Onko kaikki veskarit?

apua

Näitä kirjoituksia lukiessa tulee tunne että en halua suhdetta syventää. Mies on veskari ja ollaan muutamia kuukausia seurusteltu. Mies sanoo ainakin rakastavansa minua ja kovasti puhuu että ei ole muita kohtaan koskaan ennen tuntenut samanlailla ja ei halua minua menettää. on todella huomaavainen ja auttavainen. Mutta näitä juttuja lukiessa tulee mieleen vain että onko kaikki veskarit samanlaisia että muutama kuukausi menee hyvin ja sit muuttuu kylmäksi ja rupee omat menot lisääntyä ja kumppani on itsenäänselvyys ja jotkut jopa pettää. Onko kaikki veskarit siis samanlaisia? Tulenko kokemaan karvaanpettymyksen uskoen rakkauden lirkutuksiin?

7

2208

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • melko_pian

      Et tarvitse kauan oottaa, kun vesimiehen ote lipsuu. Kuvaamasi alku on kuin suoraan vesimiehen kalenterista. Ensimmäinen merkki siitä tulee melko pian. Se on se merkki, jossa olette erimieltä. Hän ottaa silloin pitkät eikä hänestä kuulu vähään aikaan mitään. Sinä haikailet hänen peräänsä ja hän odottaa. Hän kertoo kaipaavansa sinua ja luulet että kaikki on OK. Mutta ei ole, ei niin ole. Peli alkaa. Vesimies seilaa oman mielikuvitusmaailmansa ja reaalimaailman väliä. Juurtumaan se ei pysty eikä halua, koska ei ole siihen valmis. Mutta ehkä jo seuraavassa elämässä kyllä. Silloin se kalana katselee maailmaa pinkit lasit silmillään. Rakastuu kaikkeen missä on vähänkään romantiikkaa jne... So ist das Leben.

      • HmmmmmmmmmMMMMMMMM

        Höpö höpö. Jokikinen veskari, jonka tunnen, ovat jotain aivan muuta, kun viileitä ja tunteettomia.
        Tuntevia, läsnäolevia ja kumppanejaan rakastavia ihmisiä.

        Aurinkomerkki ei sano ihmisestä mitään.


    • H76

      Älä missään nimessä anna täältä saamasi Vesimies-kuvan vaikuttaa omiin päätöksiisi! Meitä vesimiehiäkin (itse oon VesimiesN) on joka lähtöön, ei me olla kaikki samasta puusta veistettyjä. Kyllä niitä pettäjiä löytyy ihan varmasti kaikkien horoskooppimerkkien edustajista. Luota enemmän omiin tuntemuksiisi ja siihen, mitä edessäsi näät. Jo se, että miesystäväsi kertoo sinulle tunteistaan, kertoo jo jotain. Itse en ole luonnostani kovinkaan 'tunteikas' ihminen, joten tiedän, mistä puhun. =)

      • MIES Vesimiehen kohdalla

        Ensin ollaan ihania, ystävällisiä, kilttejä, helliä ja yhdessä tehdään kaikenlaista..

        Kuuntele tarkasti puhelinta, piippaileeko se alinomaa? Vesimiehellä on tuossa vaiheessa suhdetta yleensä vielä pari muutakin "hoitoa".

        Kohta alkaa veskarin omat menot, joihin sinä et pääse. Thats it. Kestä tai kuole.


      • joojoo..
        MIES Vesimiehen kohdalla kirjoitti:

        Ensin ollaan ihania, ystävällisiä, kilttejä, helliä ja yhdessä tehdään kaikenlaista..

        Kuuntele tarkasti puhelinta, piippaileeko se alinomaa? Vesimiehellä on tuossa vaiheessa suhdetta yleensä vielä pari muutakin "hoitoa".

        Kohta alkaa veskarin omat menot, joihin sinä et pääse. Thats it. Kestä tai kuole.

        Älä nyt missään nimessä usko mitä täällä sanotaan.
        Menepä mihin tahansa palstalle ja lue tekstejä, niin huomaat että joka ikinen merkki on ihan p.....stä.
        Nämä palstat on täynnä jotain katkeroituneita, jätettyjä/petettyjä exiä.
        Unohda nämä kertomukset vesimiehestä ja jatka elämääsi!:) Epäilen että näillä palstoilla käy paljon ihmisiä joilla on ongelmia elämässään, pitvät tätä jonkinlaisena terapiana... Ei siinä mitään pahaa, mutta lukijan on hyvä tietää se ettei näitä juttuja henkilökohtaisesti ota.
        Phah, tuo yleistäminen. Täytyis olla jo melko H*O*A sellaisen kirjoittajan joka pystyy kaikista miljoonista ihmisistä samaa sanomaan. Edes useasta. Yhden perusteella sitä ei voi, vaikka olisi syntynyt tarkalleen samaan aikaan, samaan paikkaan.
        Todiste:
        Tunnen kaksos-miehet, toinen 20min. toista vanhempi, sama kasvatuskin, silti aivan erilaisia! Vain päälle päin heistä näkee yhtäläisyydet, mutta ei, ei syvemmältä.
        Miksi?


    • Nooh.. VeskariN

      Tuskin IHAN kaikki veskarit.. mutta kieltämättä aika moni. Itsekin olen vesimies ja koen äkkiä oloni ahdistuneeksi jos aletaan puhua liian yksityiskohtaisista yhteisistä suunnitelmista tai tulevaisuudesta. Ota päivä kerrallaan veskarisi kanssa, niin ehkei hän tunne oloaan 'uhatuksi'.
      Ajatuskin siitä, että joku toinen alkaisi olettaa liikoja tai suunnitella puolestani MINUN asioitani saa olon todella epämielyttäväksi. Ja vaikka hänen menonsa tuosta lisääntyisivätkin, tuskin Sinun tarvitsee huolehtia siitä missä seurassa hän liikkuu, sillä veskari etsii nimenoamaan älyllistä haastetta.. ei muita naisia/ miehiä..

    • aquariusgirl

      Ei ole. Jos vesimies tekee niin, niin ei rakasta silloin aidosti! Tuollainen on enemmän jousimiehen heiniä!:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      92
      1928
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      415
      1504
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      90
      1280
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      13
      1059
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      69
      996
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      10
      966
    7. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      179
      953
    8. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      49
      939
    9. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      244
      898
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      827
    Aihe