käydessäni kusella olen huomasin virtsani olevan sameaa, sakkaista.. näin tapahtuu melko harvoin(virtsan sakkaisuus), mutta olen kuitenkin huomannut tämän ilmiön jo muutaman kerran aikaisemminkin.. olenkin huolissani, että onko munuaisissani mahdollisesti vikaa..jotain vakavaa? Muita munuaissairauteen/vikaan viittaavia oireita ei ole ollut, mutta en tiedä että pitäisikö silti mennä lääkäriin...
virtsan väri
2
7960
Vastaukset
- jdsljdajd
Juotko tarpeeksi vettä?Käytätkö paljon kahvia?Virtsa voi olla sameaa ihan riittämättömän juomisen takia.Ja jos juo paljon kahvia(diureettinen)pitäisi vastapainoksi juoda paljon vettä.
- "pissintarkkailija"
Hei,
Kehoitan kuitenkin pyytämään labralähetteen aamuvirtsa testiin. Itselläni on ja tyttärelläni on häikkää munuaisissa ja virtsa on eriväristä kuin tavallisesti. Tällä tavoin saatiin tyttärenkin munuaissairaus selville, vaikka muita oireita ei ollutkaan. Sakkaisuus ei kuulemma toisaalta vielä kerro mitään, lähinnä jos on hyvin punaista /ruskeaa /vihreää, eikä kirkasta niinkuin tavallisesti.
Terveisin
"pissintarkkailija : )"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403007- 702487
- 1742324
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?332018- 181426
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411366Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221363- 131249
- 101244
- 221221