Viimisen päälle hienoista näkemyksistä! Mainittakoon näistä mm. tupla MJÄLLBY - TPS!! KERROIN 13,64. Hauska odotella seuraavaa osiota kotisivuillanne "askeleita voittojen tiellä" !!
Menestyksekästä jatkoa!
KIITOS VUOKSENMAA!
9
3777
Vastaukset
- pitäisi kiittää sua
ja sun tapaisiasi, jotka tuhlaavat pelirahansa pitkässä juoksussa vihjeiden ostoon.
vihjeiden myyjä on turvassa, hänhän pelaa teidän rahoillanne.
osuvat joskus,mutta useimmiten huteja tulee.
vihjepalveluilla ei ole mitään vastuuta jos ja kun epäonnistuvat arvioissaan.
siinä ei joku 13 kertoiminen voitto tunnu yhtään missään.- +++ Saldo +++
Voihan sen noinkin muotoilla,
mutta ainakin itse pysyn voitolla
ESBC kertoimilla... - joku exel tms
+++ Saldo +++ kirjoitti:
Voihan sen noinkin muotoilla,
mutta ainakin itse pysyn voitolla
ESBC kertoimilla...seuranta (jorman vihjaamista) peleistäsi vaikka 1 vuoden jaksolta, niin ehkä uskomme!!!???
Ilman seurantaa tuota ei uskota!
- Kebe
http://www.jalbet.com/pelit/message2/15881.html
Seuraile "Tonyn" vihjeitä ILMAISEKSI. Lähes 600 riviä pelattuna ja voitolla ollaan!
Itse olen pelannut vihjeet alusta alkaen suoraan omiinkin lappuihin eikä voi valittaa.- työtä on tehty
60 euron eteen kovasti! Lähes 600 riviä pelattu!
Eli jos oikein lasken, niin 0,10 euroa per rivi tullut voittoa!
Olisiko mitään tuottavampaa tarjolla?
;) ;) ;)
Palautus% (tasapanoksin): 100,35
Pelatut panokset: 1020*
Palautuneet panokset: 1080,12* - Kebe
työtä on tehty kirjoitti:
60 euron eteen kovasti! Lähes 600 riviä pelattu!
Eli jos oikein lasken, niin 0,10 euroa per rivi tullut voittoa!
Olisiko mitään tuottavampaa tarjolla?
;) ;) ;)
Palautus% (tasapanoksin): 100,35
Pelatut panokset: 1020*
Palautuneet panokset: 1080,12*Kannattaa huomioida ettei missään sanota, että yksi tähti (*) tarkottaisi euroa! Itse asiassa kun kaveri näyttää pelaavan suurimman osan kohteistaan PAF:lle niin euro/rivi on sula mahdottomuus minimipanoksen ollessa 2€! Tuo tähti taitaa vain olla suuntaa antava jotta jokainen voi suhteuttaa pelinsä verrattuna pelikassaan. Minulle viiden prossan tuotto riittää ihan hyvin.
Niin ja tuskinpa kukaan nyt alkaa sinkkuja egen panoksilla edes pelaamaan..:D - taitaa juuri pankkikoron
Kebe kirjoitti:
Kannattaa huomioida ettei missään sanota, että yksi tähti (*) tarkottaisi euroa! Itse asiassa kun kaveri näyttää pelaavan suurimman osan kohteistaan PAF:lle niin euro/rivi on sula mahdottomuus minimipanoksen ollessa 2€! Tuo tähti taitaa vain olla suuntaa antava jotta jokainen voi suhteuttaa pelinsä verrattuna pelikassaan. Minulle viiden prossan tuotto riittää ihan hyvin.
Niin ja tuskinpa kukaan nyt alkaa sinkkuja egen panoksilla edes pelaamaan..:Dylittää?
erotuksena vaan se, että jos rahat pankissa, ei tarvitse mitään kuponkeja täytellä. Kyllä puolen vuoden tai vuoden kuponkien täyttely jo voidaan työn teoksi ajatella.
toki pankin kanssa asioidessa ei saa sitä jännitystä, että meneekö rahat? vai saako jotain palautumaan? - ..tuottoa saa
Kebe kirjoitti:
Kannattaa huomioida ettei missään sanota, että yksi tähti (*) tarkottaisi euroa! Itse asiassa kun kaveri näyttää pelaavan suurimman osan kohteistaan PAF:lle niin euro/rivi on sula mahdottomuus minimipanoksen ollessa 2€! Tuo tähti taitaa vain olla suuntaa antava jotta jokainen voi suhteuttaa pelinsä verrattuna pelikassaan. Minulle viiden prossan tuotto riittää ihan hyvin.
Niin ja tuskinpa kukaan nyt alkaa sinkkuja egen panoksilla edes pelaamaan..:DVoittoporukan optimi on viimeisen parin vuoden jopa yli tuplannut kassan ja on aikkas mukava laiskan miehen sijoitusrahasto :)
Niillä on vaan menny vähän liianki hyvin joten eivät oo ees viittineet päivittää statistiikoita kuntoon. Markkinoiden kapeus kuulema syynä. Vielä on silti tilaa.
Vedonlyöntitoimistot on ammattilaisii ja niiltä rahan nettovoittaminen on työn ja tuskan takana, mutta kioskeilla pelaavilta tuulipuvuilta sen ottaminen parempaan talteen näyttää onnistuvan "aika" hyvin.
- olz
Joo ehkä jos pelaa 100% kaikki sen vihjeet. Itse olen soittanut 10-20 kertaa ja jokaisella kerralla tappiot!!!Itse en tiedä oikein mistään lajista paljoa mutta otan paremmin kiinni pelkästään tilastoja ja kuntopuntareita katsomalla täysin ilmaiseksi! Varmana vaihdan pari sanaa Jorman kanssa jos tulee joskus nenän eteen. Jos pyytää vinkeistä rahaa niin osumaprosentin pitäisi olla 70% luokkaa ainakin.
Tääkin kuulosti vähän tahalliselta mainokselta eikä kenenkään aidolta viestiltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä521916Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651668Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411347Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2191278Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3381163- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3151075Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271067