Maksulliset naiset ovat

hieno asia

Maksullisen naisen luona on mukava käydä. Tytöt ovat yleensä erittäin hyvän näköisiä - eikähän tarvitse valita sellaista josta ei pidä - ja homma on mutkatonta. Ei tarvita tuntikausien puhuttamista. Asennot vaihtuvat vikkelään kun vain pyytää. Jokaisella käyttämälläni naisella on pillu ollut ajeltu paljaaksi tai ainakin siistitty kauniiksi - ei mitään karvalakkeja jalkovälissä.

Tyttö saa rahat ja minä panon ja molemmat ovat tyytyväisiä. Tuo homman mutkattomuus aiheuttanee sen, että ostetun naisen kanssa orgasmi on rajumpi kuin avioseksissä tuppaa saamaan. se on vapautunutta panoa.

34

5616

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikka ruokiksella

Kun käy ruokatunnilla ampumassa pussit tyhjäksi iloisen tytön luona, niin jaksaa kevyesti painaa pitkää päivää!

• ajan säästöstä

Ei tarvitse vongata epävarmaa seksiseuraa baareista koko yötä. Jää aikaa muillekin harrastuksille ja työnantajakin on tyytyväinen kun ei ole aamulla väsynyt ja krapulainen.

Aika on nykyään rahaa.

• avioseksissä, niin miksi

olet edes naimisissa, koska kuitenkin käyt huorisssa? Vai oliko TAAS pakko vetää helventavaan sävyyn avioseksi tähän? Myönnä katkeruutesi tai jätä se avioliitto/seksi jo rauhaan.

• perään

Kenenkään ole pakko käyttää ammattilaisten palveluja. Se on ihan vapaaehtoista. Ei ole tarkoitus halventaa avioseksiä yleisesti, mutta on vain niin, että 20 vuodessa saman naisen kanssa on vähän kaikki tullut kokeilluksi (paitsi se mihin ei suostuta). Avioseksi on siis hiukka tylsää. Toki läheisyys on iso asia - jopa usein tärkeämpi kuin seksi.

Vaihtelu virkistää. Ammattilaisten kanssa vain pannaan, ei suunnitella mitään salarakas -suhdetta. Ammattilainen ei soittele perään. Siksi tällainen vaihtelu on avioliitollekin vähemmän vaaraksi, kuin iskeä naisia muualta.

• hänelle saman?
        perään kirjoitti:

Kenenkään ole pakko käyttää ammattilaisten palveluja. Se on ihan vapaaehtoista. Ei ole tarkoitus halventaa avioseksiä yleisesti, mutta on vain niin, että 20 vuodessa saman naisen kanssa on vähän kaikki tullut kokeilluksi (paitsi se mihin ei suostuta). Avioseksi on siis hiukka tylsää. Toki läheisyys on iso asia - jopa usein tärkeämpi kuin seksi.

Vaihtelu virkistää. Ammattilaisten kanssa vain pannaan, ei suunnitella mitään salarakas -suhdetta. Ammattilainen ei soittele perään. Siksi tällainen vaihtelu on avioliitollekin vähemmän vaaraksi, kuin iskeä naisia muualta.

Mitä saat seksin saralla prostulta enemmän? Itse siis pohdin, kun miehen kanssa rohkeasti kokeillaan kaikkea paitsi pissa ja kakkaleikkejä :D

• ehkä.
        hänelle saman? kirjoitti:

Mitä saat seksin saralla prostulta enemmän? Itse siis pohdin, kun miehen kanssa rohkeasti kokeillaan kaikkea paitsi pissa ja kakkaleikkejä :D

En tiedä onko oikein / täsmällistä sanoa että saan ammattilaiselta enemmän. Pikemminkin on kait niin, että saan toisenlaista.

Ero on, että se on suoraa seksiä ilman mitään kosintamenoja. Kävelee sisään, maksaa, riisuu, panee, lähtee. Piste. Ei tällainen oikein toimisi aviopuolison kanssa.

Esileikit, kaikkinainen hyväily jne on mukavaa, hienoa, taivaallista - mutta niin on välillä myös tuollainen suoraviivainen pano.

Tällaisen naisen voi ottaa pariskuntakin kolmanneksi pyöräksi, mutta huomautan, että ostetun kanssa (niin kuin aina vieraan) pitää käyttää kumia. En myöskään suostu nuolemaan seksityöläisen pillua, ja suuhunkin panen häntä kumin kanssa. Mahdollisuus että suuseksissä tarttuu tauteja on pieni, mutta se on olemassa.

Tämä rajoittaa maksullista naista kolmantena pyöränä, sillä minun kokemukseni mukaan siinä on oleellinen osa pitkä leikki, jossa kaikki käpälöivät kaikkia.

• ÖRK
        ehkä. kirjoitti:

En tiedä onko oikein / täsmällistä sanoa että saan ammattilaiselta enemmän. Pikemminkin on kait niin, että saan toisenlaista.

Ero on, että se on suoraa seksiä ilman mitään kosintamenoja. Kävelee sisään, maksaa, riisuu, panee, lähtee. Piste. Ei tällainen oikein toimisi aviopuolison kanssa.

Esileikit, kaikkinainen hyväily jne on mukavaa, hienoa, taivaallista - mutta niin on välillä myös tuollainen suoraviivainen pano.

Tällaisen naisen voi ottaa pariskuntakin kolmanneksi pyöräksi, mutta huomautan, että ostetun kanssa (niin kuin aina vieraan) pitää käyttää kumia. En myöskään suostu nuolemaan seksityöläisen pillua, ja suuhunkin panen häntä kumin kanssa. Mahdollisuus että suuseksissä tarttuu tauteja on pieni, mutta se on olemassa.

Tämä rajoittaa maksullista naista kolmantena pyöränä, sillä minun kokemukseni mukaan siinä on oleellinen osa pitkä leikki, jossa kaikki käpälöivät kaikkia.

"Ero on, että se on suoraa seksiä ilman mitään kosintamenoja. Kävelee sisään, maksaa, riisuu, panee, lähtee. Piste. Ei tällainen oikein toimisi aviopuolison kanssa."

Oletkos koettanut ehdottaa joskus vaihteluksi?
        Saattaisit yllättyä. Naiset (vaimot) voivat kaivata joskus ihan samaa...

• HÖRHÖR

omistus suhde.
        Se on sopimus suhde.

Perustana on yhdessä tehty sopimus elää yhdessä ja mahdollisesti tuottaa uusia veronmaksajia.

Myös kaikesta muusta voidaan sopia. Edellytys sille on,
        että keskustellaan, pystytään keskustelemaan, kuten edellä on mainittu.
        Silloin voidaan sopia muustakin kuin roskapussin viemisestä.

Silloin kun toinen alkaa omistamaan, eli kertoo millaiseksi sinun pitää tulla/millainen olla ("koskaan et muutua=kasvaa saa")on menty omistamiseen ja sopimus raukeaa.

Minä ainakin kasvan sinne mihin minun tarvitsee kasvaa.
        Sitä ei määrittele kukaan muu, paitsi hengellinen oppaani.

• seksi

Aviovaimon kanssa rakastellaan !
        Huoria naidaan, eikä varsinkaan pussata eikä paljoa puhuta !
        Miksikö näin, miehet on enemmän eläimellisiä ja seksi kelpaa, ja kun rahat riittää huoriin, aivan turha riskeerata ravintolassa vonkaamiseen.

• ja sen muijalla on

törkeän pitkät karvat alapäässä, joten ei tämä mies varmaan huoriin mene.

Lisäksi oraaliseksi kumin kanssa huorilla= sadetakki päällä suihkussa

Ja siinä on joku tatsi, kun saa rakastella ihmisen kanssa, jota rakastaa, siinä on mukava lisä mukana.

• suosin parisuhdeseksiä,

se on minun mielipiteeni.

• HÖRHÖR

ja mennä sadetakki päällä suihkuun.
        Monta on kokeiltu, mutta tämä vielä puuttuu.
        Mahtaa olla vinha kokemus.

Mutta miten sitä voi verrata suuseksiin?

• joka sana

huorat on todella ihania ja kuten yllä mainittiin mukavia seksi kumppaneita.

• ovat hieno asia

On paljon parempi tilata taloon selvä mies, joka myös kykenee siihen mihin on tarkoitettu, kuin nojailla baaritiskiin odottaen että mies on saanut imettyä päänsä täyteen - ja kykenee sen jälkeen lähinnä tuhertamaan.

Maksullinen mies ei myöskään jää norkoilemaan, ei ole mustasukkainen eikä ylipäänsä työnny elämääni.

• Jallu

Näinhän se juuri on.

• MARISTI

taitaa vaimo heittää keikkaa sun selän takana ja varmasti imee munaa, miksi et nuole huoran pillua muista että sinä olet huora koska sinun pitää rahan avullla myydä kullia onko se muka mies joka joutuu kerjäämään ja myymään lompakon avulla kulliaan taitaaa ollea pieni ja et ossaa nuolla pillua jos nuolisit huora maksais sulle vaikka 5 centtiä sentiltä, laitat sentit oman tyttäresi possuun et se isona voi ruveta huoraksi ja ostaa kumeja.

ja huora voi sulta saara taudin

• HÖRHÖR

sekaajatusrykelmäpilkutjapi
        llutnuoltukohdalleentyttär
        ellekinvalmiiksiporsaaksi

selkeestiperuskouluta
        saarvoeierityistasojatarvi
        takaikkionlahjakkaita
        röyh

• Aamulle

Mukava lukea taas tätä sun samaa vanhaa virttä. Eipä ole muuttunut miksikään.

Mietinpä vaan, että kelloaika huomioon ottaen on sitten tullut otettua jotain naista väkevämpää tai lääkkeet unohtuneet. Sen verran "selkokielistä" toi sun viestintä taas on.

• maristi
        Aamulle kirjoitti:

Mukava lukea taas tätä sun samaa vanhaa virttä. Eipä ole muuttunut miksikään.

Mietinpä vaan, että kelloaika huomioon ottaen on sitten tullut otettua jotain naista väkevämpää tai lääkkeet unohtuneet. Sen verran "selkokielistä" toi sun viestintä taas on.

no miksi vastaat aina samalla tavalla ?etkö ole jo keksinyt vastausta mun kysymyksiin taitaa sulle raukka olla kova pala, ei edes wanda osannut vastata kysymykseen eikä myöskään hänen asiakkaat siis vielä teille insinööreille miksi vaimo, tytär tai äiti ei saa olla huora? siis yksinkertainen kysymys viitsisitkö vastata ainostaan kysymykseen?

• augustulus
        maristi kirjoitti:

no miksi vastaat aina samalla tavalla ?etkö ole jo keksinyt vastausta mun kysymyksiin taitaa sulle raukka olla kova pala, ei edes wanda osannut vastata kysymykseen eikä myöskään hänen asiakkaat siis vielä teille insinööreille miksi vaimo, tytär tai äiti ei saa olla huora? siis yksinkertainen kysymys viitsisitkö vastata ainostaan kysymykseen?

Vaikka et minulle kysymystä esittänytkään, niin tässä vastaus: Koska Suomessa prostituutio ei ole laitonta, jokainen täysi-ikäinen saa halutessaan ryhtyä prostituoiduksi.

Kun täysivaltainen ihminen ryhtyy alalle, ei hänen tarvitse kysellä sukulaistensa hyväksyntää asiaan. Jokainen alalla oleva on jonkun lapsi, useimmilla on sisaria ja veljiä ja joillakin omia lapsia ja puoliso. On heidän oma asiansa, kuinka he järjestävät suhteet omaisiinsa. Ulkopuoliset voivat vain todeta tapahtuneen.

Jos joku minun läheisistäni ryhtyisi alalle, olisi hän edelleen minun läheiseni. En missään tapauksessa haluaisi, että hänen elämänsä tehtäisiin vaikeammaksi ja vaarallisemmaksi kaikenlaisten kieltolakien avulla.

• maristi
        augustulus kirjoitti:

Vaikka et minulle kysymystä esittänytkään, niin tässä vastaus: Koska Suomessa prostituutio ei ole laitonta, jokainen täysi-ikäinen saa halutessaan ryhtyä prostituoiduksi.

Kun täysivaltainen ihminen ryhtyy alalle, ei hänen tarvitse kysellä sukulaistensa hyväksyntää asiaan. Jokainen alalla oleva on jonkun lapsi, useimmilla on sisaria ja veljiä ja joillakin omia lapsia ja puoliso. On heidän oma asiansa, kuinka he järjestävät suhteet omaisiinsa. Ulkopuoliset voivat vain todeta tapahtuneen.

Jos joku minun läheisistäni ryhtyisi alalle, olisi hän edelleen minun läheiseni. En missään tapauksessa haluaisi, että hänen elämänsä tehtäisiin vaikeammaksi ja vaarallisemmaksi kaikenlaisten kieltolakien avulla.

tiedät itsekin ettei toi oo totta jos sun tyttäresi ilmoittasi et myy pillua kelle vaan heittäisit sen pihalle. kyllä

• Jallu
        maristi kirjoitti:

tiedät itsekin ettei toi oo totta jos sun tyttäresi ilmoittasi et myy pillua kelle vaan heittäisit sen pihalle. kyllä

Jospa augustulus saisi itse sanoa, mitä ajattelee. Luulen sittenkin, että hän itse sen paremmin tietää.

Ei keskustelussa oikein ole mieltä, jos sinä kerrot muidenkin mielipiteet. Alat muistuttaa näitä navettaseksistä innostuneita, joilla omat fantasiat sekoittuvat muiden tekemisiin.

• maristi
        Jallu kirjoitti:

Jospa augustulus saisi itse sanoa, mitä ajattelee. Luulen sittenkin, että hän itse sen paremmin tietää.

Ei keskustelussa oikein ole mieltä, jos sinä kerrot muidenkin mielipiteet. Alat muistuttaa näitä navettaseksistä innostuneita, joilla omat fantasiat sekoittuvat muiden tekemisiin.

ei se et sulla on pieni pippeli tee sun kirjoituksiasi oikeaksi, lue kirjoituksestasi kuinka siinä fenimismi karjahtelee, no kerro nyt annatko tyttäresi myydä pilluaan ja oletko ylpeä hänen

ammatinvalinnastaan ja töissä kehut kavereille pomolle et meidän tytär imee munan minuutissa,

niinkuin normaalit isät kehuu tyttäriään miten hyvä parturi, opettaja, keittäjä, juristi tai pappi on,

voi poika poika voi voi kun sun fenimismi on sut aivopessyt.

• Jallu
        maristi kirjoitti:

ei se et sulla on pieni pippeli tee sun kirjoituksiasi oikeaksi, lue kirjoituksestasi kuinka siinä fenimismi karjahtelee, no kerro nyt annatko tyttäresi myydä pilluaan ja oletko ylpeä hänen

ammatinvalinnastaan ja töissä kehut kavereille pomolle et meidän tytär imee munan minuutissa,

niinkuin normaalit isät kehuu tyttäriään miten hyvä parturi, opettaja, keittäjä, juristi tai pappi on,

Viittaan Raamatun ohjeeseen: "Älä sano väärää todistusta lähimmäisestäsi". (2. Moos. 20:2-17; Moos. 5:6-21)

• augustulus
        maristi kirjoitti:

Ensinnäkään sitä pillua ei voi myydä kuin yhden kerran, sillä sen jälkeen ostaja vie sen mennessään ja käyttää niin kuin tahtoo. Sen sijaan sitä voi vuokrata yhä uudelleen ja uudelleen eikä sitä kukaan muu omista kuin sen alkuperäinen omistaja.

Alunperin libanonilainen filosofi, kirjailija ja opettajakin Kahlil Gibran on opettanut:

"Sinun lapsesi eivät ole sinun lapsiasi..."

Tarina jatkuu samassa hengessä ja pitää sisällään sen viisauden, että jokainen ihminen on yksilö, jonka oikeuksiin kuuluu tehdä itse päätökset omasta elämästään. Vanhempien oikeuksiin ei kuulu antaa lapsilleen ajatuksiaan eikä määräyksiä siitä, kuinka elämää on elettävä.

Vanhempien osa on antaa lapselle elämä ja saattaa hänet matkaan selviämään omin siivin. Koskaan sitä verisidettä ei voi katkaista, vaan aikusenakin lapsi on vanhempiensa verta tekipä lapsi minkälaisia valitoja tahansa.

Koska sekä omat lapseni että heidän lapsensa ovat minulle tärkeimmät olennot, minä en halua menettää yhteyttä heihin siinäkään tapauksessa, että heidän valintansa eivät olisi sopusoinnussa yhteisön tai minun oman moraalini kanssa. Nimittäin, jos minä heidät menettäisin, minun elämältäni putoaisi perusta ja sen seurauksena poistuisin vähin äänin takavasemmalle haalarit kainalossa.

Tässä pähkinänkuoressa se, miksi olen sitä mieltä, mitä kirjoitin ja olen ennenkin kirjoittanut.

• HÖRHÖR
        maristi kirjoitti:

paikkaa heikkoa itsetuntoaan lapsiaan kehumalla.

Se joka hakee pisteitä lastensa tekemisillä, on itsetunnoltaan heikko.

Kahil GIBRANIA mukaellen: Sinun lapsesi eivät ole sinun lapsiasi (et omista heitä).

• HÖRHÖR
        HÖRHÖR kirjoitti:

paikkaa heikkoa itsetuntoaan lapsiaan kehumalla.

Se joka hakee pisteitä lastensa tekemisillä, on itsetunnoltaan heikko.

Kahil GIBRANIA mukaellen: Sinun lapsesi eivät ole sinun lapsiasi (et omista heitä).

tietämättäni sama vertaus kuin "Augustuluksella".

• HÖRHÖR
        augustulus kirjoitti:

Ensinnäkään sitä pillua ei voi myydä kuin yhden kerran, sillä sen jälkeen ostaja vie sen mennessään ja käyttää niin kuin tahtoo. Sen sijaan sitä voi vuokrata yhä uudelleen ja uudelleen eikä sitä kukaan muu omista kuin sen alkuperäinen omistaja.

Alunperin libanonilainen filosofi, kirjailija ja opettajakin Kahlil Gibran on opettanut:

"Sinun lapsesi eivät ole sinun lapsiasi..."

Tarina jatkuu samassa hengessä ja pitää sisällään sen viisauden, että jokainen ihminen on yksilö, jonka oikeuksiin kuuluu tehdä itse päätökset omasta elämästään. Vanhempien oikeuksiin ei kuulu antaa lapsilleen ajatuksiaan eikä määräyksiä siitä, kuinka elämää on elettävä.

Vanhempien osa on antaa lapselle elämä ja saattaa hänet matkaan selviämään omin siivin. Koskaan sitä verisidettä ei voi katkaista, vaan aikusenakin lapsi on vanhempiensa verta tekipä lapsi minkälaisia valitoja tahansa.

Koska sekä omat lapseni että heidän lapsensa ovat minulle tärkeimmät olennot, minä en halua menettää yhteyttä heihin siinäkään tapauksessa, että heidän valintansa eivät olisi sopusoinnussa yhteisön tai minun oman moraalini kanssa. Nimittäin, jos minä heidät menettäisin, minun elämältäni putoaisi perusta ja sen seurauksena poistuisin vähin äänin takavasemmalle haalarit kainalossa.

Tässä pähkinänkuoressa se, miksi olen sitä mieltä, mitä kirjoitin ja olen ennenkin kirjoittanut.

antaa lähimmäisensä kasvaa sinne minne hän haluaa.
        Muu on omistamista ja eivät ihmiset ole esineitä joita voi omistaa.

Eric Fromm: Rakkauden vaikea TAITO,
        suomennettu 1956

• dfbfghdjty

menee niin että siitä tytön tyytyväisyydestä voidaan olla montaa mieltä.
      Oot kyllä turha äijä.

• voi olla

Ei se tyttö tekis seksiduunia, jos ei olis siihen tyytyväinen. Muuten se istuis kaupan kassalla tai heiluttais maahanmuuttajien kanssa siivousmoppia.

• Esko
        voi olla kirjoitti:

Ei se tyttö tekis seksiduunia, jos ei olis siihen tyytyväinen. Muuten se istuis kaupan kassalla tai heiluttais maahanmuuttajien kanssa siivousmoppia.

lyylit haluavat myydä ihmisyytensä toimimalla huohottajien panopatjana. :((

• on..

jotkut luulee että lihavat luuserit vaan käy huorissa.
      Eipähän tarvi aamulla selitellä ja olla vaivautunut.
      Rahamiesten touhua !!

• Kapali

ilmaista "vapautunutta panoa" saat prostuystäviltäsi kirjoituksestasi?

• HÖRHÖR

yhteiskunnan kermaa.

Eikös sillä Helsingin kaupunginjohtaja Erik Frenkell'illäkin ollut semmonen Tabe Slioori, joka aanuisin siveli aina kasvonsa spermalla, niin ettei vanhetessa tullut ryppyjä naamaan.
      En tiedä/muista poistiko sperma (kerma) rypyt myös alapäästä?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      48
      4066
    2. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1960
    3. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1385
    4. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      96
      1338
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      68
      1215
    6. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      1111
    7. Koska tajusit silloin aikanaan

että olin ihastunut sinuun? 🤭😍 Taisin olla aika läpinäkyvä 🫣❤️
      Ikävä
      47
      971
    8. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      28
      969
    9. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      50
      964
    10. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      334
      940
    Aihe