Mistä löytää

halvalla

speedmaster tai america...alle 8000 euron?

14

2222

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VOISI

...luopua noin halvalla huippulaitteesta? Tilanteen täytyy olla aika epätoivoinen jos joku sattuu löytymään.

• vertikaali twin

ET mistää joka on suomen lapuilla.

• tampinnapula

ulkomailta on edessä, edellinen kirjoittaja on oikeassa. Olen katsellut Saksasta Adventureria, Legendiä, Thunderbirdiä, ja noita customeja, speedmasteria ja legendiä. Antakaa vinkkiä mikä olisi paras ostos pitkälle äijälle. Kaikista noista on mulla merkattuna muutama tapaus hintaluokassa 4-6 tonnia. Mitähän mahtaakaan sitten vero päälle olla ?

• tampinnapula
        tampinnapula kirjoitti:

ulkomailta on edessä, edellinen kirjoittaja on oikeassa. Olen katsellut Saksasta Adventureria, Legendiä, Thunderbirdiä, ja noita customeja, speedmasteria ja legendiä. Antakaa vinkkiä mikä olisi paras ostos pitkälle äijälle. Kaikista noista on mulla merkattuna muutama tapaus hintaluokassa 4-6 tonnia. Mitähän mahtaakaan sitten vero päälle olla ?

edelliseen; customit tietysti Speedmaster ja America

• kaketsu

Halvin oli 8500€ ja meni heti. Saksasta vaan hakemaan.

• näkyy...

...pyydettävän vielä ylivuotisistakin reilu 11 000. Tais olla itelläkin hyvä hankinta uus america meinaan. Pitää hyvin arvonsa!!

• Halvemmalla

saa american kaupasta, alle karvan alle 11te.

• pyytää
        Halvemmalla kirjoitti:

tuollasia summia mut ei ne mee kaupaks. Mut silti, hinnat pysyy ihan hyvin tallessa näissä.

• Speedm03
        pyytää kirjoitti:

tuollasia summia mut ei ne mee kaupaks. Mut silti, hinnat pysyy ihan hyvin tallessa näissä.

Eipä Speedmasteria kovin monia ole markkinoilla käytettynä tarjolla ,ainakaan kotomaassamme.Siitä johtunee arvon säilyminen. Jos olisi pakottava tarve myydä , niin omastani en luopuisi alle 10000 euron.

• vaan
        Speedm03 kirjoitti:

Eipä Speedmasteria kovin monia ole markkinoilla käytettynä tarjolla ,ainakaan kotomaassamme.Siitä johtunee arvon säilyminen. Jos olisi pakottava tarve myydä , niin omastani en luopuisi alle 10000 euron.

Siis jos sulla on PAKOTTAVA tarve myydä, niin eikös se silloin voisi mennä alle 10000 euron. Sit jos ei ole PAKOTTAVA tarve, niin siitä pitäisi saada tuo min. 10000 euroa. VAI MITÄ?

• Nimetön
        Halvemmalla kirjoitti:

saa uutta alle 11th . Ite just ostin uuden ja hintalapussa oli 11 990,-

• saa kyl
        Nimetön kirjoitti:

saa uutta alle 11th . Ite just ostin uuden ja hintalapussa oli 11 990,-

tonnin halvemmalla

• eräs lukija.

Hyvinkääläisessä Aamupostissa oli viime viikolla joku motoextra ja siellä oli myynnissä yhdellä ollut muutama tkm ajettu punaharmaa Thunderbird. Oli siinä jo muutama vuosi ikää mutta vaikutti aika hyvältä jos Trumppaa hakee. Hintapyynti oli jotakin 8k€. Tiedoksi vaan.

• 2006

American :o)))))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1632
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1468
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      35
      859
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      829
    5. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      756
    6. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      36
      749
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      708
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      700
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      42
      699
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      663
    Aihe