.NET Framework versio 1.1 Redistributable Package
JA VASTAAVAT OLEN KOTITIETOKONEEN KÄYTTÄJÄ ja olen asentanut itselle eri versiot 3. ym langue pack finn... itsellä windows xp home ed. ja ie7 ja service pack 2. kysymys mihin niitä tarvitsen voinko kokonaan itseltä ne poistaa. ehkä ne jotenkin nopeuttavat windowsi ohjelmien kulkua vai ei. jään odottelemisiin vastauksia. en ole itse mikään pitkänlinjan tietokone fani. vaan ymmärrän kyllä mutta sen osalta en niin hyvin. Toivon että jokin antaisi itselle jonkin vastauksen asiaan joka on itseltä tyhjä pääkopassa..
NET.FRAMEWORK ASIA
3
2443
Vastaukset
- antaa olla
jotkut ohjelmat vaatii .net frameworkin joten kannattaa jättää ne koneelle. mitä turhaa niitä poistelemaan, ei se poisto windowsii nopeuta.
- tietokoneenkäyttäjäää
Juuri niin, jotkut ohjelmat vaatii..
Internettiä ja sähköpostia vain käyttävät
eivät koneen tehoa paljon vaadi ja silloin tuollaiset monen sadan megan ohjelmat, jotka vieläpä ovat osaksi latautuneena turhaan vievät olennaisesti suorituskykyä pois..
Niin, kannattaa antaa olla jos ei poistoa osaa tehdä. Mutta ei niitä kannata koskaan asentaa turhaan. miksipä?
- framework_2_0
Ainahan ne voi asentaa takaisin jos joku ohjelma lakkaa toimimasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3523184Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä672810- 1281806
- 1181490
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461400Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301323PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1551268- 691100
- 741099
- 701040