Onko kaikki veskarit?

apua

Näitä kirjoituksia lukiessa tulee tunne että en halua suhdetta syventää. Mies on veskari ja ollaan muutamia kuukausia seurusteltu. Mies sanoo ainakin rakastavansa minua ja kovasti puhuu että ei ole muita kohtaan koskaan ennen tuntenut samanlailla ja ei halua minua menettää. on todella huomaavainen ja auttavainen. Mutta näitä juttuja lukiessa tulee mieleen vain että onko kaikki veskarit samanlaisia että muutama kuukausi menee hyvin ja sit muuttuu kylmäksi ja rupee omat menot lisääntyä ja kumppani on itsenäänselvyys ja jotkut jopa pettää. Onko kaikki veskarit siis samanlaisia? Tulenko kokemaan karvaanpettymyksen uskoen rakkauden lirkutuksiin?

7

2246

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • melko_pian

Et tarvitse kauan oottaa, kun vesimiehen ote lipsuu. Kuvaamasi alku on kuin suoraan vesimiehen kalenterista. Ensimmäinen merkki siitä tulee melko pian. Se on se merkki, jossa olette erimieltä. Hän ottaa silloin pitkät eikä hänestä kuulu vähään aikaan mitään. Sinä haikailet hänen peräänsä ja hän odottaa. Hän kertoo kaipaavansa sinua ja luulet että kaikki on OK. Mutta ei ole, ei niin ole. Peli alkaa. Vesimies seilaa oman mielikuvitusmaailmansa ja reaalimaailman väliä. Juurtumaan se ei pysty eikä halua, koska ei ole siihen valmis. Mutta ehkä jo seuraavassa elämässä kyllä. Silloin se kalana katselee maailmaa pinkit lasit silmillään. Rakastuu kaikkeen missä on vähänkään romantiikkaa jne... So ist das Leben.

• HmmmmmmmmmMMMMMMMM

Höpö höpö. Jokikinen veskari, jonka tunnen, ovat jotain aivan muuta, kun viileitä ja tunteettomia.
        Tuntevia, läsnäolevia ja kumppanejaan rakastavia ihmisiä.

Aurinkomerkki ei sano ihmisestä mitään.

• H76

Älä missään nimessä anna täältä saamasi Vesimies-kuvan vaikuttaa omiin päätöksiisi! Meitä vesimiehiäkin (itse oon VesimiesN) on joka lähtöön, ei me olla kaikki samasta puusta veistettyjä. Kyllä niitä pettäjiä löytyy ihan varmasti kaikkien horoskooppimerkkien edustajista. Luota enemmän omiin tuntemuksiisi ja siihen, mitä edessäsi näät. Jo se, että miesystäväsi kertoo sinulle tunteistaan, kertoo jo jotain. Itse en ole luonnostani kovinkaan 'tunteikas' ihminen, joten tiedän, mistä puhun. =)

• MIES Vesimiehen kohdalla

Ensin ollaan ihania, ystävällisiä, kilttejä, helliä ja yhdessä tehdään kaikenlaista..

Kuuntele tarkasti puhelinta, piippaileeko se alinomaa? Vesimiehellä on tuossa vaiheessa suhdetta yleensä vielä pari muutakin "hoitoa".

Kohta alkaa veskarin omat menot, joihin sinä et pääse. Thats it. Kestä tai kuole.

• joojoo..
        MIES Vesimiehen kohdalla kirjoitti:

Ensin ollaan ihania, ystävällisiä, kilttejä, helliä ja yhdessä tehdään kaikenlaista..

Kuuntele tarkasti puhelinta, piippaileeko se alinomaa? Vesimiehellä on tuossa vaiheessa suhdetta yleensä vielä pari muutakin "hoitoa".

Kohta alkaa veskarin omat menot, joihin sinä et pääse. Thats it. Kestä tai kuole.

Älä nyt missään nimessä usko mitä täällä sanotaan.
        Menepä mihin tahansa palstalle ja lue tekstejä, niin huomaat että joka ikinen merkki on ihan p.....stä.
        Nämä palstat on täynnä jotain katkeroituneita, jätettyjä/petettyjä exiä.
        Unohda nämä kertomukset vesimiehestä ja jatka elämääsi!:) Epäilen että näillä palstoilla käy paljon ihmisiä joilla on ongelmia elämässään, pitvät tätä jonkinlaisena terapiana... Ei siinä mitään pahaa, mutta lukijan on hyvä tietää se ettei näitä juttuja henkilökohtaisesti ota.
        Phah, tuo yleistäminen. Täytyis olla jo melko H*O*A sellaisen kirjoittajan joka pystyy kaikista miljoonista ihmisistä samaa sanomaan. Edes useasta. Yhden perusteella sitä ei voi, vaikka olisi syntynyt tarkalleen samaan aikaan, samaan paikkaan.
        Todiste:
        Tunnen kaksos-miehet, toinen 20min. toista vanhempi, sama kasvatuskin, silti aivan erilaisia! Vain päälle päin heistä näkee yhtäläisyydet, mutta ei, ei syvemmältä.
        Miksi?

• Nooh.. VeskariN

Tuskin IHAN kaikki veskarit.. mutta kieltämättä aika moni. Itsekin olen vesimies ja koen äkkiä oloni ahdistuneeksi jos aletaan puhua liian yksityiskohtaisista yhteisistä suunnitelmista tai tulevaisuudesta. Ota päivä kerrallaan veskarisi kanssa, niin ehkei hän tunne oloaan 'uhatuksi'.
      Ajatuskin siitä, että joku toinen alkaisi olettaa liikoja tai suunnitella puolestani MINUN asioitani saa olon todella epämielyttäväksi. Ja vaikka hänen menonsa tuosta lisääntyisivätkin, tuskin Sinun tarvitsee huolehtia siitä missä seurassa hän liikkuu, sillä veskari etsii nimenoamaan älyllistä haastetta.. ei muita naisia/ miehiä..

• aquariusgirl

Ei ole. Jos vesimies tekee niin, niin ei rakasta silloin aidosti! Tuollainen on enemmän jousimiehen heiniä!:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      42
      4786
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      61
      2595
    3. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      269
      1749
    4. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      1716
    5. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      115
      1659
    6. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      53
      1216
    7. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      94
      1197
    8. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      133
      1127
    9. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      68
      1121
    10. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      272
      1106
    Aihe