otsikossapa se tulikin :)
minkä merkkinen mies skorpioni naiselle?
4
1892
Vastaukset
- Skopunainen
Kokeiltu on Oinas, aivan mahtavaa seksiä... mutta ei se pitkälle riitä.
Kauris, tylsää joka saralla, tietenkin jos haluaa turvallisen ja maanläheisen miehen siinäpä se on
Kalat, hetken ihanaa sitten ei enää...
Leijona, seksiä aivan ihanaa ja paljon, mutta no tän kanssa kyllä pärjää jos jaksaa välillä nahista- SkorpioNi-66
RAPU-loistavaa seksiä
KALAT-hellyyttä, luovuutta, rakkautta
KAURIS-hyvää seksiä, turvallisuutta
HÄRKÄ-hellyyttä, rauhoittavaa seuraa, hyvää seksiä
LEIJONA-ei kokemusta, sillä eivät jostain syystä vaan kolahda
- ........
Itellä takana kolmen vuoden juttu härkämiehen kanssa ja nyt oon viidettä vuotta yhdessä kauriin kanssa. Jotain sutinaa ollu myös skorpionin, kalan ja jousimiehen kanssa, mut ei ne pärjänny näille ihanille maamerkeille.
Härkä on kaikin puolin ihana enkä varmasti olisi koskaan hänestä päästänyt irti, mutta sitten tapahtui jotain sellaista mitä en nyt tässä jaksa ryhtyä selittämään... Luulin jo ettei tuon härkämiehen veroista enää kohdalleni sattuisi kunnes sitten tapasin tämän nykyisen kauris-mussukkani.
Näissä kahdessa on paljon samaa. Molemmat ovat voimakastahtoisia, rauhallisia, seksikkäitä ja molemmat osaavat käsitellä naista sekä arjessa että juhlassa. Kauris on härkää ailahtelevampi ja arvaamattomampi. Mutta toisaalta tykkään siitä kun kauriini pitää mut vähän varpaillani. Tämä mun kauriini on myöskin tulisempi ja suoraviivaisempi kuin se mun ex-härkäni, vaikka onkin perusluonteeltaan kiltti ja lempeä.
Mitähän muuta mä nyt kauriista ja härästä sulle kertoisin...molemmilla on mahtava huumorintaju ja varsinkin kauris on erinomainen keskustelija. Seksi on molempien kanssa aivan mahtavaa, tosin kumpikaan ei ole aivan yhtä halukas kuin skorpioni. Kauriille ja härälle laatu merkkaa enemmän kuin määrä.
En mä nyt muuta näin äkkiseltään keksi. Mut uskon todella, että maamerkit sopivat skopulle parhaiten. Siis varsinkin kauris ja härkä. Neityestä mulla ei kokemusta olekaan.
Ja tämä on siis vain yhden skorpioninaisen mielipide! - monimerkkinen
Aiotko kysyä kättelyssä horoskooppimerkkiä ja tyrmätä jonkun joka ei kartan mukaan ole sopiva? Ensin kannattaa tutustua ja ottaa selvää myös aurinkomerkistä, joka ei aina ole sama kuin kuumerkki. Itse olen kuumerkiltä skorpioni ja aurinkomerkiltä vaaka. Aurinkomerkki usein selittää sen miksi joku ei ole "tyypillinen" merkkinsä edustaja. Siksi ei yleispätevää vastausta ihan heti voi antaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399