Mikä veskarissa ja leijonassa aina menee pieleen?

ikuisuusongelma

On se kumma, miten kaksi merkkiä voi olla niin erilaisia... Oon ollu ihan ihastunut ja myöhemmin myös rakastunut yhteen veskariin, ja olen siis leijona.
Tämä veskari on aivan juuri niin kuin veskarit yleensä; vapaudenkaipuinen, sitoutumiskammoinenkin, mielialat ja mielipiteetkin vaihtelevat, kohtelee välillä kuin olisin kiitollisuudenvelassa hänelle, ja katoaa aina silloin tällöin eikä suostu kertomaan minulle läheskään kaikkia asioita. Itse puhuisin mielelläni ihan mistä vaan, ja muutenkin tuntuu, että aina kaikki toiminta meillä menee ristiin...
Eikä tästä kyseisestä silti niin ihanasta ihmisestä nyt voi irrottautuakaan; mitä tässä oikein pitäis tehdä? Oon vähän kyllästynyt miettimään, että miks tää ei oikein ota toimiakseen kuitenkaan. Olis ihan hyödyllistä joskus varmaan oppia noiden veskarien hankalan oloista ajatuksenjuoksua...

3

1281

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikea tilanne...

      Ehkä sä et anna Vesimiehellesi tarpeeksi omaa tilaa? Vesimies on vaikea suhteessa, siis korjaan, TODELLA VAIKEA, olen nimittäin itsekin Vesimies..

      Sä et voi pakottaa Vesimiestä puhumaan asioistaan, jos Vesimies ei itse tahdo. On vähän kuin yrittäisit siirtää vuoria, jos niin teet. Eikä sun myöskään kannata edes yrittää tätä merkkiä millään lailla muuttaa, koska se on varmin tapa ajaa meitä pois luotaan. Ja se vapauden kaipuu, se on Vesimiehille, ainakin minulle, sellainen ristiriitainen juttu, sitä tarttee, vaikka se saattaakin olla suhteessa se asia, jonka takia kaikki menee pieleen, kun tarttee sen vapauden moneen asiaan, ja tiiän sen, että Jellona on vähän mustasukkainen, mutta niin on helpolla Vesimieskin, niin tulee yhteentörmäyksiä.. Ja niistä riitoja joita Vesimies aina mielellään pakenee niidne tuoman ahdistavuuden takia sillä Vesimies vihaa riitoja ja toivo niiden mielummin selviävän itsestään sillä Vesimies on marttyyri...

      Mielialat vaihtelee, mielipiteetkin, josta saat syyttää Uranusta, Vesimiehen planeettaa, joka altistaa Vesimiehen näille muutoksille, jotka pistävät Vesimieheen näitä ristiriitoja. Vesimies kun ei aina itsekkään ymmärrä itseään, kuten eivät muutkaan. Ja katoamisiin, Vesimies vaan tarttee sen, oman tilan olla ja hengittää, ja se heille pitää suoda. Vesimies tarttee loppujen lopuksi paljon, mutta melkein kukaan, josko tosi harva, on valmis niin paljon antamaan..

      Vesimiehen maailmaan joko oppii tai sitten ei. Olet itse jo sen kysymyksen esittänyt ja vain sinä itse voit siihen vastata. Jos tuntuu että nyt riitti, pakkaa enempää miettimättä kamasi ja lähde. Olosi helpottuu varmasti.. En tosin kehota sitä. Mutta Vesimies on jotain hyvin omalaatuista. Hyvässä ja pahassa.

      • ikuisuusongelma

        Hienoa kuulla ihan vesimiehen kommentti tuohon... Niin, kaikki mitä kirjoitit on varmasti aivan totta, etten sanoisi valitettavastikin... Te kun todella olette aika hankala pala meille jellonille purtavaksi.:)
        Mutta vielä en kamojani pakkaa, vaan katselen hieman tilannetta ja ehkä yritän sitten puhua - jos mahdollista - kun hänelle itselleen sopii. Opin viestistäsi myös ehkä sen, että minun on parasta olla muuttamatta tätä kyseistä veskaria, sillä olen melkein huomaamattanikin sitä tainnut tehdä... Eikä se tietenkään ole auttanut.:/
        Jännä juttu siinä on, että veskari kyllä taitaa pelätä niitä konflikteja mutta on se kova ainakin ärsyttämään ja kiusoittelemaan, ainakin tämä tapaus...
        Mutta kiitos joka tapauksessa vastauksestasi, yritän vielä avartaa käsitystäni veskarien sielunmaailmasta!:)


    • Kaksostyttö-86

      Ovat kaksoset ja vesimiehet aika samanlaisia. Leijonat taas ovat aika omistavia ja mustasukkaisia vaikka sama ei kävisi joillekin heistä toistepäin.
      Pahimmat virheet mitä tossa tilanteessa voi tehdä (koettua) on esim. yrittää rengastaa ja ehdotella lasta, jos se vaikka tilanteen korjaisi. Ja nämä ideat tulivat aikoinaan mieheltä (leijona) :/
      Ei saa yhtään kysellä menoja eikä tekemisiä eikä oikein mitään muutakaan jos tuntuu että pysyy tuppisuuna.
      Ja mua ehkä eniten rupee jopa v-tuttamaan jos multa ei sit kysykään kuulumisia ja muita ja kerron oma-aloitteisesti :D
      Jos toisessa on sitä jotain ja se on lähes välinpitämätön näitä merkkejä kohtaan silloin kun sitä tilaa kaipaa, sitä ei enää kaipaakaan niin paljoa.
      Tässä tapauksessa hunajalla saat enemmän mehiläisiä kuin etikalla. Kokeile vaikka :P

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      131
      7731
    2. Rokote otti taas omansa. Maki Kolehmainen kuollut.

      RIP Maki. Muusikko, tuottaja ja säveltäjä Maki Kolehmainen on kuollut. Asiasta uutisoi ensimmäisenä Yle. Kolehmainen k
      Maailman menoa
      77
      3754
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1323
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      75
      1077
    5. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      57
      1012
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      94
      1007
    7. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      123
      833
    8. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      718
    9. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      102
      705
    10. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      38
      663
    Aihe