Itkettää ja naurattaa

NainenKirjoittaa

Jostain syystä englantilaiset osaa tehdä tunteella ja käsittämättömällä ammattitaidolla sarjaohjelmia.
Olen koukussa Tohtori Finlay;hin. Kuvaus on suorastaan hätkähdyttävän hyvä ja samoin näyttelijöiden suoritukset. Tässä sarjassa inhimillisyys saa kyyneleet irtoamaan.

Toinen sarja; Vielä virtaa, saa taas inhimillisyydessään ja huikeassa humoristisuudessaan nauruhermot löystymään.

Mille sinä itket ja naurat?

26

2452

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä nauran sub-television Tuhkimotarinalle. Tulee tänään klo18 ja kannattaa katsoa vaikka vain viisi minuuttia, näin ekalla kerralla:)) Älä jää sitten koukkuun.

Eniten sarjassa saa minut nauramaan näyttelijäsuoritukset jotka ovat todella heikot. Epäilen ettei yksikään näyttelijöistä ole suorittanut mitään kurssia tai läpäissyt yhtään opinahjoa jossa opetetaan näyttelyn alkeita. Kaiken kruunaa espanjankieli mitä sarjassa puhutaan, se nimittäin kuulostaa hauskalta. Hienointa tässä kaikessa on se, että saippuasarjaa on tehty tosissaan, ja vielä on rohkeasti tuotu kansainväliseen julkisuuteen.

Katselu tunnelmaa ei pilannut edes se, että yhden kerran näin mikrofonin heiluvan kuvaruudun ylälaidassa. Ei sitä kaikke heti voi oppia.:)

• Vilkaisin Tuhkimotarinasta käytävää keskustelua, ja otan tähän yhden näytteen.

""Tää on just niin huono, et alkaa olla jo harvinaisen hyvä. Naurattaa aina se Pandoran parta, kun selkeesti piirretty, eikä kukaan muka tajua, että toinen feikkaa olevansa mies. :P Tää on niitä sarjoja, mitä kattellaan joka ilta, mut kellekään ei sitä myönnetä :D""

• -NK-

*nauraa* olen jo lähes koukussa tuohonkin:DDD Johtuen just tuosta, mitä sanoit. Älyttömämpää sarjaa tuskin kykenee tekemään. Mutta katson sitä lähinnä tuon elekielen takia. Että ne osaakin puhua käsillään. Olen vakavissani harjoitellut samaa peilin edessä.

Suomalaisten käsikieli on ihan nynnyä tuohon verrattuna.
        *tekee käsiperääntymisen, ympyrän peukalo- ja etusormiottella,sormiharotuksen ja rinalle näpäytyksen....* Hyvää voimistelua----kannattaa kokeilla!

• -NK- kirjoitti:

*nauraa* olen jo lähes koukussa tuohonkin:DDD Johtuen just tuosta, mitä sanoit. Älyttömämpää sarjaa tuskin kykenee tekemään. Mutta katson sitä lähinnä tuon elekielen takia. Että ne osaakin puhua käsillään. Olen vakavissani harjoitellut samaa peilin edessä.

Suomalaisten käsikieli on ihan nynnyä tuohon verrattuna.
        *tekee käsiperääntymisen, ympyrän peukalo- ja etusormiottella,sormiharotuksen ja rinalle näpäytyksen....* Hyvää voimistelua----kannattaa kokeilla!

*naurua*

Luulin todella ettei täällä ole kellään niin kieroutunut huumorintaju että tuota viitsisi katsoa. Myönnän että olen yhden jos toisekin kerran sitä seuranut:) Tuhkimon varjoon jää jopa kauniit ja rohkeat.

Mahtaako täältä löytyä enempikin sarjasta pitäviä? Taikis ja Bonnie varmaan ovat löytäneet sarjan?

• Venetsuelalainen se minunkin ymmärtääkseni on. Latinoveri on tunnetusti tulista, mutta onko se oikeasti tuollaista kuin sarjaa seuratessa voisi kuvitella. Tuskinpa vain. Naiset ovat kauniita, omalla huvittavalla tavallaan. Ehkä tuo liiallinen silikonin käyttö saa sen aikaan. Se on totta, ettei voi kuin nauraa sitä katsellessa. Mulla jäi tämänpäivänen jakso väliin:(

Pysynkö kärryillä enää:))

• en ole

ennen kuullutkaan, silikonenineen, saatika nähnyt. Nää nenät täytyy hetikohta tsekata.
        *menee katsomaan aikatauluja*
        sanooko tuolla jossain joku mikä kanava mahtaa olla kyseessä, kaipa se löytyy kysymättäkin.

• ex-koltis

Vai mikä sen sarjan nimi on jossa läskipäätä mollitaan. Se itkettää ja naurattaa jopa yhtä aikaa.

• animattiN

katsoa koko sarjaa kunnolla kun pisti niin vihaksi sen Artsien sovinistisuus. Edith parka...

• ex-koltis
        animattiN kirjoitti:

katsoa koko sarjaa kunnolla kun pisti niin vihaksi sen Artsien sovinistisuus. Edith parka...

Siinä se pointti just on. Julkeasti ja häpeilemättä olla tollanen sovinisti. Mut se hämää, Artsin nahkan alla sykkii lämminhenkinen sydän.

• animattiN
        ex-koltis kirjoitti:

Siinä se pointti just on. Julkeasti ja häpeilemättä olla tollanen sovinisti. Mut se hämää, Artsin nahkan alla sykkii lämminhenkinen sydän.

tarkoituksellahan se oli tehty sellaiseksi ohjelmaksi mitä oli, mutta kyllä siinä sai hampaitaan kiristellä välillä. Toki hyviäkin sutkautuksia sai kuunnella.

• -NK-

enää telkusta tule? Eikös se ole ihkavanha sarja jo.
        Sen sijaan sunnuntaisin tuli äly hauska (englantilainen) perhesarja. On tainnut jo loppua.

Viimeksi rouva ryhtyi siinä kirjailijaksi.

• animattiN
        -NK- kirjoitti:

Sen sijaan sunnuntaisin tuli äly hauska (englantilainen) perhesarja. On tainnut jo loppua.

jokunen aika sitten uusintana.

• ex-koltis
        -NK- kirjoitti:

Ihan viime aikoina olen sitä kippurassa nauranut. Kanavaa en tässä nyt muista, joka tarkoittaa, etten hakeudu Artsin, Eeditin ja läskipään seuraan aktiivisesti.

• Puhurix

se, että kaikki ne laadukkaat sarjat esitetään aamulla kun olen töissä. Ottaa aivoon.

• -NK-

..usein ehdin aamulla katsoa Tohtori Finleyn.
        Etunsa täytyy olla tästä itsenäisessä ammatissakin.

Mutta voihan ne toki taltioda---halutessaan.

• Puhurix
        -NK- kirjoitti:

..usein ehdin aamulla katsoa Tohtori Finleyn.
        Etunsa täytyy olla tästä itsenäisessä ammatissakin.

Mutta voihan ne toki taltioda---halutessaan.

tallennuslaitteita. Mitäpä siitä. Hyvin pärjää näinkin.

• mayanna

millekään televisio-ohjelmalle, vaan viittaan kintaalla. Minulla ei ole televisiota :) Ehkä siitä voi päätellä, mitä mieltä ohjelmatarjonnasta ja koko toosan tarpeellisuudesta olen.

• ex-koltis

Kalliiksi sulle sitten tulee mennä kaikki formulat katsomaan paikan päälle.

• mayanna
        ex-koltis kirjoitti:

Kalliiksi sulle sitten tulee mennä kaikki formulat katsomaan paikan päälle.

formula saattaa alkaa kiinnostaa ehkä siinä vaiheessa, kun siitä tulee pelkkää kilpailua kilpailun vuoksi. Nythän se on rahaleikkiä. Kuten jääkiekko. Jalkapallo. Yleisurheilu. Mäkihyppy...

No joo... enduro- ja motocrosskisoja olen joskus käynyt paljonkin katsomassa (Suomessa), silloin 15 vuotta sitten :)

• Synnove.Pullo

muuta kuin että et tiedä ohjelmatarjonnasta mitään.

• mayanna
        Synnove.Pullo kirjoitti:

muuta kuin että et tiedä ohjelmatarjonnasta mitään.

ei ole televisiottoman vaikea löytää tietoa, sen sijaan yksittäisten ohjelmien sisällöistä en tiedä niin paljon, että niistä voisin keskustella.

• Synnove.Pullo

miettiessäni en saanut mitenkään mieleeni yhtään oikein "naurettavaa" ohjelmaa.

Ihan oikeesti tässä kirjoittaessakaan ei tule sellaista mieleen. Tai sitten olen katsonut vääriä ohjelmia.

Mutta tunnusta omistavani "Kumman kaa" molempien tuotantojaksojen dvd:t joita - lisää tunnustuksia - katson aika usein. Se huumori iski minuun.

V-M Loirin esittämät Nasse-setä ja Jean-Pierre Kusela (jonka c-kasettia kuuntelen vieläkin) naurattavat.

Aivan hillitöntä naurua ei mikään noista minussa herättänyt mutta sellaista kutkuttavaa kiherrystä ja hihitystä. Jotenkin tuntuu, että vitsit eivät ihan heti vanhene. Ihmistyyppikarikatyyrit (uudissana kenties?) olivat kummassakin mielestäni onnistuneita.

Ja sitten kyyneliin. Itkin Sari Siikanderin ynnä partnerinsa Mikko Jotain finaali-valssin ja vapaa-ohjelman kutakuinkin alusta loppuun.

Mitäs vielä. Kaunis musiikki itkettää tai oikeammin liikuttaa kyyneliin. Ja kehtaako tunnustaa adventtijumalanpalvelus. Lumiukko-animaatio jouluaattona. Kovin joulupitoista näyttäis olevan. No lisätään suvivirsi. Paitsi niin, ettei nuo edellä mainitut välttämättä ole tv-ohjelmia.

Pah, pitäskö kirjoittaa uusiks koko roska. En kirjoita. Kerrankos sitä suomalainen vastaa vaikkei kysytäkään.

• -NK-

olet herkkä immeinen. Eipä silti, etteikö kyseinen tanssi saanut omat silmäkulmanikin kostumaan.

• <<<<

VESKUN TYYNE ON KUOLEMATON HAHMO

• jane.london

mikä liikuttaa sielua..voin kertoa sen verran.
      Mikään ylidramaattinen tai ylen hauska ei pure,mutta tykkään molemmista,mutta en liikutu.
      Mikä nostaa palan kurkkuun on yhteisfiilis..
      Kaunoluistelun kisoja katselin teeveestä ja ryhmätyöskentelyn nappisuoritus kuristi kurkkua ja kirpos kyynel silmään ihan väkisin.
      Harvoin,mutta joskus on sattunut niin,että aivan vieras ihminen pitää samasta asiasta kuin minä ilman ennakointia...siis aivan ihanaa..on siis joku toinenkin tällä planeetalla..kirpos;

Ketjusta on poistettu 41 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      538
      4488
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      3601
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      284
      2322
    4. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      476
      2189
    5. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      88
      1525
    6. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      157
      1383
    7. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      107
      1382
    8. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      64
      1301
    9. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      65
      1234
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      84
      1144
    Aihe