Onko kellään käytännön kokemusta kumisista "tanssihousuista", joissa on kaksi sauvaa sisälle päin? Miten noiden pukeminen onnistuu? Entä pitäminen päällä? Tarkoituksena olisi yllättää hieman erilaisella pukeutumisella...
tanssihousut
8
6653
Vastaukset
- kokemusta
Housut ovat ihanat kun ne on saanut päälle. Minulla on vaan yksi "elin" mutta sekin tekee olon aika täyteläiseksi. Pukemiseen on varattava aikaa mutta rasva auttaa ja liian isoa "elintä" on syytä vältää, muuten mm. istuminen ainakin aluksi on hivenen "eksoottista"! Kuumassa housut hiostavat, on se sitten hyvä tai ei...
Suosittelen kaikille, vaikka hivenen hintavathan nuo housut ovat!!- Maria
Muitakin kokemuksia. Ois kiva lukea muidenkin kokemuksia tanssihousuista. Ajatuskin niistä saa paikat kostumaan. Ois kiihottavaa kokeilla sellaisia ja siksi haluaisinkin lukea lisää niiden käytöstä.
- Tiplu
Maria kirjoitti:
Muitakin kokemuksia. Ois kiva lukea muidenkin kokemuksia tanssihousuista. Ajatuskin niistä saa paikat kostumaan. Ois kiihottavaa kokeilla sellaisia ja siksi haluaisinkin lukea lisää niiden käytöstä.
Edellisen suhteen aikana (7-8v. sitten) exäni hankki minulle sellaiset. Materiaali oli kumia, joka pidempään pidettäessä oli todella hiostava. Penis oli myös kumimaista.
Puin sen päälle yleensä käydessämme diskoissa, ja joskus yökerhoissa. Eka kerroilla pidin housujen, mutta sitten aina hameen kanssa. Pikkareita ei tarvinnut. Penis piti yleensä rasvata jotta se suuren kokonsa takia asettuisi luonnollisesti emättimeen. Myös häpyhuulet klitoris piti olla hyvässä rasvassa hankautumisen estämiseksi. Kun housut olivat jalassa olo oli hyvin "täyteläinen", ja kiihoittava. Karvat oli pakko pitää poissa nipistelyn takia.
Diskonlattialla ole saanut näin useita orgasmeja, ja monesti tanssista ei tullut mitään. Silloin tilattiin taxi, ja mentiin kotiin jatkamaan.
Olen hukannut k.o. housut ja kiinnostaisi hankkia samaiset. Missä on myytävänä? - Maria
Tiplu kirjoitti:
Edellisen suhteen aikana (7-8v. sitten) exäni hankki minulle sellaiset. Materiaali oli kumia, joka pidempään pidettäessä oli todella hiostava. Penis oli myös kumimaista.
Puin sen päälle yleensä käydessämme diskoissa, ja joskus yökerhoissa. Eka kerroilla pidin housujen, mutta sitten aina hameen kanssa. Pikkareita ei tarvinnut. Penis piti yleensä rasvata jotta se suuren kokonsa takia asettuisi luonnollisesti emättimeen. Myös häpyhuulet klitoris piti olla hyvässä rasvassa hankautumisen estämiseksi. Kun housut olivat jalassa olo oli hyvin "täyteläinen", ja kiihoittava. Karvat oli pakko pitää poissa nipistelyn takia.
Diskonlattialla ole saanut näin useita orgasmeja, ja monesti tanssista ei tullut mitään. Silloin tilattiin taxi, ja mentiin kotiin jatkamaan.
Olen hukannut k.o. housut ja kiinnostaisi hankkia samaiset. Missä on myytävänä?Millaista ne päällä on kävellä saatikka istua. Eikö se iso penis painu syvälle. varmaankin täytyy hankkia ne.
- mistä ostit?
mistäs ostit vaimolle heti kesäksi moiset.
- Jes!
Wau. Tuollaisen yllätyksen minäkin haluaisin nähdä. Onko
suunnitelmissasi pientä performanssia, kiusoittelua ennen
aktia vai ajattelitko ihan vaan omaksi iloksi liikuskella noi
housut jalassa?
Itse olenkin joskus fantasioinut aktista, jossa partnerilla
on kumihousut, korsetti tai kokopuku tyhjällä tupella/putkella,
joka tulee vaginaan. Siihen olisi mukava kokeilla erikokoisia
dildoja ja lopuksi työntyä itse sisään.- tanssihousut
Mieheni osti minulle kerran saksassa ollessamme juuri kuvaillut kumiset penishousut. Käytin niitä ahkeraan ja huomasin kuinka se kiihoitti häntä. Kerran sitten muutaman viinilasillisen jälkeen, laitoinkin housut siten, että penis jäi ulkopuolelle. Kiihoittelin miestäni kaikin tavoin ja sanoin haluavani naida häntä. Hän oli kiihkosta lähes tajuton ja kun työnnyin hänen anukseensa sain itsekin useamman tärisevän orgasmin, vaikka kumikalu ei sisälläni ollutkaan. Se oli ihanaaaaa. Nyt harjoittelemme kaikenlaisia leikkejä tanssihousujen kanssa. ( Mutten paras ainen niissä on talkki. Ei vaan pidä tuntitolkulla, niin toimii hyvin ja on helppo vetää jalkaan.
- niitä saa täältä..
tanssihousut kirjoitti:
Mieheni osti minulle kerran saksassa ollessamme juuri kuvaillut kumiset penishousut. Käytin niitä ahkeraan ja huomasin kuinka se kiihoitti häntä. Kerran sitten muutaman viinilasillisen jälkeen, laitoinkin housut siten, että penis jäi ulkopuolelle. Kiihoittelin miestäni kaikin tavoin ja sanoin haluavani naida häntä. Hän oli kiihkosta lähes tajuton ja kun työnnyin hänen anukseensa sain itsekin useamman tärisevän orgasmin, vaikka kumikalu ei sisälläni ollutkaan. Se oli ihanaaaaa. Nyt harjoittelemme kaikenlaisia leikkejä tanssihousujen kanssa. ( Mutten paras ainen niissä on talkki. Ei vaan pidä tuntitolkulla, niin toimii hyvin ja on helppo vetää jalkaan.
http://www.sexshop-finland.com/
sieltä asut ja sieltä kumi.., löytyy mallia niin miehelle kuin naisellekin..!
Jos haluaa enemmän kuin yhden putken sisäänsä, elikkäs pyllyyn kanssa, niin www.forwo-men.fi ja sm/asusteet, niin sieltä löytyy.. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3522816Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201559Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481380Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan151058Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa571007Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta28958En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm82933Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149908- 80908
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205849