suhtautuu naiseen, joka on varattu..on kiinnostunut tää mies ja nainen menettänyt sydämen.
Miten skopu-mies..
5
1487
Vastaukset
- s...pionitar
ei skopumiehelle kelpaa varattu. skopu haluaa olla se ainoa sille naiselle, mutta sillä itellä kyllä saa olla monta viritystä yhtäaikaa meneillään.
- how*
olen ounastellutkin..mut kenet hän valitsee ja kuka hänet valitsee..mut hän ei silti lähde koskaan mun sydämestä
- s...pionitar
how* kirjoitti:
olen ounastellutkin..mut kenet hän valitsee ja kuka hänet valitsee..mut hän ei silti lähde koskaan mun sydämestä
skopu ei voi luottaa varattuun naiseen vaikka eroaisikin toisesta miehestä skopun takia. sehän voi pettää omallakin kohdalla. skopumies etsii nuhteetonta, puhdasta naista jolla ei ole likaista menneisyyttä. etsiminen voi kestää vuosia sillä hänellä ei ole näissä asioissa kiire.älä jää roikkumaan. itse jäin ja hän osaa pompottamisen. antaa...ei anna...antaa jne.tiedän että tekee kipeää.niin minullekkin teki, mutta nyt olen löytänyt uuden ja hän (skopu) juoksee perässäni kun huomasi että on menettänyt minut:))
- Vetinen neito
s...pionitar kirjoitti:
skopu ei voi luottaa varattuun naiseen vaikka eroaisikin toisesta miehestä skopun takia. sehän voi pettää omallakin kohdalla. skopumies etsii nuhteetonta, puhdasta naista jolla ei ole likaista menneisyyttä. etsiminen voi kestää vuosia sillä hänellä ei ole näissä asioissa kiire.älä jää roikkumaan. itse jäin ja hän osaa pompottamisen. antaa...ei anna...antaa jne.tiedän että tekee kipeää.niin minullekkin teki, mutta nyt olen löytänyt uuden ja hän (skopu) juoksee perässäni kun huomasi että on menettänyt minut:))
Kuulostaa liiankin tutulta tuo pompotus
- how*
s...pionitar kirjoitti:
totta, mutta vaikka en "puhdas" olekaan, on sieluni puhdas, rehellinen ja avoin...ja tähän tää skopu-mies on jäänyt koukkuun.
Pettämään en koskaan suostuisi, edes hänen vuokseen...ja se sitä ilmapiiriä yllä pitääkin.
Toivottavasti luovuttaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662338Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.421951Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣301668Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1761633Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.1001536Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1341263Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1851263Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬251166En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9972- 77969