Pihallamme kasvaa vanhan navetan edessä jonkinlainen ruusu, sellaisia vaaleita kukkia ihania tulee kyllä tosi paljon, mutta kun se leviää leviämistään. Miten nämä alut saisi tapettua kokonaan? Niitä on sitten monen metrin levydeltä. Olen leikellyt niitä oksasaksilla mutta en jaksa enää.
Olen kuullut että jos laittaa suolavettä maahan niin ei niitä enää tulisi. Onko jotain muuta kikkaa keneläkään?
"Ruusun" leviäminen
Kesää odotellaan
1
472
Vastaukset 1
- Älä hävitä !
Miksi ihmeessä haluat lopettaa alut ?
Istuta vaikka muualle.
Olisin onnellinen jos mikä kukka vain leviäisi - ja saisi vielä uusia alkuja !!
Tai tarjoa alkuja jollekin, joka tykkää kukista !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???411877Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101270- 991011
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88894- 102888
- 62716
- 32612
Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.68518Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku12505- 78501