http://fi.wikipedia.org/wiki/Sonata_Arctica
Mahtaako joku suurtietäjä osata varmistaa, ovatko Wikipedian tiedot oikeita vai onko niissä suuriakin virheitä?
Wikipedian tiedot luotettavia?
3
763
Vastaukset
- ...
Kyllä nuo aika pitkälti oikein ovat, kaikista luotettavimman tiedon ja jota kuinkin saman löydät Sonatan kotisivuilta.
- Vadelmapensas
Kiitoksia noin nopeasta vastaamisesta. Olen tuolta nettisivuiltakin katsonut, siellä vain on niin hiton pitkä pätkä englanniksi etten jaksa nähdä sitä vaivaa suomentaa niin paljon. :)
- arctica
Wikipediaanhan voi kuka tahansa kirjoittaa mitä tahansa paskaa, mutta kaikki ylimääräiset sieltä poistetaan viimeistään viikossa niiden lisäämisestä. Eli jos siellä on samat tiedot viikon päästä ni niillä on ollut tarpeeksi hyvät lähteet ja kyllä ne n.99% varmasti oikeaa tietoa ovat. Itse olen joskus yrittänyt laittaa oikeaa tietoa niin ne on silti poistettu kun ei ollut tarpeeksi hyviä lähteitä.
Sonata oli viimeyön keikalla aivan loistava (RockKatissa!)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774592- 1801837
- 1241540
- 351016
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️16981- 103930
- 78913
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78842- 45807
- 4798