epäseksuaalisuus

Nimetön

ovatko jousimies miehet usein epäseksuaaleja vai olenko törmännyt homoon

12

3163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainen 40v

      ovat oman kokemukseni mukaan kaikista hienotunteisimpia miehiä, ottavat kauniisti naisen tarpeet huomioon lähestymisessään ja rakasteltaessa. Mieti miten itse olet käyttäytynyt, ehkä löydät vastauksen. Homoja löytyy joka tähtimerkistä, kuulemma useinmiten vaakamiehistä...

      • siltä

        onko homo,mitä siitä täällä itket!
        Vai onko naisellinen viehätysvoimasi saanut
        kolauksen,kun jouskari ei heti tahdokaan
        housuihisi.?Härnää sua:)!
        Niin ja katso peiliin kuinka olet käyttäytynyt,
        vastaus voi löytyä lähempää kuin kuvitteletkaan...
        Itse ainakin saan suuremmat kiksit siitä,kun
        jätän kusipäisesti käyttäytyvän naisen ilman...
        Asialliset saavatkin sellaiset kyydit...


      • rakastaja
        siltä kirjoitti:

        onko homo,mitä siitä täällä itket!
        Vai onko naisellinen viehätysvoimasi saanut
        kolauksen,kun jouskari ei heti tahdokaan
        housuihisi.?Härnää sua:)!
        Niin ja katso peiliin kuinka olet käyttäytynyt,
        vastaus voi löytyä lähempää kuin kuvitteletkaan...
        Itse ainakin saan suuremmat kiksit siitä,kun
        jätän kusipäisesti käyttäytyvän naisen ilman...
        Asialliset saavatkin sellaiset kyydit...

        Seurustelen jousimies miehen kanssa, joka on minua 10 vuotta nuorempi. En ole koskaan rakastellut niin monipuolisesti kuin tämän miehen kanssa. Ottaa tosiaan naisen huomioon. Muuten tunnen monta jousimies miestä jotka seurustelevat itseään vanhemman naisen kanssa. Mistähän tämä johtuisi?


    • kyllä on

      Kyllä ovat epäseksuaalisia,se heidän viettinsä kun jää itsekkyyden varjoon,pitää nukkua ja ehtiä sitä ja tätä,lomalla vois ehtiä sit rakastelemaankin,jos sattuu itsestä siltä just sillä hetkellä tuntumaan.Ja käsikättä nyt voi istua,mutta muuten katsellaan toista etäältä,liika uteliaisuus,ujos,mustasukkaisuus estää toimimasta.Mutta ehkä,jos jaksaa odotella,niin mikäs siinä.Ja jos ei,niin sit vaan niiku uutta matoa koukkuun!!!:)!

      • itseesi näet

        enemmän. Itse olen jousi(mies) ja joka paikassa voin rakastella kumppanin kanssa.
        Kaikki riippuu siitä jos rakastaa toisiaan!


      • Amicae

        Olen tapaillut jouskarimiestä nyt kolmisen kuukautta, ja olen huomannut juuri tuon piirteen! Kamalasti aina muut asiat vaativat huomiota, pitää levätä tai muuten vaan ei pysty rentoutumaan. Ei se minua kamalasti haittaa, on tehnyt selväksi että ei johdu minun haluttavuudestani. Osaa kyllä muutakin kuin pitää kädestä, vaikka ei itseään huvittaisikaan rakastella... ;)


      • Nimetön

        hei seurustelen kanssa jousimiehen kanssa ja seksdimme on onnetonta olen jo ajatellut että kun mies ei jaksa ja nukkuminen on kiinnostavampaa niin ei se rakkaus ain riitä on niitä kuumia tarpeita naisellakin
        joten taitaa olla että miehen vaihtoon


    • Gemini5

      Eivät todellakaan ole. Kaks ja puol vuotta seurustellut 8 vuotta nuoremman jousimies miehen kanssa ja meillä ei ainakaan intohimosta ja läheisyydesta ole pulaa.

    • ole!

      Suhteen alussa jousimiehet ovat hyvin seksuaalisia ja seksi tärkeää. Mutta suhteen jatkuessa seksi ei kiinnostakaan enää niin paljon! Ja ei paljon mikään muukaan!:D Mut mä osaan ottaa ton asian jo huumorilla kun jouskari alkaa olla mun elämässä historiaa!

    • Jousimiehet miehinä!!!

      Tunnen monta jousimiestä ja yhden melkoisen läheltä. Jousimies ei ihastu saati rakastu helposti. Harvan päästää lähelleen. Ovat melkoisen konservatiivisia ja haluavat itse valloittaa naisen. ovat aikas kovia arvostelemaan naisia.. Naisen pitää olla jotain tiettyä sorttia jotta on tarpeeksi kiihottava ja jos ei ole on oma haluttomuus hyvä laittaa naisen piikkiin... Ovat melkoisen epävarmoja omasta seksuaalisuudestaan. Kaavoihin kangistuneita. Omistushalu ja mustasukkaisuus melkoista. Suuttuessaan ja toiseksi jäädessään pahoja. Ovat hitaita lämpenemään ja tarvitsevat aikaa runsaasti.. Mistä epäilet kyseisen jouskarin olevan homo?

      • .....

        samoja piirteitä mitä tossa äsken kerroit. arvosteleva, epävarma, hitaasti lämpeävä, ei osoita kiinnostusta seksin suhteen, vaikka väittää olevan kiinnostunut muuten


      • Jousimiehet miehinä!!!
        ..... kirjoitti:

        samoja piirteitä mitä tossa äsken kerroit. arvosteleva, epävarma, hitaasti lämpeävä, ei osoita kiinnostusta seksin suhteen, vaikka väittää olevan kiinnostunut muuten

        Taustalla mahdollisesti muita ongelmia.. Onko alkoholinkäyttö millaista? mitä tiedät aikaisemmista suhteista? onko takana pitkiä suhteita? Mihin ovat kaatunet? Arvosteleva.. Mitä hän sinussa arvostelee? Oletteko kauan tunteneet? Mikä oma merkkisi on? Voi myös olla tunneelämässä ollut vaikeuksia, tai pettymyksiä. osoittaako tunteitaan mitenkään? Minkäikäinen mies kyseessä?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4673
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1024
    Aihe