Herra, minä olen köyhä !

Nadasja-emilia

"Hän seisoo köyhän oikealla puolella, pelastaakseen hänet NIILTÄ jotka tomitsevat."Ps.109:31.

Herra minä olen köyhä. Kun ajatelen asemaani, niin huomaan silloin kuinka köyhä olenkaan? Kun minun työni, uskoni, rakkauteni ja rukoukseni tulevat Henkesi valoon, niin silloin häpeän.

Silloin tunnen itseni köyhäksi. Tunnen itseni huonoksi ja rakkaudettomaksi, kaikki minussa huutaa iteleni tomiota ja sydämeni on pakko vastata niihin huutoihin ainoastaan aamen. Muta SINÄ ET SANO AAMEN! Vaan asetut vierelleni ja rupeat takaajakseni.

Kallis Vapahtaja! Kiitos Jeesus ,että se ON TOTTA: "Sinä seisot köyhän oikealla puolella pelastaaksesi hänet niiltä, jotka hänet tuomitsevat.

"Silloin täytyy kaikkien kadotustuomioiden vaieta. Sillä sinä vapautat minut ja otat kantaakseni MINUN tuomioni. Sinun vanhurskautesi luetaan minun hyväkseni. KIITOS JEESUS, että SINÄ seisot köyhän oikealla puolella. Herra, älä hylkää minua!

3

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta tiedäthän

sinä tulleesi rikkaan tykö, kun saavuit Jeesuksen luokse. Saithan syntyä uudeksi Hengestä ja nyt kuulut papilliseen ja kuninkaalliseen sukuun, eikä sinulta mitään puutu.

• Jeesus julisti Vuorisaarnassaan Matt. 5:3-12 autuaaksi merkillisen ihmisryhmän:
      hengellisesti köyhät, murheelliset, hiljaiset, vanhurskautta isoavat ja janoavat, laupiaat, puhdassydämiset, rauhantekijät ja vanhurskauden tähden vainotut.
      He saavat lohdutuksen, he saavat periä maan, heidät ravitaan, he saavat laupeuden, he saavat nähdä Jumalan, heidät pitää Jumalan lapsiksi kutsuttaman ja ennen kaikkea heidän on taivasten valtakunta.
      ---
      Koko vuorisaarnan hätkähdyttävin kohta on Jeesuksen aloitus: "Autuaita ovat hengessä köyhät, sillä heidän on taivasten valtakunta" (5:3).
      Luultavasti jo nämä Jeesuksen alkusanat ällistyttivät monia vuoren rinteelle kokoontunnutta väkijoukkoa. Olihan kuulijoina fariseusten ja lainopettajien halveksimaa tavallista kansaa.
      -----
      Jumalan valtakunta kuuluu ahdistuksessa oleville ja kiusatuille ihmisille.
      Juuri murheelliset, vammoittuneet ja lyödyt ihmiset tarvitsevat evankeliumia, ilosanomaa.

Vuosia sitten minullakin oli paljon huolia ja vaikeuksia, (eikä niitä nytkään puutu).
      Monen läheisen ihmisen kuolema pani ajattelemaan asioita eri kantilta: mikä tässä elämässä on tärkeintä.

Jumala voi ottaa yht`äkkiä pois rakkaamme, irrottaa meidät normaalista elinympäristöstämme tai voimme sairastua vakavasti.
      Silloin elämä voi tuntua tosi tyhjältä. Elämältä putoaa ikään kuin pohja pois.
      Mutta kaikki vastoinkäymisetkin voimme ottaa ”Isän kädestä”.
      Hän kouluttaa meitä, vaikka se ei aina hyvältä tunnukkaan.
      Hän ei hylkää meitä.
      Onko tämä tuttua tekstiä sinullekin?

Vaikeuksissani käännyin erään kirkkoni sielunhoitajan puoleen. Hän rukoili puolestani. Lohduttavalta tuntuivat hänen sanansa: ”Jumala voi antaa jotain paljon parempaa tilalle”.

Autuaita ovat hengellisesti köyhät!

(NE, kiitos vielä tekstistäsi.)

• Lukihäiriöinen

Antaen voiman rakkauden viisauden niille jotka uudesti syntyivät ylhäältä.
        Jeesus ei ketään jätä, ei hylää otaa sydämen lämpöön, armo ja laupeus Hän on.
        Ja totisesti Hän on, rauha rauhan tekijöille.
        Silloin jos jostakin olet vajavainen, jotka Herramme on luvannut ano, auliisti Hän omillen antaa ja totisesti olet kaikessa ylitsepursuava.
        Niin Hengen alueella kuin ruumiin terveyden alueella, rukouksen alueella, joka Jeesuksen kautta menee Isän eteen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      26
      2466
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      114
      2096
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      121
      1749
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      45
      1577
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      9
      1507
    6. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1075
    7. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      124
      1059
    8. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      87
      975
    9. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      35
      967
    10. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      15
      959
    Aihe