Mulla on onnen päivä

Uokari

Laulun tekijän sanoin

SL 118
1 Oi mull` on onnen päivä, miks` en mä laulaisi? Kun sydämen`on täynnä, miks` siit` en kertoisi? Mä kiitän Jeesustani, Ylkääni rakkainta, Kun omakseen mun saattoi hän aivan armosta.
2 Kun Jeesus ompi mulla, on kyllin kaikkea: Ei mitään puutu multa, kun hän on minulla. Oi hänen rakkautensa se ompi verraton, Se halkee laupeudesta, niin palava se on.

8

19640

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lauluntekijän

sanoin: Luoja auta, pidä kurissa. Kaidalla tiellä poissa kiusauksista. Luoja auta, vaikka tukista. Pidä mieli kirkkaana ja paita puhtaana.

-Yks entinen joka ei takaisin tule-

• niin se vain on

kuitenkin sinulla on halu tulla takaisin, mut et kykene siihen.

• Sointula

Kirjoitan kahdeksattasataa kertaa talle harhapalstalle. Kirjoitan 'keskelta Siperiaa' niin kuin palstoilla on oivallettu.

Meille saattiin tannepain SRK:n seurat, koska SRK siis tekee lahetystyota.

Lupasin kertoa seuroista tuolla toisessa ketjussa, mutta en nyt edes loytanyt sita ketjua enaa. Niinpa kerron terveisia meidan seuroistamme tassa Uokarin 'Onnenpaiva' -ketjussa.

Ihan nuori pari tuli seuroihin. Ehka sattumalta. Poika istahti vapaaseen penkkiin, mutta tytto myohastyi seuroista, koska hanen piti ensin menna kylpyhuoneeseen hieman ehostamaan itseaan.

Muistan kylla kaikkien tamanpaivaisten saarnojen raamatunpaikat ja monia yksityiskohtia saarnoista, mutta niista en nyt kerro.

Muistan myos monta humorististakin juttua, joita tanaankin tuli esille. Nekin sivuutan tassa nyt vain maininnalla.

Tytto tuli kylpyhuoneesta ja istahtaa poksaytti tuolille aivan puhujanpoydan eteen, koska siina oli vapaata tilaa. Poika siirsi tuolinsa tyttonsa viereen.

Saarna oli ihan lapsellinen.

Saarnamies piirsi siihen poydan pintaan ihan kuin varta vasten sita nuortaparia varten kartan sisalle Jumalan valtakuntaan. Nuoripari sai parannuksen armon.

Meilla taallapainkin on siis onnenpaiva ja taivaan voimatkin jarkkyivat.

• ämmä

"Siperiaan " ja kiitos menee Luojalle vastasyntyneistä.Vielä maailmalle ei tule loppua, sillä vastaanottavaa uskoa vielä löytyy.

• "vastaanottava usko"
        ämmä kirjoitti:

"Siperiaan " ja kiitos menee Luojalle vastasyntyneistä.Vielä maailmalle ei tule loppua, sillä vastaanottavaa uskoa vielä löytyy.

on haperossa kunnossa parinkymmenenkin synnytyksen jäljiltä-taas oppii uusia kaanaankielen ilmaisuja!

• Anonyymi

Paras laulu

• Anonyymi

Kuulin kerran tämmöisen tapauksen vl-perheestä, kun vaimo oli laulanut tätä laulua, Oi mul on onnen päivä..., mies oli sanonut, ettei sinulla koskaan ole ollut onnen päivää.
      Tämän kertoi heidän lapsen ystävä, joka oli ollut niillä käymässä.

• Anonyymi

siinäpä se lestadiolaisuus on valetta ne laulaa lauluja jotka ei pidä paikkansa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      60
      7502
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      123
      2926
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      142
      1766
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      65
      1649
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      115
      1458
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      167
      1404
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      130
      1144
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      73
      827
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      47
      802
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      52
      735
    Aihe