Hei!
Milloinkas voisi pienet taimet siirtää kuistille saamaan enemmän valoa?
Ongelma on siis että tällä hetkellä taimet (paprikaa, tomaatteja, chilejä, munakoisoa, kukkasia yms) eivät saa valoa tarpeeksi ja valoisampi paikka olisi kuisti, mutta kuisti on kylmä. Ei oikein ole sitä mahdollisuutta että yöksi nostaisi sisälle lämpöiseen, vaan kun kuistille viedään, niin seuraava paikka on siitä sitten kasvihuone ja piha. Miksi näin, on syy kissojen. Taimet siis tällä hetkellä yläkerrassa, kuisti keskikerroksessa kuten myös kissat, jotka söisivät taimet jos ne yöksi kuistilta nostettaisiin sisälle. Taimia on todella paljon, reilut parisataa, joten yläkerran ja alakerran väliä en lähtisi niitä kantamaan jokapäivä.
En muista milloin taimet siirsin kuistille viime vuonna, joten siksi taas täällä kyselen. Kuinka kylmää pienet taimet kestävät? Kuisti on aika pitkälle samoissa lämpötiloissa kuin ulkoilma. on siis eristämätön. Jyväkylässä asun.
Taimet kylmään?
???
0
315
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923392
- 623097
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342604- 802393
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402046Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil391614