ne ketkä käy www.tallini.fi -sivulla niin tänne!!

tallini.fi

mistä saa dessuja talliniin??
auttakaa minuu!! vastatkaa!

23

2378

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heppa24

      jotkut siellä tallini.fi sivustoilla myyvät dessuja, tallirahalla.

      • Siiiiniii

        Mulla on ollu 2 kultajäsenyyttä, mut ei oo enää... Pyörin siellä nimellä Walestalli. Ne ketk käyvät siellä, eivät kai tunne minua...


    • lind-say

      dessut pitää tehdä itse tai ostaa muilta käyttäjiltä. Eri muokkaus ohjelmilla on helppo tehdä :)

      • Siiiiniii

        Mä teen dessuni paintilla... ei oo kyl hääpönen... joskus saatan tilata joiltaki, jotka tekee eri ohjelmalla...


      • taminan

        hei muista että myös tallinissa voi ostaa lehdistä ja myöskin tallini desing sivustolla ja se on ihan täälä ei tarvii tehdä itse ;-)


    • ^Persikka^

      Dessuja saa tekemällä paintissa ja sitten tallennat sen ja selaat sen valokuvaalbumiisi. Saat laitettua sen pohjaksi, jos osaat kirjoittaa yymmmmmmmmssdss

    • Tallirisukko

      No esimerkiksi mene chattiin ja kysy kuka tekee dessuja. ^^ Minä esimerkiksi teen. :D

      • S_Kukkatalli

        kaikki eivät voi kirjottaa chattiin jos ei oo KJ.... Mä oon timantti ja oon S_Kukkatalli xD


    • .-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

      vaikka minulta! tallini nimi on arttu

    • Koira_talli123

      Mä voin tehä sulle dessun lähetä talliniin tähän talliin viestiä niin voin tehdä sulle Koira_talli123 Se olen nimittäin minä.

    • lets_talli

      Dessuja ostetaan muilta käyttäjiltä, voit kysyä hirnahduksessa, jankussa ym. että kuka voisi tehdä sinulle dessun. Dessun voi myös tehdä itse esim. paintilla, photo filtrellä..jne.
      Mutta myös joidenkin valokuva albumeissa on kansio josta saa ottaa vapaastidessuja siis semmosen kansion nimi on yleensä "free, tai ilmaisia dessuja tai ota vaa". Myös minä teen dessuja, voit kysyä niitä minulta tallinissa, olen talli nimeltä lets_talli ja voit lähettää pikaria minulle otsikolla "dessu tai desing" tai jotain vastaavaa. muista kertoa minkälaisen haluat jos halua jonkunlaisen edes. :D :D :D mutta dessut MAKSAA.

    • (Unelmapolle)Julia

      voi itse tehdä tai sitten kysyä minä teen dessuja tallini.filaisille.Tai sitten voi ottaa freedessuja...

    • Gold_sun:ilta

      Teen tallinissa dessuja. Tallin nimi on Gold_Sun ja teen ne gimp2:ella.

    • Irene.

      Teet itse, ei niitä juurikaan löydy hienoja esim. tf:n lehdistä. Tosin voi sieltä lehdistä käydä toki katsomassa...

      Ja muistakaa ihmiste, jotka käy tallini.fi: ssä; älkää kopioiko muilta dessuja, sill ette itsekään varmasti ilhatuisi, jos teidän dessunne kopioidaan!!!

      terv. Irene

      • uu

        Kerta ku nyt niistä dessuista puhutte niin miten paint.netillä saa tehtyä kohtalaisia dessuja ja tpeitä. Tai miten niistä saa ns. aidomman näköisiä?


      • melissa p.
        uu kirjoitti:

        Kerta ku nyt niistä dessuista puhutte niin miten paint.netillä saa tehtyä kohtalaisia dessuja ja tpeitä. Tai miten niistä saa ns. aidomman näköisiä?

        Omistan monta tallia tallini.fi : ssä, mutta "tunnetuin" on varmasti waterloo. Teen dessuja ilmaiseksi parhaiten perusteleville, eli jos haluat dessun niin äkkiä vaan pikaria waterloolle laittamaan.


    • purkkapallontalli

      Dessuja voi ostaa muilta talleilta hutokaupassa.Voit itse myöskin myydä niitä.minä ainakin teenjoskus pohjat itse.ja osaat kai laittaa sen.eli lataat vaan muotoilu kansioon ja meet eläimen muokkaukseen käytät koodi keneraattorii ja laitat siit sen koodin esittelyyn.ja ainiin multa eli purkkapallontalli nimiseltä tallilta saa halvalla joskus jopa ilmaiseksi dessuja.

    • Cleitaro

      Minulla on kopiointi sivu josta saa kopioida VAPAASTI sekä ILMAISEKSI ja jos haluaa parempaa jälkeä niin teen dessuja nyt joulukuun HALVAlLLA kallein hinta nyt on mitä tulee maksaa on 85TR mutta ei ole tilaus jono tullut edesvelä ;) Olen tallinissa talli Cleitaro ja kopiointi sivu on www.tallinikopi.suntuubi.com

    • ??

      Katso talli Pikkukoirala se voi tehä sulle ilmatteen tai maksusta dessun!!

    • donnan_talli

      dessuja saa kopioimalla kopiointi sivuilta,sekä tekemällä itte vaikka gimpillä,sumopaintilla tai tämmöillä...

    • fintelligensfani

      dessuja saa kopioimalla vapaasti kopiointi sivuilta,ostamalla tallirahalla tai tekemällä itse.mulla on vapaasti kopiointi sivu nimeltä www.tallinidessu.suntuubi.com käväise kattoo :3

    • tallini.fi

      kaikkialta kirjota vaan talliniin dessuja

    • jhgd

      moi mä voin vailla tehä sulle jos tahot

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1275
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1207
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1125
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1060
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      52
      811
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      74
      736
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      672
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      40
      657
    9. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    10. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      349
      625
    Aihe