On se kumma, miten kaksi merkkiä voi olla niin erilaisia... Oon ollu ihan ihastunut ja myöhemmin myös rakastunut yhteen veskariin, ja olen siis leijona.
Tämä veskari on aivan juuri niin kuin veskarit yleensä; vapaudenkaipuinen, sitoutumiskammoinenkin, mielialat ja mielipiteetkin vaihtelevat, kohtelee välillä kuin olisin kiitollisuudenvelassa hänelle, ja katoaa aina silloin tällöin eikä suostu kertomaan minulle läheskään kaikkia asioita. Itse puhuisin mielelläni ihan mistä vaan, ja muutenkin tuntuu, että aina kaikki toiminta meillä menee ristiin...
Eikä tästä kyseisestä silti niin ihanasta ihmisestä nyt voi irrottautuakaan; mitä tässä oikein pitäis tehdä? Oon vähän kyllästynyt miettimään, että miks tää ei oikein ota toimiakseen kuitenkaan. Olis ihan hyödyllistä joskus varmaan oppia noiden veskarien hankalan oloista ajatuksenjuoksua...
Mikä veskarissa ja leijonassa aina menee pieleen?
3
1300
Vastaukset
- vaikea tilanne...
Ehkä sä et anna Vesimiehellesi tarpeeksi omaa tilaa? Vesimies on vaikea suhteessa, siis korjaan, TODELLA VAIKEA, olen nimittäin itsekin Vesimies..
Sä et voi pakottaa Vesimiestä puhumaan asioistaan, jos Vesimies ei itse tahdo. On vähän kuin yrittäisit siirtää vuoria, jos niin teet. Eikä sun myöskään kannata edes yrittää tätä merkkiä millään lailla muuttaa, koska se on varmin tapa ajaa meitä pois luotaan. Ja se vapauden kaipuu, se on Vesimiehille, ainakin minulle, sellainen ristiriitainen juttu, sitä tarttee, vaikka se saattaakin olla suhteessa se asia, jonka takia kaikki menee pieleen, kun tarttee sen vapauden moneen asiaan, ja tiiän sen, että Jellona on vähän mustasukkainen, mutta niin on helpolla Vesimieskin, niin tulee yhteentörmäyksiä.. Ja niistä riitoja joita Vesimies aina mielellään pakenee niidne tuoman ahdistavuuden takia sillä Vesimies vihaa riitoja ja toivo niiden mielummin selviävän itsestään sillä Vesimies on marttyyri...
Mielialat vaihtelee, mielipiteetkin, josta saat syyttää Uranusta, Vesimiehen planeettaa, joka altistaa Vesimiehen näille muutoksille, jotka pistävät Vesimieheen näitä ristiriitoja. Vesimies kun ei aina itsekkään ymmärrä itseään, kuten eivät muutkaan. Ja katoamisiin, Vesimies vaan tarttee sen, oman tilan olla ja hengittää, ja se heille pitää suoda. Vesimies tarttee loppujen lopuksi paljon, mutta melkein kukaan, josko tosi harva, on valmis niin paljon antamaan..
Vesimiehen maailmaan joko oppii tai sitten ei. Olet itse jo sen kysymyksen esittänyt ja vain sinä itse voit siihen vastata. Jos tuntuu että nyt riitti, pakkaa enempää miettimättä kamasi ja lähde. Olosi helpottuu varmasti.. En tosin kehota sitä. Mutta Vesimies on jotain hyvin omalaatuista. Hyvässä ja pahassa.- ikuisuusongelma
Hienoa kuulla ihan vesimiehen kommentti tuohon... Niin, kaikki mitä kirjoitit on varmasti aivan totta, etten sanoisi valitettavastikin... Te kun todella olette aika hankala pala meille jellonille purtavaksi.:)
Mutta vielä en kamojani pakkaa, vaan katselen hieman tilannetta ja ehkä yritän sitten puhua - jos mahdollista - kun hänelle itselleen sopii. Opin viestistäsi myös ehkä sen, että minun on parasta olla muuttamatta tätä kyseistä veskaria, sillä olen melkein huomaamattanikin sitä tainnut tehdä... Eikä se tietenkään ole auttanut.:/
Jännä juttu siinä on, että veskari kyllä taitaa pelätä niitä konflikteja mutta on se kova ainakin ärsyttämään ja kiusoittelemaan, ainakin tämä tapaus...
Mutta kiitos joka tapauksessa vastauksestasi, yritän vielä avartaa käsitystäni veskarien sielunmaailmasta!:)
- Kaksostyttö-86
Ovat kaksoset ja vesimiehet aika samanlaisia. Leijonat taas ovat aika omistavia ja mustasukkaisia vaikka sama ei kävisi joillekin heistä toistepäin.
Pahimmat virheet mitä tossa tilanteessa voi tehdä (koettua) on esim. yrittää rengastaa ja ehdotella lasta, jos se vaikka tilanteen korjaisi. Ja nämä ideat tulivat aikoinaan mieheltä (leijona) :/
Ei saa yhtään kysellä menoja eikä tekemisiä eikä oikein mitään muutakaan jos tuntuu että pysyy tuppisuuna.
Ja mua ehkä eniten rupee jopa v-tuttamaan jos multa ei sit kysykään kuulumisia ja muita ja kerron oma-aloitteisesti :D
Jos toisessa on sitä jotain ja se on lähes välinpitämätön näitä merkkejä kohtaan silloin kun sitä tilaa kaipaa, sitä ei enää kaipaakaan niin paljoa.
Tässä tapauksessa hunajalla saat enemmän mehiläisiä kuin etikalla. Kokeile vaikka :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982