Miten skopu-mies..

how*

suhtautuu naiseen, joka on varattu..on kiinnostunut tää mies ja nainen menettänyt sydämen.

5

1501

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • s...pionitar

ei skopumiehelle kelpaa varattu. skopu haluaa olla se ainoa sille naiselle, mutta sillä itellä kyllä saa olla monta viritystä yhtäaikaa meneillään.

• how*

olen ounastellutkin..mut kenet hän valitsee ja kuka hänet valitsee..mut hän ei silti lähde koskaan mun sydämestä

• s...pionitar
        how* kirjoitti:

olen ounastellutkin..mut kenet hän valitsee ja kuka hänet valitsee..mut hän ei silti lähde koskaan mun sydämestä

skopu ei voi luottaa varattuun naiseen vaikka eroaisikin toisesta miehestä skopun takia. sehän voi pettää omallakin kohdalla. skopumies etsii nuhteetonta, puhdasta naista jolla ei ole likaista menneisyyttä. etsiminen voi kestää vuosia sillä hänellä ei ole näissä asioissa kiire.älä jää roikkumaan. itse jäin ja hän osaa pompottamisen. antaa...ei anna...antaa jne.tiedän että tekee kipeää.niin minullekkin teki, mutta nyt olen löytänyt uuden ja hän (skopu) juoksee perässäni kun huomasi että on menettänyt minut:))

• Vetinen neito
        s...pionitar kirjoitti:

skopu ei voi luottaa varattuun naiseen vaikka eroaisikin toisesta miehestä skopun takia. sehän voi pettää omallakin kohdalla. skopumies etsii nuhteetonta, puhdasta naista jolla ei ole likaista menneisyyttä. etsiminen voi kestää vuosia sillä hänellä ei ole näissä asioissa kiire.älä jää roikkumaan. itse jäin ja hän osaa pompottamisen. antaa...ei anna...antaa jne.tiedän että tekee kipeää.niin minullekkin teki, mutta nyt olen löytänyt uuden ja hän (skopu) juoksee perässäni kun huomasi että on menettänyt minut:))

Kuulostaa liiankin tutulta tuo pompotus

• how*
        s...pionitar kirjoitti:

totta, mutta vaikka en "puhdas" olekaan, on sieluni puhdas, rehellinen ja avoin...ja tähän tää skopu-mies on jäänyt koukkuun.
        Pettämään en koskaan suostuisi, edes hänen vuokseen...ja se sitä ilmapiiriä yllä pitääkin.
        Toivottavasti luovuttaa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      273
      5132
    2. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      53
      4271
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      93
      3629
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      50
      2729
    5. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      20
      1949
    6. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      46
      1863
    7. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      115
      1754
    8. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      98
      1501
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      71
      1095
    10. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      146
      1073
    Aihe