Vituttaa tää jatkuva kierre. Mietin koko ajan ruokaa; sitä mitä olen tälle päivälle jo syönyt ja mitä tulen vielä syömään. Syömisen jälkeen lähes poikkeuksetta huono omatunto. Poden huonoa omaatuntoa siitä, että ylipäätään syön!!
Liikuntaa pitäis harrastaa ihan hirveesti kompensoidakseen syömisiä.
Itkettää kun katsoo peiliin, näkee itsensä turvonneena vaikka todellisuudessa olen normaalipainoinen ja hyvännäköinen nainen. Harva ymmärtää mun ahdistuksen, koska kukaan ei voi oikeasti uskoa kuinka kompleksinen ulkonäköäni kohtaan olen.
Oksennan noin kerran viikossa ja joskus käytän ulostuslääkkeitä. Käyn terapiassa.
Paha mieli :(
3
988
Vastaukset
- olet
normaalipainoinen, hyvännäköinen nainen. Jos nykytilanne on noinkin loistava, niin yritä keskittyä siihen etkä elä etukäteen tulevaisuutta, jossa luulet olevasi ruma läski. Syömishäiriöisten ongelma on usein juuri tuo; jos on lihava, ei voi elää ennen kuin on laiha ja jos on parhaillaan laiha, niin ei voi elää, koska saattaa tulla lihavaksi.
Ryhdy systemaattisesti vakuuttamaan itsellesi, että jos olet kaunis ja hoikka tänään olet sitä todennäköisyysteorian mukaan myös huomenna. Usein pelkkä oikeanlainen itsensä kanssa keskustelu auttaa käyttäytymään eritavalla.
Tsemppiä! - vesiholisti
aivan kuin tuo tekstisi olisi ollut omaani..paitsi tietysti ton oksentelun osalta. itelläni on ollu just samanalaisia tuntemuksia, ja voin sanoa että tiedän täsmälleen miltä susta tuntuu... en voi muuta sanoa kuin tsemppiä!!
- divatar
Olen miettinyt pitäisikö liittyä johonkin ryhmään, kun ei toi mun terapia oikeen tunnu auttavan. Ootko sä jossain ts. saatko tukea ongelmaasi?
Mä puhun joillekin kavereille tästä ja kaikki on aivan ymmällään. Haluaisin nähdä itseni samanlaisena kuin ystäväni. Eli kauniina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä3910563Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on12610132- 217921
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776334Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.304912- 554727
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1174066Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris1243423- 623137
Adonikselle
Kuvittelitko oikeasti, että ootan sua? Kuvittelitko, että voit noin vain vetäyttä ja kun tulet takaisin, kaikki on niin2243071