Uskovaisten mielestä oon joskus tai monasti liian opinnollinen, tuomitseva ja jyräävä.
Se ei ole ihan aina meille helppoa hyväksyä itseämme, näin on meidän monen tai joiden kuiten kokemus.
Ihmisillä on erilaisia tapoja puhua kuten puhujillakin erilaisia lahjoja. Jotkut ihmiset eivät pidä tyylistäni. Musta voi tulla puhuja. Minäkin haluaisin olla puhuja. Olis kivaa olla puhuja.
Jotkut kuulemma haluaisi, että opillinen puoli palstoilla lakkautettaisiin. No minäkin häippäisisin sen mukana pois palstoilta. Kyllä jyräävä opintyyli kuuluu mielestäni ihan sananvapauteen.
Hyviä todistuksia mulla on vara antaa uskovaisiksi mielestäni varmasti tietämistäni ihmisistä.
Ymmärrän, että tämän palstan kirjoittajat eivät pidä omia mielipiteitään ja itseään erehtymättöminä, vaan myöntävät, että voivat mennä vikaan. Turvallisinta on korostaa omia näkemyksiä ja vikoilla seurakuntaa. Riittävää kasvua ei tämän palstan vl-aktiivien joukossa vielä ole tainnut esiintyä.
Karta harhaoppista ihmistä, kun ensin olet ruoskinut häntä kerran tai kahdesti.
Sinähän tiedät, että tuollainen ihminen on kieroutunut ja tekee syntiä. Hän tuomitsee itse itsensä. Minulla on oikea oppi. Kaikkihan sen tietävät.
Opista voi nähdä sieluntilan. Jos ei, niin miksi sanotaan, että hetelmistään puu tunnetaan.
Mopin palstalla arvostelu koskee SRK:ta PM lehteä. Jo se, että sitä tehdään nimettömänä internetissä kertoo sen, mistä on kysymys. Sielunvihollisen toiminta on pimeyden toimintaa ei se kestä valkeutta.
Juu, paljon seläntakana puhutaan seurakunnan opetuksia vastaan. Tämä kävi mielessä. Jos vaikka piilottelee Päivämiestä lapsilta ja toimii kuitenkin siionissa pyhäkoulunopettajana, niin jossain on vikaa. Olen ymmärtänyt, että lakihengeksi on sanottu myös ylhäältäpäin neuvomista. Siis tulisi pyrkiä neuvomaan ja kantamaan vikaan mennyttä siskoa tai veljeä alhaaltapäin. Minä kuitenkin oon aina oikeassa opissa ja uskossa, joten mua ei tartte neuvoo. Mä loukkaannun jos mua neuvotaan.
Tuomitseva ja jyräävä
Wenha
0
95
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272850- 462579
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391321