyvä asento on selällään jalat koukussa. Voi kun vieläkin saisi nuolla tällä tavoin pillua ja antaa orgasmien tulla valtoimenaan
Pillua nuolemalla orgasmi
29
16343
Vastaukset
- Pillunnuolija itsekin
Tosi hyvä juttu! Peukut pystyyn!
- ....tekee..
...kun naisen pillu on naamasi päällä. T. Nainen
- suuhun-pantavaa
Kun nainen on naaman päällä, valuvat hänen nesteensä suoraan suuhuni. Ja voin myös nuolla niitä. Ja nainen voi hieroa pimppinsä vasten kasvojani, jolloin hänen nesteensä leviävät koko naamalle. Sen jälkeen en pese kasvojani moneen päivään.
- zyrtek
tätä tarjolla mahdollisesti innokkaalle
- Samanen
zyrtek kirjoitti:
tätä tarjolla mahdollisesti innokkaalle
Kyllä jos vain järjestyisi tilaisuus. Olen aina Haaveillut jos vielä voisin kerran elää nuoruuttani ja tehdä toinen onnelliseksi saaden samalla itsekin hyvän mielen ilman sitoutumista.
- zyrtek
Samanen kirjoitti:
Kyllä jos vain järjestyisi tilaisuus. Olen aina Haaveillut jos vielä voisin kerran elää nuoruuttani ja tehdä toinen onnelliseksi saaden samalla itsekin hyvän mielen ilman sitoutumista.
asia järjestymään,ilman stoumuksia ja salaa.Ota yhteys
mail [email protected]
Paras asento on kun nainen peruuttaa takaperin naaman päälle ja painaa kosten.. kasvojani vasten. Nainen voi ohjailla täysin tilannetta ja saa parhaan lopputuloksen. On ihanaa kun alapää on ihan märkä ja nainen alkaa kiihottaa itseää hieromalla alapäätään naamaani.
- Untouneksia
Kyllä pillu on hyvälle vaikka miten tarjottuna. Terveen ja kiimaisen miehen se saa tekemään naiselle mitä hän haluaa pillulleen tehtävän. On kiihottavaa kun nesteet rupeaa erittymään. Nainen on maailman ihanin pakkaus suloineen. Kun ajattelee on pakko ruveta runkk....n. Voi voi tätä pulaa, suudelmista suloisista saattaisit sä sulaa...
- olen kateellinen
Ihanaa lukea edes tuollaisesta, vaimosi saa olla onnellinen!!! Mun mies ei koskaan anna mulle suuseksiä ja asia on ruvennut enemmän ja enmmän haittaamaan minua. Joskus on saattanut pari kertaa nuolaista ja siinä se. En käsitä miksei hän tajua että minäkin haluaisin, itse nauttii suuseksistä melkein joka kerta, mutta ei. Muutenkin tuntuu, että hän haluaa vain itse nauttia, ei ajattele ollenkaan enää sitä, että minäkin nauttisin. Inhottaa sekin kun työntää suoraan sormensa heti sisään... mitä sitä turhia hyväilemäänkään...:( Mutta nauttikaa te muut kenellä hyvin menee!!
- Haaveilija
olen kateellinen kirjoitti:
Ihanaa lukea edes tuollaisesta, vaimosi saa olla onnellinen!!! Mun mies ei koskaan anna mulle suuseksiä ja asia on ruvennut enemmän ja enmmän haittaamaan minua. Joskus on saattanut pari kertaa nuolaista ja siinä se. En käsitä miksei hän tajua että minäkin haluaisin, itse nauttii suuseksistä melkein joka kerta, mutta ei. Muutenkin tuntuu, että hän haluaa vain itse nauttia, ei ajattele ollenkaan enää sitä, että minäkin nauttisin. Inhottaa sekin kun työntää suoraan sormensa heti sisään... mitä sitä turhia hyväilemäänkään...:( Mutta nauttikaa te muut kenellä hyvin menee!!
En tiedä mikä siinä on ettei sitä voisi antaa naiselle nautintoa nuolemalla ihanaa pillua ja antaa hänelle laukeamisen tunne. Onhan se itsellekin kiihottavaa (ainakin minulle)kun näkee kuinka toinen nauttii ja saa samalla pitää itseään myös siinä tilassa että kun hetki on koittanut ja voi sitten työntyä häneen sisälle ja saa myös tuntea laukeamisen ihanan tunteen. Minua rupesi kiihottamaan aivan tavattomasti kun saa lukea että nainen myöskin haluaa ja kaipaa tällaista. Seksin pitäisi olla ilon, nauttimisen ja hyvänolon tunteen tuottamista naiselleen ja siinä samalla itselleen. Ai että...
- kokenut
Eihän sitä akalta saa tuomonen kehveli.Painu lammaskarsinaan.
- Haaveilija
Kumpikohan meistä on enemmän nähnyt, tehnyt ja kokenut? Voin sanoa melkoisella varmuudella että et ole naisen vieressä ollut, puhumatta nähnyt ja tehnyt vielä naiselle mitään. Toisin sanoen et ymmärrä ihmisten välisestä nautinnon ja mielihyvän tuottamisesta mitään. Yli 30 v. avioliitto takaa varmasti kokemuksen. Tekstistä päätellen olet vielä alaikäinen.
- voisi kokea saman
Olen kateellinen vaimollesi. Tämä olisi minun unelmani, mutta siksi jää..
- Haaveilija
Miksi jäisi? Ole vain rohkea ja johdata tilannetta vain siihen suuntaan mitä haluat itsellesi tehtävän ja miten haluaisit saada nauttia hekumasta. On vain kysymys toistemme tarpeiden tyydyttämisestä ja samalla nauttimisesta. Se ei ole kiellettyä. Jos olisi mahdollista, täyttäisin mielihyvin toiveesi sen pitemmälle menemättä.
- kyllä
Haaveilija kirjoitti:
Miksi jäisi? Ole vain rohkea ja johdata tilannetta vain siihen suuntaan mitä haluat itsellesi tehtävän ja miten haluaisit saada nauttia hekumasta. On vain kysymys toistemme tarpeiden tyydyttämisestä ja samalla nauttimisesta. Se ei ole kiellettyä. Jos olisi mahdollista, täyttäisin mielihyvin toiveesi sen pitemmälle menemättä.
miesystävältäni suihin mielelläni. Meidän suhde on niin alussa, etten ole oikein uskaltanut häntä nuolemiseen patistaa, kun hän ei näytä olevan siihen halukas. Hän on jo lähempänä 50v, joten mistään ujosta nuorukaisesta ei ole kysymys. Itse kaipaisin vähän viriilimpää seksielämää, vaihtelevaa jne... kumpa voisitkin toteuttaa toiveeni..
- zyrtek
meitä ihmisiä vaivaa ,eihä seksi tietenkään kaikkea merkitse mutta miksi emme pysty toteuttamaan haaveitamme niiden ihmisten
kanssa kenen kanssa jaamme arkipäivämme. - Haaveilija
zyrtek kirjoitti:
meitä ihmisiä vaivaa ,eihä seksi tietenkään kaikkea merkitse mutta miksi emme pysty toteuttamaan haaveitamme niiden ihmisten
kanssa kenen kanssa jaamme arkipäivämme.Olen samaa mieltä zyrtekin kanssa siitä, miksi emme voi nauttia ja mielihyvää toiselle tuottaa ja samaa itse tuntien, käyttämällä niitä välineitä mitä meille on annettu. Meillä on elämässä jo tarpeeksi muita ongelmia ja saadaksemme ne edes hetkeksi sulkea pois mielestämme, olisi toivottavaa että saisimme edes tällä tavoin ne unohtaa nauttimalla edes seksistä. Ei kai sen tarvitse välttämättä sitoa ketään, vaan toteuttaa fantasioitaan edes kerran elämässään. Minusta ei mikään ole niin mukavaa kun saa ihailla ja hyväillä naisen vartaloa, rintoja, reisiä ja siitä edetä siihen mistä nainen nauttii, eli pillun klitorista kielellä hyväellen aina orgasmiin asti. On mieletön tunne kun näkee ja kokee sen nautinnon. Kun lukee näitä palstoja, on varmasti paljon naisia jotka tätä haluaisivat, mutta eivät voi tai uskalla siitä kertoa ja julki tuoda. Nauttimisiin ja mielihyvää tuntien vaan.
- milloin tavataan
Haaveilija kirjoitti:
Olen samaa mieltä zyrtekin kanssa siitä, miksi emme voi nauttia ja mielihyvää toiselle tuottaa ja samaa itse tuntien, käyttämällä niitä välineitä mitä meille on annettu. Meillä on elämässä jo tarpeeksi muita ongelmia ja saadaksemme ne edes hetkeksi sulkea pois mielestämme, olisi toivottavaa että saisimme edes tällä tavoin ne unohtaa nauttimalla edes seksistä. Ei kai sen tarvitse välttämättä sitoa ketään, vaan toteuttaa fantasioitaan edes kerran elämässään. Minusta ei mikään ole niin mukavaa kun saa ihailla ja hyväillä naisen vartaloa, rintoja, reisiä ja siitä edetä siihen mistä nainen nauttii, eli pillun klitorista kielellä hyväellen aina orgasmiin asti. On mieletön tunne kun näkee ja kokee sen nautinnon. Kun lukee näitä palstoja, on varmasti paljon naisia jotka tätä haluaisivat, mutta eivät voi tai uskalla siitä kertoa ja julki tuoda. Nauttimisiin ja mielihyvää tuntien vaan.
haaveiden täyttämisen merkeissä. Olen 43v ja elän parasta aikaani sekimielessä, kun olisi vain mies, joka osaisi ja haluaisi nauttia kanssani. Ulkonössäni ei ole valittamista, olen isorintainen ja kurvikas blondi. Minusta huokuu erottisuus ulospäinkin, mutta kun sen kunnon toiminta puuttuu. Minun pitää vain koettaa kärvistellä puutteessa ja hoitaa rakastelun jälkeen itse hommat, kun miesystävä jo nukkuu. Hassua, miesystävä kyllä on aina viikonloppuisin, mutta kun seksistä en saa mitään irti. Hän kyllä imeskelee rintojani. Olen hänelle sanonut, että tykkään että niitä puristellaan, melko kovastikin, mutta ei ole mennyt perille. Pimppaa hän hyväilee työntämällä sormea sisään, vaikka klitsuni janoaa hyväilyjä, sormilla, suulla....
- Haaveilija
milloin tavataan kirjoitti:
haaveiden täyttämisen merkeissä. Olen 43v ja elän parasta aikaani sekimielessä, kun olisi vain mies, joka osaisi ja haluaisi nauttia kanssani. Ulkonössäni ei ole valittamista, olen isorintainen ja kurvikas blondi. Minusta huokuu erottisuus ulospäinkin, mutta kun sen kunnon toiminta puuttuu. Minun pitää vain koettaa kärvistellä puutteessa ja hoitaa rakastelun jälkeen itse hommat, kun miesystävä jo nukkuu. Hassua, miesystävä kyllä on aina viikonloppuisin, mutta kun seksistä en saa mitään irti. Hän kyllä imeskelee rintojani. Olen hänelle sanonut, että tykkään että niitä puristellaan, melko kovastikin, mutta ei ole mennyt perille. Pimppaa hän hyväilee työntämällä sormea sisään, vaikka klitsuni janoaa hyväilyjä, sormilla, suulla....
Kunpa voiskin tavata ja toteuttaa molempien toiveen ja halun. Kyllä ymmärrän kaipuusi, sillä samassa tilanteessa olen. Mutta puuttuu vain mahdollisuus. Voin vain kuvitella sen kaipauksen mitä jää puuttumaan vaikka vieressä olisi se mahdollisuus. Myötäelän kanssasi sen tunteen kanssa mitä ruumissasi tunnet. Sitä tunnetta kaipaan minäkin. Jospa voisikin kertoa kaiken niin silloin paremmin ymmärrettäisiin se polte.
- voin laittaa
Haaveilija kirjoitti:
Kunpa voiskin tavata ja toteuttaa molempien toiveen ja halun. Kyllä ymmärrän kaipuusi, sillä samassa tilanteessa olen. Mutta puuttuu vain mahdollisuus. Voin vain kuvitella sen kaipauksen mitä jää puuttumaan vaikka vieressä olisi se mahdollisuus. Myötäelän kanssasi sen tunteen kanssa mitä ruumissasi tunnet. Sitä tunnetta kaipaan minäkin. Jospa voisikin kertoa kaiken niin silloin paremmin ymmärrettäisiin se polte.
sähköpostiosoitteen. Vaikka blondi olenkin, niin en ole kamalna tyhmä :)
- Haaveilija
voin laittaa kirjoitti:
sähköpostiosoitteen. Vaikka blondi olenkin, niin en ole kamalna tyhmä :)
Kielletyn hedelmän makua, mutta eikös Eevakin tarjonnut kielletyn puun hedelmää... Antaahan se lisäjännitystä tilanteeseen jossa paikat kyllä kihelmöivät. Tunnet varmaan itsekin. En ole enää nuorukainen minäkään, mutta en vanhuskaan ja paikat vielä pelaa. En väheksy kenenkään ulkomuotoa olipa minkänäköinen tahansa. Nainen naisena on minulle kaikkein tärkein. En tiedä kuinka voisin antaa osoitteeni ettei tulisi julkisuuteen ja särje unelmia.
- zyrtek
Haaveilija kirjoitti:
Olen samaa mieltä zyrtekin kanssa siitä, miksi emme voi nauttia ja mielihyvää toiselle tuottaa ja samaa itse tuntien, käyttämällä niitä välineitä mitä meille on annettu. Meillä on elämässä jo tarpeeksi muita ongelmia ja saadaksemme ne edes hetkeksi sulkea pois mielestämme, olisi toivottavaa että saisimme edes tällä tavoin ne unohtaa nauttimalla edes seksistä. Ei kai sen tarvitse välttämättä sitoa ketään, vaan toteuttaa fantasioitaan edes kerran elämässään. Minusta ei mikään ole niin mukavaa kun saa ihailla ja hyväillä naisen vartaloa, rintoja, reisiä ja siitä edetä siihen mistä nainen nauttii, eli pillun klitorista kielellä hyväellen aina orgasmiin asti. On mieletön tunne kun näkee ja kokee sen nautinnon. Kun lukee näitä palstoja, on varmasti paljon naisia jotka tätä haluaisivat, mutta eivät voi tai uskalla siitä kertoa ja julki tuoda. Nauttimisiin ja mielihyvää tuntien vaan.
tapaamiseenne haaveilija /afrodite
- haaveilijan rohkeus
Haaveilija kirjoitti:
Kielletyn hedelmän makua, mutta eikös Eevakin tarjonnut kielletyn puun hedelmää... Antaahan se lisäjännitystä tilanteeseen jossa paikat kyllä kihelmöivät. Tunnet varmaan itsekin. En ole enää nuorukainen minäkään, mutta en vanhuskaan ja paikat vielä pelaa. En väheksy kenenkään ulkomuotoa olipa minkänäköinen tahansa. Nainen naisena on minulle kaikkein tärkein. En tiedä kuinka voisin antaa osoitteeni ettei tulisi julkisuuteen ja särje unelmia.
riittää. Olen odotellut viestiäsi, mutta mitään ei kuulu :)
- zyrtek
Haaveilija kirjoitti:
paljon puhetta mutta niin vähän villoja
- Haaveilija
haaveilijan rohkeus kirjoitti:
riittää. Olen odotellut viestiäsi, mutta mitään ei kuulu :)
Kertoo mistä on kysymys. Haaveita haaveen vuoksi vain. Kohdallani voisi vielä lisätä että: "Ilot ja surut rinnakkain". En osaa käyttää tuota osoite juttua, ts. millä tavoin pitäisi toimia. Sikstoisekseen on sanonta: "Ei pidä potkia aisansa yli". Olisi ja on ollutkin mukavaa ja mieltä keventää edes hieman kirjoittelemalla kun ei oikein voi vaikeassa tilanteessa kumppanillekaan enää toiveistaan puhua ja kun vielä olisi "voimia" jäljellä toimiakin. Kiitoksia oikein paljon Teille molemmille jotka olisitte olleet Haaveilijan kanssa samalla aaltopituudella. Täyttymättömien toiveiden kujalla. Mutta jospa se joskus vielä...
- sinua sänkyyn
Haaveilija kirjoitti:
Kertoo mistä on kysymys. Haaveita haaveen vuoksi vain. Kohdallani voisi vielä lisätä että: "Ilot ja surut rinnakkain". En osaa käyttää tuota osoite juttua, ts. millä tavoin pitäisi toimia. Sikstoisekseen on sanonta: "Ei pidä potkia aisansa yli". Olisi ja on ollutkin mukavaa ja mieltä keventää edes hieman kirjoittelemalla kun ei oikein voi vaikeassa tilanteessa kumppanillekaan enää toiveistaan puhua ja kun vielä olisi "voimia" jäljellä toimiakin. Kiitoksia oikein paljon Teille molemmille jotka olisitte olleet Haaveilijan kanssa samalla aaltopituudella. Täyttymättömien toiveiden kujalla. Mutta jospa se joskus vielä...
olisi ollut raahaamassa :) ainakaan heti =)
- ensimmäiseksi
sinua sänkyyn kirjoitti:
olisi ollut raahaamassa :) ainakaan heti =)
ja eikähän se sitäpaitsi enää tällä iällä onnistu aivan oitis siitä vaan kaatamaan. Minusta on väärin niin enää kuvitellakaan ja kunnioitan ja arvostan kuitenkin naisia niinpaljon, että jos sille asteelle asiat etenee, pitää olla syvällisemmät tunteet ja ajatukset. Eli tutustua perinpohjin.
Se vain ajatteluttaa kun kumppani sairauden vuoksi ei ole kiinnostunut ja kuitenkin toinen vielä sitä kaipaa, tulee siitä semmoinen ristiriita ettei voi oikein muuta kuin tehdä niinkuin olen tehnyt: Haaveilla vain. En osaa käyttää sitä osoitejuttua, kun olen ollut tietokoneen käyttäjä vasta pari-kolme kuukautta. Mutta jos vielä oppisi olisi mukavaa kirjoitella ja vaihtaa ajatuksia. - kirjoittaa
ensimmäiseksi kirjoitti:
ja eikähän se sitäpaitsi enää tällä iällä onnistu aivan oitis siitä vaan kaatamaan. Minusta on väärin niin enää kuvitellakaan ja kunnioitan ja arvostan kuitenkin naisia niinpaljon, että jos sille asteelle asiat etenee, pitää olla syvällisemmät tunteet ja ajatukset. Eli tutustua perinpohjin.
Se vain ajatteluttaa kun kumppani sairauden vuoksi ei ole kiinnostunut ja kuitenkin toinen vielä sitä kaipaa, tulee siitä semmoinen ristiriita ettei voi oikein muuta kuin tehdä niinkuin olen tehnyt: Haaveilla vain. En osaa käyttää sitä osoitejuttua, kun olen ollut tietokoneen käyttäjä vasta pari-kolme kuukautta. Mutta jos vielä oppisi olisi mukavaa kirjoitella ja vaihtaa ajatuksia.normaaleja sähköposteja, niin laitat vain sen osoitteen siihen vastaanottaja kenttään. Laitan sen siksi tämän profiilin kautta, että saa viestin poistettua. En halua, että minulle alkaa satelemaan viestejä "tuntemattiomilta" Otitko jo se soitteen ylös, vai laitanko uudelleen?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata401420Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981355Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2901255- 1091115
- 191061
- 651038
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva161019- 711012
Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f176878Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju18841