Outoo et Arin keikoista ei oo mitää infoo...

WhiteSnow

Ihmeellistä, et missää Arin sivuilla, tai tuol popgee:ssä ei oo tullu mitää päivityksii Arin keikoille..? Ku Arihan esiintyy ainakii Kaivarissa, ja NRJ in the park, konsertissa Tampereella... Nii miksiköhän asiasta ei oo mitää infoo missää? Siel on vaa ne Idoleita ja tähtiä kiertue kalenteri ja siinäkii Lahden keikka on loppuumyyty, eikä missää sanota mitää..?

16

1021

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • entiijä

      että Popgee mainostaa vain omia keikkojaan, eli niitä joita se järkkää Arille? Eiköhän se keikkakalenteri ala päivittyä kun Ari saa noi idolskuviot pois päiväjärjestyksestä ja saa levyn julkaistua..?.

      Onhan se tietysti tylsää kun tässä vaiheessa tieto ei kulje, ja Arilla on innokkaita ihailijoita, jotka haluais sen keikoille aina kun mahdollista.

    • kauaskatsova

      En nyt tiedä ihan 100% tämän päivän käytäntöjä noiden keikkojen julkaisemisen suhteen, mutta uskoisin, että Ari on tapahtumien järjestäjille sen verran kova investointi, että he haluavat itse tiedottaa "kiinnityksestä" ja siten myös saada tapahtumalle julkisuutta. Niin ja keikkamyyntihän taisi alkaa virallisesti vasta viimeviikolla?

      • keikoista

        tiedoteta, kun keikkasopimuspapereissa on nimi alla, jne.


      • D-Iivili
        keikoista kirjoitti:

        tiedoteta, kun keikkasopimuspapereissa on nimi alla, jne.

        Keikkakalenteri Arin omilla sivuilla päivittyy suoraan ohjelmatoimiston, eli popgeen kautta. Heillä varmaankin kestää pieni tovi ennenkuin saavat listansa ajantasalle.


    • Ilkka J.

      koska niit akustisii keikkoi alkaa tulemaan?

    • bvnncx

      vuonna 2007 eikä 3 vuotta myöhemminkään. Arin markkinointiin ei ole koskaan panostettu juuri mitenkään. Kai sen pitäisi alkaa siihen itse vaikka ei kokemusta siltä alalta olisikaan.

      • arin ylin fani

        ei idols-voittajaa tarvitse markkinoida. se on tuote joka myy aikansa itse itseään. arin sooloura on yhtäkuin idols-ura ja siitä lienee metallilaulajalle pitkässä juoksussa enemmän haittaa kuin hyötyä, joten ihan hyvä ettei sillä sektorilla tapahdu mitään.

        eri asia on sitten jos/kun se breikkaa ensin jonkun bändin jäsenenä isommin. sittenhän ari voi vähän egoilla ja tehdä itsensä näköisen taidelevyn ja markkinoida sitä vaikka sitten itse :D


      • pro moottori
        arin ylin fani kirjoitti:

        ei idols-voittajaa tarvitse markkinoida. se on tuote joka myy aikansa itse itseään. arin sooloura on yhtäkuin idols-ura ja siitä lienee metallilaulajalle pitkässä juoksussa enemmän haittaa kuin hyötyä, joten ihan hyvä ettei sillä sektorilla tapahdu mitään.

        eri asia on sitten jos/kun se breikkaa ensin jonkun bändin jäsenenä isommin. sittenhän ari voi vähän egoilla ja tehdä itsensä näköisen taidelevyn ja markkinoida sitä vaikka sitten itse :D

        kun eihän se ari ole mikään metallilaulaja ja muutenkin laulajien kategoriointi rupee oleen vain truuhevareiden ja muiden näsäviisaiden pikku genreseriffien puuhastelua.

        monialaisuus ja -osaaminen on tätä päivää ja tulevaisuutta, vaikkei ari nyt tietty mitään osaakkaan. yhä useammat pikkubänditkin on ruvenneet vetämään pienemmällä porukalla akkarikeikkoja ja bändien laulajilla on myös sooloprojekteja.

        jos ari haluaa itsensä elättää musahommilla, sen pitäisi tosiaan opetella markkinoimaan itseään. pois turha vaatimattomuus. jos artisti ei itse usko itseensä, ei kai voi olettaa että fanitkaan pysyy messissä. mun mielestä arin kannattaisi pitää sooloprojekti hengissä, koska ei ole tietoa milloin peni ja juvvi kyllästyy arin osaamattomuuteen ja hälläväliäasenteeseen puhumattakaan ex-amiraalifanosten känkkäränkkään. arin idolstahra ei ainakaan suomessa feidaannu koskaan, joten on ihan sama mitä se tekee. kun kunnia on mennyt niin maine kasvaa.


      • arin ylin fani
        pro moottori kirjoitti:

        kun eihän se ari ole mikään metallilaulaja ja muutenkin laulajien kategoriointi rupee oleen vain truuhevareiden ja muiden näsäviisaiden pikku genreseriffien puuhastelua.

        monialaisuus ja -osaaminen on tätä päivää ja tulevaisuutta, vaikkei ari nyt tietty mitään osaakkaan. yhä useammat pikkubänditkin on ruvenneet vetämään pienemmällä porukalla akkarikeikkoja ja bändien laulajilla on myös sooloprojekteja.

        jos ari haluaa itsensä elättää musahommilla, sen pitäisi tosiaan opetella markkinoimaan itseään. pois turha vaatimattomuus. jos artisti ei itse usko itseensä, ei kai voi olettaa että fanitkaan pysyy messissä. mun mielestä arin kannattaisi pitää sooloprojekti hengissä, koska ei ole tietoa milloin peni ja juvvi kyllästyy arin osaamattomuuteen ja hälläväliäasenteeseen puhumattakaan ex-amiraalifanosten känkkäränkkään. arin idolstahra ei ainakaan suomessa feidaannu koskaan, joten on ihan sama mitä se tekee. kun kunnia on mennyt niin maine kasvaa.

        niin, mitenkäs nyt laulaja, joka ei oo levyttänyt muuta kuin medallia olis medallilaulaja :D ja kyl siit viel hyväkin metallilaulaja tulee kunhan jaksaa puurtaa, ja ääni tosta vähän marinoituu. se voi sit joskus isona poikana, kun on hankkinu kannukset soolo- eli idols-uran ulkopuolelta, ruveta taas spedeilemään ja osallistuu kuorosotiin tjms kilpailuihin, niin saa sitä sun peräänkuuluttamaa mainetta :D


      • pro vox
        arin ylin fani kirjoitti:

        niin, mitenkäs nyt laulaja, joka ei oo levyttänyt muuta kuin medallia olis medallilaulaja :D ja kyl siit viel hyväkin metallilaulaja tulee kunhan jaksaa puurtaa, ja ääni tosta vähän marinoituu. se voi sit joskus isona poikana, kun on hankkinu kannukset soolo- eli idols-uran ulkopuolelta, ruveta taas spedeilemään ja osallistuu kuorosotiin tjms kilpailuihin, niin saa sitä sun peräänkuuluttamaa mainetta :D

        jo maine. maine se on huonokin maine.


      • akfjdg
        pro vox kirjoitti:

        jo maine. maine se on huonokin maine.

        kyllä kokonaan median sille lätkäsemä. Ari vaan ei ole selitellyt mitään eikä oikonut julkisesti käsityksiä, joten se käsitys siitä on jäänyt voimaan mitä lööpeissä on lukenut. Tosin ei sille paljon ole annettu mahiksiakaan oikoa. Mitäpä sitä tyhjää selittelemään, uskokoon jokainen mitä tahtoo.


      • lkjhgf
        pro moottori kirjoitti:

        kun eihän se ari ole mikään metallilaulaja ja muutenkin laulajien kategoriointi rupee oleen vain truuhevareiden ja muiden näsäviisaiden pikku genreseriffien puuhastelua.

        monialaisuus ja -osaaminen on tätä päivää ja tulevaisuutta, vaikkei ari nyt tietty mitään osaakkaan. yhä useammat pikkubänditkin on ruvenneet vetämään pienemmällä porukalla akkarikeikkoja ja bändien laulajilla on myös sooloprojekteja.

        jos ari haluaa itsensä elättää musahommilla, sen pitäisi tosiaan opetella markkinoimaan itseään. pois turha vaatimattomuus. jos artisti ei itse usko itseensä, ei kai voi olettaa että fanitkaan pysyy messissä. mun mielestä arin kannattaisi pitää sooloprojekti hengissä, koska ei ole tietoa milloin peni ja juvvi kyllästyy arin osaamattomuuteen ja hälläväliäasenteeseen puhumattakaan ex-amiraalifanosten känkkäränkkään. arin idolstahra ei ainakaan suomessa feidaannu koskaan, joten on ihan sama mitä se tekee. kun kunnia on mennyt niin maine kasvaa.

        tossa mitä sanot, että kategorointi rupee olemaan vaan truuhevareiden ja näsäviisaiden puuhaa ja sitten myöhemmin, että Arin idolsiin menoa ei Suomessa hyväksytä ikinä. Nehän kumoaa toisensa tai sitten tilanne Suomessa on se, että tämä on edelleen niiden truuhevareiden ja näsäviisaiden luvattu maa. Jos niin on niin hiljaiselo soolouralla on vaan hyväksi. Siinä on vaan se huono puoli, että Amoralin kannatus perustuu suurelta osin Arin panokseen sen laulajana eikä bändiin itseensä.


    • toisiaan, outoo

      Sinä se jaksat kaivella näitä ikivanhoja ketjuja esiin ja se vasta outoa onkin. Etkö pysty itse mistään keskustelemaan vaiko huomiota vain kalastelet? Vaiko muiden virikkeiden ja tekemisen puutetta?

      • päättelet

        että avaaja on itse nostanut esiin tämän kolme vuotta sitten avaamansa ketjun?


      • lkjhgf
        päättelet kirjoitti:

        että avaaja on itse nostanut esiin tämän kolme vuotta sitten avaamansa ketjun?

        että se on otettu siksi, kun ei ole viitsitty tehdä uutta alotusta ja aihehan on yhä ajankohtainen.


      • sat.visitor

        ei näitä tarvitse nostella tai kaivaa mistään. suoli24:n nostelee vanhoja, ilmeisesti suosittuja aiheita oikeanpuoleiseen aihevalikkoon. siksihän tänne välillä eksyy tällainen satunnainen surffaajakin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      75
      4752
    2. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      66
      1547
    3. Rokote otti taas omansa. Maki Kolehmainen kuollut.

      RIP Maki. Muusikko, tuottaja ja säveltäjä Maki Kolehmainen on kuollut. Asiasta uutisoi ensimmäisenä Yle. Kolehmainen k
      Maailman menoa
      39
      1524
    4. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      53
      1243
    5. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      66
      1169
    6. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      74
      990
    7. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      115
      987
    8. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      91
      914
    9. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      50
      810
    10. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      59
      778
    Aihe