Xanor + alkoholi

Kokemuksia?

Voiko vetää niin sanotusti perseet olalle jos lääkityksenä on xanor ja propral. Lääkäriltä kysyin niin se sanoi ettei sitä suositella muttei se kieltänytkään.

55

17429

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pelkästään

      alkoholi lisää paniikkioireita,samoin krapula,ja saattaa olla vaarallistakin juoda,ja ottaa lääkkeitä samaan aikaan.

    • jukka

      heh on kokemuksii tost xanor alkomaholi kombost ihan viihde mieles tol saat muistis menee ja tuut todella sekasin.

      • -niih-

        Ja lisäyksenä vielä että jalat menee KIRJAIMELLISESTI alta. Eikä vain yhden kerran illan aikana.. Että pistää kyllä todella sekasin!


    • EI, EI todellakaan

      alkoa sen kanssa!! Ei edes saman vuorokauden aikana!

      • itsestäsi

        välität niin et niitä perseitä vedä.Jos tosipahan olon haluat niin sitten.Jokainen valitsee itse.Hiukan ihmettelen että tuo alkoholi lääkkeet asia ei ole itsestään selvää, mielestäni nykyään tiedotetaan alkoholin ja lääkkeittan yhteensipivuudesta/mattomuudesta.


      • jukka

        voi ne pari lasii viinii ottaa mut ei kannata enempää siit ei sit enään hyvää seuraa. varmaan se lääkärikin on sanonu et pari annost ei haittaa mut enempi saattaa olla vähä ikävää jos ei nyt tykkää olla ihan tajuttoman ja sekoilla miten sattuu.


      • xanor------
        jukka kirjoitti:

        voi ne pari lasii viinii ottaa mut ei kannata enempää siit ei sit enään hyvää seuraa. varmaan se lääkärikin on sanonu et pari annost ei haittaa mut enempi saattaa olla vähä ikävää jos ei nyt tykkää olla ihan tajuttoman ja sekoilla miten sattuu.

        Riippuu xanorin vahvuudestakin..itse jos otan muutaman paukun niin silloin en ota xanoria lainkaan..


      • libido :D

        no itse oon otanu kyllä alkoholia xanoreiden kans ihan lepponen olo ainakin itelle on tullu, ohan se kait vaarallista,muitakin nappuloita yep, tullu otettua :P mutta niin itelle on kyllä ihan rento olo tullu ja kyllä ihan reseptillä menen :) mutta eikai ne kaikille sovi,riipuu ihan henkilöstä.


      • Paniikkia
        libido :D kirjoitti:

        no itse oon otanu kyllä alkoholia xanoreiden kans ihan lepponen olo ainakin itelle on tullu, ohan se kait vaarallista,muitakin nappuloita yep, tullu otettua :P mutta niin itelle on kyllä ihan rento olo tullu ja kyllä ihan reseptillä menen :) mutta eikai ne kaikille sovi,riipuu ihan henkilöstä.

        Turpiisi sietäisit, sinun kaltaistesi sekakäyttöleikittelijöiden vuoksi lääkärit eivä uskalla määrätä Xanoria mikä on ainoa toimiva lääke paniikkihäiriöön. Kärsi!


      • PaniikkiOn
        Paniikkia kirjoitti:

        Turpiisi sietäisit, sinun kaltaistesi sekakäyttöleikittelijöiden vuoksi lääkärit eivä uskalla määrätä Xanoria mikä on ainoa toimiva lääke paniikkihäiriöön. Kärsi!

        Samaa mieltä sinun kanssa! Surkeita nuo sekakayttäjät. Minulla phäiriö ja tosiaan Ainoa lääke mikä auttaa välttämiskäyttytymiseen.


      • imemuiggelia

        vitun pelkuri, ulos vaan sieltä kopperosta niinku muutki ihmiset siihen mitää pillereitä tarvita vitun narkki


      • opetteletavoille
        imemuiggelia kirjoitti:

        vitun pelkuri, ulos vaan sieltä kopperosta niinku muutki ihmiset siihen mitää pillereitä tarvita vitun narkki

        Älynjättiläinen siellä taas vanhalla palstalla.


    • Kokemuksia?

      Niin siis minulla ei ollut suunnitelmissa viinan kanssa niellä niitä pillereitä, vaan esim tänäänkin otin lääkkeet klo:08.00 ja jos alkoholia alkaisi siemailemaan noin klo 19.00-20.00. Ja sehän on sanomattakin selvä että iltalääkkeet täytyy jättää ottamatta.

      • ....

        Mä otin aikoinaan samalla lailla jos piti illalla lähtee ulos,n.7-8.00 aamulla lääke ja 18.00 eteenpäin juomaan.Toimi mulla ihan hyvin.Aloittelin kyllä todella varovasti ja tunnustelin oloa miten vaikuttaa.Ei tullut ikinä mitään sekaista tai pahaa oloa,voi kyllä johtua siitä että söin niin pieniä määriä.


      • Kokemuksia?
        .... kirjoitti:

        Mä otin aikoinaan samalla lailla jos piti illalla lähtee ulos,n.7-8.00 aamulla lääke ja 18.00 eteenpäin juomaan.Toimi mulla ihan hyvin.Aloittelin kyllä todella varovasti ja tunnustelin oloa miten vaikuttaa.Ei tullut ikinä mitään sekaista tai pahaa oloa,voi kyllä johtua siitä että söin niin pieniä määriä.

        Xanor 0.5mg se on toisiksi pienin annos mitä on. Pienin on 0.25mg. Propral 10mg otin niitä aamulla kaksi. Tuskin aiheuttaa mitään ongelma..? Noo täytyy katsoa miten ilta menee. Jos aamulla herää olohuoneen lattialta tai keittiön tuolilta pää pöydässä niin sitten loppuu kaljan juonti.. Tai aamu pillerit jättää ottamatta.


      • ....
        Kokemuksia? kirjoitti:

        Xanor 0.5mg se on toisiksi pienin annos mitä on. Pienin on 0.25mg. Propral 10mg otin niitä aamulla kaksi. Tuskin aiheuttaa mitään ongelma..? Noo täytyy katsoa miten ilta menee. Jos aamulla herää olohuoneen lattialta tai keittiön tuolilta pää pöydässä niin sitten loppuu kaljan juonti.. Tai aamu pillerit jättää ottamatta.

        Eiköhän mee hyvin,tunnustelet vaan välillä että tuleeko paha olo.Sit kannattaa lopettaa heti juominen jos tulee.Muutenkin aloittelet varovasti,eiköhän se siitä.Mulla kaverit aina ties että jouduin ottaa xanoreita,sanoinkin aina niille,että jos alan "sekoilee"ni vie mut heti lääkäriin:)En tietenkään juonut yhden illan aikana mitään kossupulloa,bisseä vaan...


      • Gädda

        Mitähän ohjetta meinaat noudattaa.......
        Mieti tarkkaan ........


    • Kundi3000

      Pärähtää hyvin, kannattaa ottaa 2mg xanoreita useempia ja vetää raakaa viinaa vitusti! kerran heräsin tiputuksestakin. Hyvä Lääke!

      • sellanen

        0,25 mg xanori vaikuttaa mitään?
        Vituttaa niin maan helevetisti ja se on ainoa lääke tässä asunnossa (HUOM SÄÄLITTÄVÄ 1KPL!) on ja sen lisänä vaan 6 bissee? Ei taija niillä saata päätä sekasin kuitenkaan? Huom, vaa kerran tätä xanorii vetäny opamoxin kaa ja en sillonkaan huomannu mitää vaikutusta.


      • tsph
        sellanen kirjoitti:

        0,25 mg xanori vaikuttaa mitään?
        Vituttaa niin maan helevetisti ja se on ainoa lääke tässä asunnossa (HUOM SÄÄLITTÄVÄ 1KPL!) on ja sen lisänä vaan 6 bissee? Ei taija niillä saata päätä sekasin kuitenkaan? Huom, vaa kerran tätä xanorii vetäny opamoxin kaa ja en sillonkaan huomannu mitää vaikutusta.

        tolesta riippuu tietysti ihan sikana. Itse kun vedän abt. päivittäin sen 0.25mg min. (itselle määrätty ns. perusannos, ahhah vissiin enää perusannos auttamaan mihinkään oireisiin...) niin eipä tuo enää vaikuta, ensimmäisestä muistan tulleen iloinen ja leppoisa olo (tietysti myös ruumiinrakenne vaikuttaa, pienellä naisella vaikutus totta kai voimakkaampi kuin isolla miehellä)

        Itse ihan paniikkihäiriöihin vetäisin tossa 1mg ja vahingossa tässä ajauduin viinaankin angsteissani. Taidan jättää tohon shottiin pariin, kun jo tuosta pienestä lasillisesta alkaa mennä harvinaisen sekaisin. Ja kuitenkin ihan perus vaikka 0.5 40%viinaa puolisen litraa. En suosittele sekakäyttöä, hahha. Mieluummin selvittäisin pääni kuin saisin sen sekaisin tällalailla.


    • mulla ei...

      Jos joskus otan noin 5 paukkua...niin jätän ilta xanorin ottamatta...minulla ei ole tullut mitään ---mutta minulla pelkästään xanor 0,25 3 - 4 krt.pv:ssä annos...
      Varmaan silti yksilöllistä...

    • jeps987

      itsellä xanorista ns.selväkänni,eli ei mee holtittomaks,eikä mee muisti...ja krapulaa ei mailla halmeilla...jos ei päivittäinen lääke(vaan tarvittaes otettava),ni auttaa krapulaanki,samoin ku pamit=)

    • Kokenu85

      Kyl kans kokemuksest tietää iteki olin valmiiks vähä ottanu pohjii ja ei tarvinnu ku puolet 5mg sit kotikeittost pääl ni johan toimis... sit lähti jalat alta just ku ei piti mennä jossain rappusissaki mennään muutaman voltin kans.. mut sitä haettiikin

    • Jäbä92

      En todellakaan suosittele käyttämään bentsoja ja alkoholia sekaisin. kokemusta on ja saattaa tulla todella agressiiviseks tai itsetuhoiseks..

    • jeejee7

      Ehkä paras kombo mitä on. Todellakin suosittelen lämpimästi kaikille ja kannattaa heittää nassuun heti pari kolme xanorii ennen kun lähtee liikenteeseen. I`

    • maalaisjärjen käyttö on sallittu... järkiki sen sanoo että ylipäätää MITKÄÄN lääkkeet ja alkoholi keskenää ei sovi yhteen. Ei ehkä tule kaikista mitään kummosia sivuvaikutuksia mut lääkkeet voimistaa alkoholin vaikutusta ja näin ollen seuraavana päivänä voi olla paskempi olo kun iltana jolloin on vetäny pelkästään alkoholia.

      Jos aiheen alottajalla (ja ehkä joillain muillaki) on tarve vetää vintti kosteeks nii sit kannattaa suosiollla jättää lääkkeet välii... mut jos lääkitys on ihan välttämätön nii sit alkoholi pois. Itsehän jätin alkoholin kokonaa pois ku rauhottavat määrättii.

      • 50009

        Älä yli-ikäinen pissaliisa selvitä tollasia kun et mistään mitään tiedä. Jos osaa sekakäytön niin ei turhia sekoile vaan saa sen maailman parhaan olon muutamasta drinkistä ja rillusta ja aamulla skarppina silti.


      • 232323
        50009 kirjoitti:

        Älä yli-ikäinen pissaliisa selvitä tollasia kun et mistään mitään tiedä. Jos osaa sekakäytön niin ei turhia sekoile vaan saa sen maailman parhaan olon muutamasta drinkistä ja rillusta ja aamulla skarppina silti.

        Sinunlaisten takia jotkut kärvistelevät huonolla lääkityksellä kun lääkärit eivät määrää Xanoria. Selkääsi sietäisit!


      • 232323 kirjoitti:

        Sinunlaisten takia jotkut kärvistelevät huonolla lääkityksellä kun lääkärit eivät määrää Xanoria. Selkääsi sietäisit!

        vedä homo hanskaas. xanor viina = paras

        nii että nössöt hintit pois eestä ja sitten bileet :)


      • Jukkis13
        232323 kirjoitti:

        Sinunlaisten takia jotkut kärvistelevät huonolla lääkityksellä kun lääkärit eivät määrää Xanoria. Selkääsi sietäisit!

        Oikein ne jäävät ilman hoitoa ketkä sitä tarttis saunan taakse semmoiset vaan


      • Vitunlampaat
        232323 kirjoitti:

        Sinunlaisten takia jotkut kärvistelevät huonolla lääkityksellä kun lääkärit eivät määrää Xanoria. Selkääsi sietäisit!

        Ketään oikeasti lääkitystä tarvitse ei kyllä jää ilman lääkitystä "sekakäyttäjien" takia, jos lääkäri sen xanorin sulle totee tarpeelliseksi ni kyllä sä sen saat ilman sen ihmeempiä kitinöitä. T. Veljen kissan koira oli sekakäyttäjä jo ennenkuin lääkäri edes totesi ettei muut lääkkeet auta


    • raitis hullu

      Miksi pitäisi vetää perseet olalle, olipa lääkitystä tai ei?

      En pistäisi ollenkaan pahakseni, vaikka viinan myynti lopetettaisin kokonaan. Tai kiinnitettäisiin alholiin samanlaista huomiota kuin tupakkaan. Tupakointihan on vähentynyt huimasti.

    • Xanor+Olut

      Itse voin ainakin vetää ihan huoletta bentsoja ja viinaa sekaisin. Mitään kamalaa siitä ei ole koskaan tapahtunut. En ole muuttunut ihmisenä enkä mennyt muutenkaan pahasti sekaisin. Varmaan joillekkin käy niin mutta itse olen sitten kaiketi niitä ihmisiä joille ei moista tapahdu. Kai se on sitten niin yksilöllinen juttu.

    • Xanor+Olut

      Ei ole minulle käynyt vastaavaa, nytkin ottanut milligramman xanoria ja muutaman oluen ja täysin järjissäni olen.

      • Xanor+Olut

        Mukavan rento fiilis vaan päällä.


    • ei enää

      Pahinta kun on juhlimassa ja vaikka aamulla ottanut Xanorin on ne puheet...huh huh mitä juttua on suusta tullut, siis kaverit/puoliso ovat kertoneet...ei mitään suodatinta puheissa ja on saanut todellakin hävetä :/ Alkoholi ja bentsot vie yhdessä kaikki estot ja tulee puhuttua aivan hulluja juttuja mitä ei ikinä alkoholikännissä puhuisi.

    • Xanor+Olut

      Hyvä niin kun itse kärsin vakavasta sosiaalisesta fobiasta/ ahdistuneisuushäiriöstä ja normaalista olen täysin estynyt tuppisuu. Hyvä että on jokin keino saada apua ongelmaansa.

    • mbyicvfbv,ibhn m lki

      Pamii ja xanorii pari tunnu missää nukuttaa siinä missä muulloinkin. Puol kossiu päälle

    • jaabaölö

      Minua rentouttaa iltaisin xanor 0,5x s sekä kolme neljä olutta. Viikonloppuisin juhliessa jaksan bailata pidempään ja juoda enemmän kuin yleensä mikä vaan hyvä juttu. Diapamit myös ok.

    • diktaattor1

      Joo voit. olo on aivan parasta!! kokeile

    • Pahapaha

      Ei kannata dokaa xanorien kanssa. Joskus muutamia vuosia sitten söin muutamat mutterit ja join viskiä aika reilusti. Lopputulos: heilun puukon kanssa kylillä ja meinasin tappaa 2 ihmistä, satunnaisia vastaantulijoita jotka eivät olleet tehneet mitään pahaa minulle tai sanoneet mitään joka olisi yllyttänyt minua. (onneksi juoksivat karkuun helvetin kovaa) Siitä sitten putkaan muutamaks päiväks selviimään ja miettimään kannattaako syyä niitä nappuloita ja ryypätä samaan aikaan!!

    • 2+19

      Teidän sekakäyttäjäperseilijöiden vuoksi Xanorin saatavuus tehty huonoksi niille jotka sitä osaisivat käyttä oikein.

      Vihaan teitä!

      • MAUNO222

        haista sinä vittu ku et mistää mitää tiiä


    • xasus

      Totta! On väärin, että oikein käyttäville ei reseptiä uusita. Minäkin tarvitsen tosi harvoin 0.25mg 30kpl korkeintaan vuodessa.

      • ei syytä

        Ei ole mitän syytä niin pienelle annostukselle silloin
        riittää verenpainelääke sydäntä hidastamaan.


    • Dörren Stängd

      Minä olen käyttänyt Xanoria jostain 80/90 -luvun vaihteesta saakka. Silloin sen määrääminen oli ihan normaalia eikä sillä ollut paha maine kuten nyt. Muutakin on kokeiltu sitä ennen ja sen jälkeen, mutta muista on tullut sivuvaikutuksia.

      Ihmettelen, miten vastuuttomat ihmiset vain haluavat saada pään sekaisin. Minun ei tulisi mieleenikään käyttää alkoholia, koska käytän psyykenlääkkeitä. Koskaan ei ole ollut vaikeuksia saada reseptiä uusittua, mutta useillä muilla näyttää olevan.

      Jos Xanoria ja muita psyykenlääkkeitä lakattaisiin kirjoittamasta viinaksia käyttäville, niin niillä, jotka oikeasti haluavat olla kunnossa tai edes jonkinlaisessa kunnossa, ei olisi vaikeuksia saada sellaista lääkettä, joka vähentää oireita.

    • jones11

      Mulla on Xanor lääkitys ollut jo monta vuotta. Ensin sitä kirjoitettiin useamman lyhyen ajan sisällä tapahtuneiden järkytysten toipumisen vauhdittamiseksi. Nyt sitä sitten joutuu syömään pahojen vieroitusoireiden takia. Olis pitänyt jättää ottamatta alun alkaen, mutta kun ei sitä joka lääkettä osaa tuskissaan varoa. Viinaa olen ottanut silloin tällöin enkä ole huomannut mitään kummallista efektiä. Krapula ja morkkis on niinkuin aina on ollut ja känni on se normaali nousuhumala ja sitten sitä sähellystä. En siis ole havainnut mitään erityistä vaikutusta viina Xanor kombinaatiolla.

      Toisaalta Xanor, Diapam Opamox jne. voivat aiheuttaa yhdessä viinan kanssa nautittuna vakaviakin vaikutuksia. Ei ole tavatonta että runsas alkoholi Diapam on aiheuttanut hengistyelinten lamaantumisen ja kuoleman.

      En ole lääkäri, mutta arvelen tämänkin asian olevan kohtalaisen paljolti tapauskohtainen. Ehkä on parempi jätää kokeilematta miten käy.

    • Kipinä

      Mielestäni kaikilta jotka käyttävät alkoholia ja lääkkeitä sekaisin pitäisi viedä pysyvästi ne lääkkeet. Niitä lääkkeitä ei ole määrätty teille että voitte vetää potan sekasin. On ihmisiä jotka eivät saa lääkkeitä juuri sen takia että on niin paljon väärinkäyttäjiä. Lääkärit eivät uskalla määrätä kunnon lääkkeitä niitä tarvitseville.

      Pistää vihaksi että kaiken maailman pillerinpopsijat/sekakäyttäjät vievät mahdollisuuden muilta parantumiseen...

      • Kukakaali

        "Niitä lääkkeitä ei ole määrätty teille että voitte vetää potan sekasin."

        Sitähän varten ne on kehitettykin. Ne vetää nupin sekaisin, siihen se vaikutus perustuu! En kyllä suosita käyttämään ollenkaan noita päätä sekoittavia "lääkkeitä", älkää väärin ymmärtäkö.

        "Pistää vihaksi että kaiken maailman pillerinpopsijat/sekakäyttäjät vievät mahdollisuuden muilta parantumiseen..."

        Et ilmeisesti tiedä paljoakaan psyykenlääkkeistä. Ensinnäkään ne eivät paranna ketään.


      • Kipinä
        Kukakaali kirjoitti:

        "Niitä lääkkeitä ei ole määrätty teille että voitte vetää potan sekasin."

        Sitähän varten ne on kehitettykin. Ne vetää nupin sekaisin, siihen se vaikutus perustuu! En kyllä suosita käyttämään ollenkaan noita päätä sekoittavia "lääkkeitä", älkää väärin ymmärtäkö.

        "Pistää vihaksi että kaiken maailman pillerinpopsijat/sekakäyttäjät vievät mahdollisuuden muilta parantumiseen..."

        Et ilmeisesti tiedä paljoakaan psyykenlääkkeistä. Ensinnäkään ne eivät paranna ketään.

        Lääkkeiden tarkoitus ei ole vetää nuppia sekaisin vain useimmiten lievittää sairauden oireita. Monet psyykkiset sairaudet vaativat jatkuvaa lääkitystä että ne pitää sairauden aisoissa. Lääkkeitä kokeillaan useampia ennen kun löytyy se lääke joka auttaa mutta ei sekoita päätä.

        Lääkkeiden tarkoitus on tukea paranemis prosessia.

        Ainoa asia mikä piti sinun sanomisista paikkansa on se ettei lääkkeet paranna ketään. Ne vain tukevat paranemista!

        Lääkkeiden päätarkoitus ei todellakaan ole vetää nuppia sekaisin...


    • se elinikäinen

      Minusta kaiken alkoholin saisi vetää pois markkinoilta, kun on niin paljon ihmisiä jotka eivät osaa sitä käyttää.

      Vähin on, että sen pitäisi olla kaikille sitä tarvitseville samalla tavalla säännösteltyä kuin psyykenlääkkeet. Saat vain reseptin, enintään vuodeksi kerrallaan, ja kuukausiannostusta et saa ylittää. Väliäkö sillä, käytätkö oikein vai et. Kun on niin paljon niitä, jotka eivät osaa käyttää viinaa oikein, niin tottakai sen käyttöä pitää valvoa.

    • Ministeri88

      Mä saan kyllä vetää ihan kunnon lärvit enkä huomaa mitään erilaista..

      • Ministeri88

        Mutta tosiaan ei kannata kokeilla jos on yhtään herkkä lääkkeille.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3993
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2338
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1411
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      9
      1320
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe