Parjattu KaurisMies

Vanha Kauris

Niinpä, palstalla on viime aikoina ja jo vähän pitempäänkin haukuttu KaurisMiehiä niin maan perusteellisesti. Alkaapi tökkiä moinen haukkuminen - palstalta välittyy negatiivista energiaa nykyisin ihan riittämiin.

Mitäpä me KaurisMiehet luonnollemme mahdamme ja ihan oikeasti ei me niin pahojakaan olla kuin väitetään. Löytyy meistä paljon hyvääkin! Ja suurin osa meistä on kunnollisia aviomiehiä, jotka eivät hypi sängystä sänkyyn kuten eräät keskustelijat yleistävät.

Ei me helppoja olla näinä vaikeina aikoina, mutta kun asiat ovat kunnossa niin kotona kuin töissäkin, niin parhaat puolemme pääsevät esiin.

Elämme yhteiskunnassa, jossa pitää päteä, pärjätä ja olla muita parempi eli ole siinä sitten hyvä ihminen. KaurisM kyllä pärjää, vaikka sydän on verellä ja verenmaku maistuu suussa, mutta hinta on kova täytyy myöntää - siinä sitä kaatuu avioelämä, ystävyyssuhteet jne. Mutta KaurisM ei anna periksi ennen kuin vääjäämätön on edessä - kaunis arkku ja pari metriä multaa päällä!

Tulipahan tämäkin kirjoitettua!

23

4672

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tästäkin

      Onpa "lohduttavaa" lukea kommenttisi näin Kaurismiehen valittuna.

      Monet hakee täältä lohtua ja oppia miehensä ymmärtämiselle.

      Useimmat haluaa oikeasti onnistua Kauriidensa kanssa.

    • ja psyykkisesti

      psykopaatit ja psyykkisesti sairaat hullut ne vain haukkuvat kauriita kun eivät itse vedä vertoja kauriille.

      • Oinastyttö**

        Tämä nyt tuskin on kovinkaan mairittelevaa tekstiä kauriin suusta.

        Olen kyllä monesti ihmetellyt tällä palstalla kauris-miehen luonnetta. Ehkä en ole tullut kovinkaan usein maininneeksi oman exäni hyviä luonteenpiirteitä, joita kyllä oli paljonkin. Parhaimpana esim. se että tämä mies, jota edelleen hyvin paljon rakastan, piti minua kuin kukkaa kämmenellään hyvinä päivinä ja pidin todella hänen rauhallisuudestaan ja järkevyydestään. Muistelen lämmöllä niitä pieniä eleitä ja ihania hymyjä :) Mutta mutta.. Ne yht'äkkiset "pakitukset" ja kylmät kaudet saivat minut vain ihmettelemään ja pettymään ja olisin halunnut tietää mistä moiset johtuvat. Tunsin näinä aikoina itseni todella kehnoksi kumppaniksi. Lopulta ymmärsinkin, että ei ne sitten minusta johtuneetkaan. Minäkin olisin halunnut ihan oikeasti onnistua kauriini kanssa ja olisin yrittämiseen edelleen valmis!

        Nöyrä anteeksipyyntöni niille, joita olen kirjoituksillani mahdollisesti loukannut. Kyse on vain omista kokemuksistani. Kaikki järkevät ihmiset ymmärtävät sen, ettei näitä asioita voi yleistää.

        Nyt toivon, että rakas kauris-exäni sattuisi lukemaan tämän kirjoitkseni ;) En unohda häntä koskaan!


    • mua harmittaa

      ...kaurismiehessä se, että hän itkettää muita ihmisiä. Mä olen itkenyt erään kauriin takia niin saatanan monta kertaa, että oon jo menny laskuissa sekaisin. Ihana mies, mutta niin mielettömän vaikea. Joskus tuntuu siltä kuin olisin onnekkain tyttö maan päällä ja joskus taas kiroan sitä päivää kun menin ihastumaan tähän jätkään. Mä olen niin väsynyt...mulla olis muitakin asioita joihin pitäis keskittyä mut kaikki energia menee tän kaurismiehen miettimiseen. Miks kauris tekee tällaista? Katoaa, hiljenee, etääntyy, menee ja tulee...se on vaan niin helvetin julmaa tämmöistä kaltaistani herkkää ihmistä kohtaan.

      No niin, tulipahan taas tilitettyä. Taas tänään nukkumaan käydessäni kuitenkin lueskelen hänen lähettämiään tekstareita...oon niin helvetin säälittävä. Sitten uni tulee ja näen hänestä unta.

      • toinen säälittävä

        Voi ei.. ihan kuin olisin tän itse kirjoittanut. Niin säälittävää niin säälittävää. Ja mikä älyttömintä, itse tietää sen eikä vaan saa loppumaan! Kyllä me tästä vielä noustaan! Tsemppiä :)


      • kauriin loittonemiseen
        toinen säälittävä kirjoitti:

        Voi ei.. ihan kuin olisin tän itse kirjoittanut. Niin säälittävää niin säälittävää. Ja mikä älyttömintä, itse tietää sen eikä vaan saa loppumaan! Kyllä me tästä vielä noustaan! Tsemppiä :)

        ..on keksiä sillä aikaa itselle jotain erittäin mukavaa tekemistä!

        Toisaalta tilanne on hyvinkin ristiriitainen; kauris tuntuu tarvitsevan silloin tilaa ja aikaa itselleen, mutta ei halua tulla hylätyksi. Miten siis osoittaa välittävänsä kun toinen etääntyy..

        Ottamalla kauris iloisena vastaan, kun saapuu taas!

        Tämähän on välillä raivostuttavaa, mutta jokainen on vastuussa omista tunteistaan. Jokaisella on myös, onneksi, aina mahdollisuus viihdyttää itseään ystävien, harrastusten tms parissa.

        Kauris tuntuu kuitenkin lopulta olevan uskollinen ja luotettava kumppani.


      • kauriin
        kauriin loittonemiseen kirjoitti:

        ..on keksiä sillä aikaa itselle jotain erittäin mukavaa tekemistä!

        Toisaalta tilanne on hyvinkin ristiriitainen; kauris tuntuu tarvitsevan silloin tilaa ja aikaa itselleen, mutta ei halua tulla hylätyksi. Miten siis osoittaa välittävänsä kun toinen etääntyy..

        Ottamalla kauris iloisena vastaan, kun saapuu taas!

        Tämähän on välillä raivostuttavaa, mutta jokainen on vastuussa omista tunteistaan. Jokaisella on myös, onneksi, aina mahdollisuus viihdyttää itseään ystävien, harrastusten tms parissa.

        Kauris tuntuu kuitenkin lopulta olevan uskollinen ja luotettava kumppani.

        kohdalla en menisi sanomaan juuta enkä jaata. Metsästäjiä ovat, aina uuden saaliin perässä


      • kaurisko?
        kauriin loittonemiseen kirjoitti:

        ..on keksiä sillä aikaa itselle jotain erittäin mukavaa tekemistä!

        Toisaalta tilanne on hyvinkin ristiriitainen; kauris tuntuu tarvitsevan silloin tilaa ja aikaa itselleen, mutta ei halua tulla hylätyksi. Miten siis osoittaa välittävänsä kun toinen etääntyy..

        Ottamalla kauris iloisena vastaan, kun saapuu taas!

        Tämähän on välillä raivostuttavaa, mutta jokainen on vastuussa omista tunteistaan. Jokaisella on myös, onneksi, aina mahdollisuus viihdyttää itseään ystävien, harrastusten tms parissa.

        Kauris tuntuu kuitenkin lopulta olevan uskollinen ja luotettava kumppani.

        oikein. kauris etääntyy kun joku mättää, miettii...luottaa voi vain itseen...kunnes homma selviää..eli ratkaisu löytyy. paitsi jos olet tämän hyväksynyt,jaat kauriin ajatukset ja varmuuden, (itseriittoisuuden), luottamus syntyy kokemuksesta...yhteisestä historiasta. jaettu historia jota koko ajan tehdään, luo kauriille vahvan pohjan... luottamuksen... partnerin johon voi luottaa. ei enää syytä etääntyä... luottamus vaatii aikaa. ollaan yhdessä, nautitaan elämästä, hyväksytään,täällä ollaan vaan yhden kerran, joten ei ole aikaa missata suhteissakaan. haleja....


    • Kauris 72

      juu,onpa täällä ihme vinkujia koko palsta täynnä.Ihettelen syvästi näitä tähtimerkkien analyysejä,adjektiiveillä kylmiä,viileitä,vittumaisia ym. En usko,että niistä löytyy ultimate totuus ollenkaan.Se minkä vaikutelman kauriista saa on varmaan osittain aika osuvaa,mutta tässä hektisessä maailmassa missä ensitapaamisella pitäisi kertoa suunnilleen kaikki ei kyllä onnistu,eikä tule ikinä onnistumaan tän tähtimerkin kanssa...vaan kyllä se sydämmellinen ihminen on siinä missä muutkin,ehkä jos pääsee pintaa syvämmelle,niin voi löytää jopa inhimillenenkin puoli joka huokuu elämäniloa.Ainakin omalta osalta olen elämään addiktoitunut.Luotettava,päämäärätietoinen,omillaan tuleva ei tietysti välttämättä tarvi ketään nalkuttamaan viereen,mutta niin kuin todetaan että kärsivällisyys palkitaan ja se palkinto voi olla lottovoitto jos onnistut kauriin kahlitsemaan...

      • oinaan kohtalo

        Itse entisenä neitsytmagneettina ja sen lajin nipottajiin lopen kyllästyneenä kohtasin kaurisM:n. No, huh. Siinäpä vasta mies minun makuuni. Hiukan hän oli alussa pidättyväinen ja hitaasti syttyvä, mutta nyt tuntuu ettei millään avoimuudella ole mitään rajaa. Meidän tapauksessa vitsi piilee siinä, että olen itsekin etäisyyttä ottava, itsenäinen ja omaa henkilökohtaista reviiriä puolustava nainen. Ymmärrän hyvin miehen vetäytymisen tarpeen, jos jatkuva yhdessäolo alkaa ahdistaa. Sitä se tekee mullakin. Me ollaan molemmat vapaaehtoisesti tässä enkä mä vaivaa ihan hirveesti päätäni sillä, että meniskö se mies reissuillaan jonkun toisen kanssa. Välillä tulee tietysti ihan fyysinen ikävä muutamankn päivän reissun aikana ja kaikkia kuvia saattaa nousta mieleen, mutta yleensä ne helpottaa melkein saman tien.

        En tiedä, jotenkin tää tuntuu aika selkeeltä ja mutkattomalta suhteelta. Johtunee osaltaan siitä, että ollaan molemmat oikeesti aikuisia ja elämää kokeneita eikä aseteta mitään ylimitoitettuja vaatimuksia toisillemme.


      • vain elämää

        jos jostain pidät, päästä se menemään. jos se tulee takaisin, se on ikusesti sinun. jos ei, niin se ei ole sinulle ikinä kuulunutkaan.


    • Kapricorn

      ja muillekin kaurisM:ille. Nämä tällä palstalla kaurismiehen perään määkivät naisparat vuodattavat tuntojaan syystä, että eivät ole saaneet satimeensa kaurismiestä. He ovat katkeria ja mustasukkaisia ja siksi parjaavat kaurisuroita. Turhia jorinoita! Uljas kauris ei kaikkia huoli, niin se vaan on. Ja minkä sille voi jos ei rakasta, niin ei rakasta ja kaikkien kanssa ei vaan voi olla. Vikaa löytyy kaikista ja varsinkin siitä, joka tuijottaa sieltä peilistä. Hyvää vappua kaikille!

      • ons

        miksi pitäisi olla kuin useimmat että ajatellaan etten koskaan saa toista naista ja roikutaan siinä sitten ja nainen saa lempata näitä roikkujia mäkeen,
        mut anns olla kun itse "heittää" riipan mäkeen kyllä tulee puukkoa selkään naiset vain eivät kestä että heidät lempataan:D


      • härkänainen
        ons kirjoitti:

        miksi pitäisi olla kuin useimmat että ajatellaan etten koskaan saa toista naista ja roikutaan siinä sitten ja nainen saa lempata näitä roikkujia mäkeen,
        mut anns olla kun itse "heittää" riipan mäkeen kyllä tulee puukkoa selkään naiset vain eivät kestä että heidät lempataan:D

        kyynärpäitä myöten ristiin, että pääsin kauriista eroon. Härkänainen kun ei koskaan jätä, joten luojankiitos mies tajusi itse lähteä. Toista kaurista en halua koskaan elämääni, sen verran hankala mies oli.


      • olkoon
        härkänainen kirjoitti:

        kyynärpäitä myöten ristiin, että pääsin kauriista eroon. Härkänainen kun ei koskaan jätä, joten luojankiitos mies tajusi itse lähteä. Toista kaurista en halua koskaan elämääni, sen verran hankala mies oli.

        kokeileppa kaksosta siitä varmasti riemu ratkeaa,sitäpaitsi härät on liian tyhmiä makuuni ollos huoleti.


      • jos oppiarvoilla
        olkoon kirjoitti:

        kokeileppa kaksosta siitä varmasti riemu ratkeaa,sitäpaitsi härät on liian tyhmiä makuuni ollos huoleti.

        brassaillaan, niin olen tohtori, exkaurismieheni oli maisteri. Joten en kamalan tyhmä voi olla =)


      • Me tyhmät muut

        "Uljas kauris ei kaikkia huoli" Nyt tuli päivän makeimmat naurut! Näinköhän on että me muut merkit sitten huolitaan ihan kaikki :D Ei kai kukaan nyt kaikkia rakasta, oli se tähtimerkki mikä tahansa. Mahtaiskohan kannattaa unohtaa nämä tähtimerkit hetkeksi ja elää ihan todellista elämää vaan..


      • ..että sut lempataan??
        ons kirjoitti:

        miksi pitäisi olla kuin useimmat että ajatellaan etten koskaan saa toista naista ja roikutaan siinä sitten ja nainen saa lempata näitä roikkujia mäkeen,
        mut anns olla kun itse "heittää" riipan mäkeen kyllä tulee puukkoa selkään naiset vain eivät kestä että heidät lempataan:D

        Kuka siitä nyt hei tykkää, oli mies tai nainen? Vai onko kauris niin kylmä että ei toisten tunteistä piittaa? Sen kuvan mä kyllä kieltämättä kauriista olen saanut.


      • varmasti
        ..että sut lempataan?? kirjoitti:

        Kuka siitä nyt hei tykkää, oli mies tai nainen? Vai onko kauris niin kylmä että ei toisten tunteistä piittaa? Sen kuvan mä kyllä kieltämättä kauriista olen saanut.

        jokaisella kaurismiehellä, on vain eri asia olla näyttämättä niitä. Sarvipää kun on ei kovin helposti ole valmis enää tietyssä vaiheessa tunteitaan näyttämään vaikka sisällä kiehuu, siitä johtuen kauris tuntuu kylmältä ja etäiseltä. Suhteen katkaisuun on kauriin puolella varmasti pitkä harkinta ja painavat syyt...


      • Vanha Kauris
        Me tyhmät muut kirjoitti:

        "Uljas kauris ei kaikkia huoli" Nyt tuli päivän makeimmat naurut! Näinköhän on että me muut merkit sitten huolitaan ihan kaikki :D Ei kai kukaan nyt kaikkia rakasta, oli se tähtimerkki mikä tahansa. Mahtaiskohan kannattaa unohtaa nämä tähtimerkit hetkeksi ja elää ihan todellista elämää vaan..

        Eli keskitytään tänään aloittelemaan Vapun viettoa ja unohdetaan horoskoopit hetkeksi todellisen elämän rientoihin keskittymällä!

        Haukaa Vappua!

        Ps. Kauris on kuitenkin merkeistä paras ;=)


      • Oinastyttö**
        Vanha Kauris kirjoitti:

        Eli keskitytään tänään aloittelemaan Vapun viettoa ja unohdetaan horoskoopit hetkeksi todellisen elämän rientoihin keskittymällä!

        Haukaa Vappua!

        Ps. Kauris on kuitenkin merkeistä paras ;=)

        Vaput täältäkin :)

        Parhaasta en tiedä, mutta takuulla mystisin tähtimerkki ;)


      • CryzNeitsyt
        olkoon kirjoitti:

        kokeileppa kaksosta siitä varmasti riemu ratkeaa,sitäpaitsi härät on liian tyhmiä makuuni ollos huoleti.

        ...Härät liian pinnallisia, selkäänpuukottajia(miespuoliset)... Toisten asiat kuuluvat heille paremmin kuin hänen asiansa toisille... harvinainen todellisuus... :D *vain tän keskustelun sivustakatsoja*


    • ...näin...

      ...ottanet tietenkin huomioon sen että joka horoskoopin omalla keskustelupalstalla käydään läpi tietenkin merkkien hyviä ja huonoja puolia?? En oikein usko(ainakaan tämänhetkisen lukemiseni perusteella)että Kaurista jotenkin haukuttaisi...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      338
      3418
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      227
      2098
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1662
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1517
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      83
      1376
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      288
      1271
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      83
      1111
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1111
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      86
      1097
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      150
      933
    Aihe