http://fi.wikipedia.org/wiki/Sonata_Arctica
Mahtaako joku suurtietäjä osata varmistaa, ovatko Wikipedian tiedot oikeita vai onko niissä suuriakin virheitä?
Wikipedian tiedot luotettavia?
3
783
Vastaukset
- ...
Kyllä nuo aika pitkälti oikein ovat, kaikista luotettavimman tiedon ja jota kuinkin saman löydät Sonatan kotisivuilta.
- Vadelmapensas
Kiitoksia noin nopeasta vastaamisesta. Olen tuolta nettisivuiltakin katsonut, siellä vain on niin hiton pitkä pätkä englanniksi etten jaksa nähdä sitä vaivaa suomentaa niin paljon. :)
- arctica
Wikipediaanhan voi kuka tahansa kirjoittaa mitä tahansa paskaa, mutta kaikki ylimääräiset sieltä poistetaan viimeistään viikossa niiden lisäämisestä. Eli jos siellä on samat tiedot viikon päästä ni niillä on ollut tarpeeksi hyvät lähteet ja kyllä ne n.99% varmasti oikeaa tietoa ovat. Itse olen joskus yrittänyt laittaa oikeaa tietoa niin ne on silti poistettu kun ei ollut tarpeeksi hyviä lähteitä.
Sonata oli viimeyön keikalla aivan loistava (RockKatissa!)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 751191
- 741184
- 481064
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s1041018- 51985
- 34747
- 49714
- 54646
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?39642Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118577