Haalarit päällä baariin

miten on?

Päästetäänkö opiskelijoita haalarit päällä baariin? Toinen kysymys: Onko hölmöä kulkea itse haalarit päällä seurassa, jossa muut eivät käytä haalareita?

Olen vähän pilalla haalareiden käytöstä.

10

5973

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erias

Kyllä päästetään baariin haalarit päällä. Haalareita kannattaa käyttää vain ja ainoastaan joka kerta kuin on pienikään mahdollisuus :D. Eli aina kaikissa opiskelijapippaloissa.. Jos muilla ei ole haalaria, niin käske ostaa sillä se lisää tunnetusti fiilistä!

Hauskaa Vappua!!!!!!!!!!

• jos ei muilla ole

Mutta vappuna lienee sama mitä kelläkin on päällä, pääasia että vaatteita.

• tewewerrw

Eikös se tää vanha alivaltiosihteerin sketsi: "tutkimuksen mukaan opiskelijahaalarit laskevat älykkyysosamäärää 10%"

• sinulla iso

ongelma!! Minä en pukisi haalareita päälleni, vaikka pakko olisi. Typerää todellakin!

• paikastakin

Toiset eivät päästä haalaripukuisia sisälle, varsinkaan yhtään humalassa tai isommassa joukossa. Omaa haalariaan saa kyl käyttää miten haluaa, mutta voi olla vähän orpo olo, jos on porukan ainoa.

• päälle vaan

koska pitkä aika ei ole siihen, että valmistut etkä sitten enää oikeen tutkinnon saaneena viiti vetää haalareita päälle... ;)

Jos muilla ei haalareita päällään ole, se on heidän mokansa, kyllä ainakin nyt vappuna ei voi muuta laittaakaan päälle. Ja mieti, miten omat juhlahepeneesi voisivat kärsiä vapunvietosta - parempi, että säästät niitä ja kulutat haalareitasi!

Niin, ja en ole koskaan kuullut mistään baarista, joka ei haalaripukuista päästäisi sisälle. Jos et pääse sisälle, se on baarin moka! Niin, ja toisaalta en ole kyllä paljon nähnyt opiskelijoita vappuna, kellä ei olisi haalaria! HAALARIT PÄÄLLE VAAN kun sulla on siihen vielä mahdollisuus!!

Hyvää ja hauskaa ja haalarimaista wabbua toivottelee Itse Haalareita Kaipaava Jo Valmistunut! *sniff*

Ps. Niihin haalareiden taskuihin mahtuu vaikka mitä kamaa, joten käsilaukutkin voit jättää kotiin (siis jos olet naispuolinen...). Ja haalareitahan voi käyttää myös silleen puolivyötäröltä laskettuna alas... eli ei vältt. kokohaalareina. Muistathan ottaa myös hyvän vedenkestävän paksun tussin mukaan, että kaikki ohikulkijat ja bilekaverit voi raapustaa haalareihisi nimmarinsa ja muitan vappumaisia merkintöjä!

• AMK:lainen

Itse lähden ensi syksyllä opiskelemaan ja itselläni ei tulisi kuuloonkaan laittaa pikku pennejäni mihinkään kalliisiin ja hölmöihin haalareihin.

• Yliopisotlainen
        AMK:lainen kirjoitti:

Itse lähden ensi syksyllä opiskelemaan ja itselläni ei tulisi kuuloonkaan laittaa pikku pennejäni mihinkään kalliisiin ja hölmöihin haalareihin.

Miksi kirjoitat sitten niistä haettuasi "haalarit"-hakusanalla yliopisto- ja korkeakoulupalstalle? Tuolla on myös amiksille oma palstansa, pidetäänhän kuitenkin nämä opinahjot erillään, eikös niin.

• hehehhe
        AMK:lainen kirjoitti:

oikeissa KORKEAkouluissa ei makseta haalareista, vaan niistä jäädään voitolle (mainospaikkojen myynnistä)

t. lääkisläinen

• HHehehe
        hehehhe kirjoitti:

oikeissa KORKEAkouluissa ei makseta haalareista, vaan niistä jäädään voitolle (mainospaikkojen myynnistä)

t. lääkisläinen

Loistavaa, isona määrää paljon mun firman lääkkeitä... Koska OSiNKO

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7423
    2. 79
      4974
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      79
      4839
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      132
      4248
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      9
      3028
    6. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      52
      2679
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      40
      2561
    8. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      48
      2229
    9. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2201
    10. Suudeltiin unessa viime yönä

Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit
      Ikävä
      21
      1830
    Aihe