Montako koiraa tarvitaan vaihtamaan hehkulamppu?

alfasusi

-Kultainennoutaja: Aurinko paistaa, päivä on vasta alussa, meillä on koko elämä edessä, ja sinä istut sisällä ja huolehdit jostain pöljästä hehkulampusta?
-Bordercollie: Vain yksi. Ja laitan vialliset johdotuksetkin kuntoon.
- Pomeranian: *näyttää suloiselta* Väy väy väy... *näyttää vielä suloisemmalta* Miksi minun pitäisi vaihtaa lamppu...? *surkea katse*
-Englanninbuldoggi: Vaihda sinä se lamppu mutta ennen sitä nosta minut sohvalle nukkumaan.
-Bernhardilainen: Onkss (slurps) nää lamput kuolan kesstävii? (slurps)
-Mäyräkoira: En yllä siihen pahuksen lamppuun!
-Akita: Tottahan toki! Kunhan ensin näytät miten, kerrot miksi, lupaat makkaraa ennen ja jälkeen suorituksen ja annat minun nukkua ensi yön sängyssäsi muiden nukkuessa ulkona. Lisäksi lupaat, ettei minun tarvitse tehdä sitä ikinä
uudestaan!
-Toyvillakoira: Puhallan vain bordercollien korvaan ja hän tekee sen. Siihen mennessä kun talon sähköjohdot on vedetty uusiksi, kynteni ovat kuivuneet.
-Puolan alankopaimenkoira: Hehkulamppu on palanut - siis pallo vai? Hehkulamppu pitäisi vaihtaa - tennispalloko? Hehkulamppu tuolla katossa - keltainen tennispallo? Missä pallo? Anna se pallo mulle!!
-Rottweiler: Siitä vaan! Yritä pakottaa!
-Punainen irlanninsetteri: Lamppu *häntä vispaa* missä se on *vispaa enemmän ja pyörii ympyrää kuono maassa* missä lamppu *jatkaa samaa pari tuntia tuloksetta*
-Shih tzu: Kyyle kyldäpieni. Anna palvelijoiden hoitaa asia...
-Basset hound: (tuijottaa ilmeettömästi kun pyydät sitä vaihtamaan lampun)
-Espanjanvesikoira: - ¿Excúseme? No hablo finlandés.
-Labrador: Minä! Minä! Ole kiltti anna minun vaihtaa hehkulamppu! Saanko? Saanko? Saanhan?
-Malamuutti: Anna bordercollien tehdä se. Voit antaa minulle ruokaa sillä välin kun hän on hommissa.
-Malinois: Ou Jeah! Mä teen sen heti! Mitä muuta mä voin tehdä? Mä teen kaiken mitä pyydät! Ai sori hyppäsinkö mä vahingossa pöydälle, no enhän mä nyt tarkottanut, että se maljakko olis pudonnut. Jaa että sokeriastia tippui myös.
No kyllä mä ehdin vielä nuolla ne sokeritkin. Mutta toisaalta mä kyllä tykkään olla pimeessäkin! Aivan sama! Voin kyllä vaihtaa sen lampunkin! Ohoh törmäsin seinään...
-Cockerspanieli: Miksi vaihtaa? Voin pissiä matolle pimeässäkin.
-Dobermanni: Kun on pimeää, minä aion nukkua sohvalla.
-Suomenpystykorva: Höh! *Hauhau* Mitään *hauhau* ei *hauhau* tapahdu *hauhau* vaikka *hauhau* mä *hauhau* haukun *hauhau* kuinka *hauhau* paljon *hauhau*
-Mastiffi: Mastiffit EIVÄT pelkää pimeää.
-Saksanpaimenkoira: Jos joku vieras sanoo että pitää vaihtaa niin älä nyt, mä vartioin että tuo borderi oitaa sen oikein, mutta jos mamma käskee niin tottakai, minkävärisen haluat ja kuinka monta?
-Bichon Frisé: Sinä luulet - MINUN - tekevän MITÄ? Mitä jos vain makaan tässä ja näytän upealta?
-Ajokoira: ZZZZZZZZZZZZZZZZZZz
-Tiibetinterrieri: Ai mitä, mikä lamppu? Mulla on tukka silmillä koko elämän ajan, olen siis tottunut pimeään. Eiköhän joku muu sen tee *mutinaa*
-Hollanninpaimenkoira: Jes! (* hyppy *) Hehkulamppu! (* hyppy *) Anna mulle se! (* hyppy *) Vaan mä pääsen noin korkeelle! (* hyppy *) Bordercollie ei ikinä yltäis tonne! (* hyppy *)
-Siperianhusky: Saako sen vedettyä sinne?
-Italianvinttikoira: Minä! Minä vaihdan sen! *höh* Minne unohtuivat tikkaat?? *pomppu* Borderi saa hoitaa homman, en ylety...
-Newfoundlandinkoira: No jos on ihan pakko, niin voin mä sen kohta vaihtaa. Levähdän vain ensin vähän.
-Chihuahua: Yo quiero Taco Bulb.
-Airedalenterrieri: (toimii komentajana lampunvaihtajalle) Lampunvaihtaja tänne! Lamppu Suuhun! Tuolille nouse! Lamppu kierrä! jne. Työ lankeaa mahdollisesti bordercollielle.
-Irlanninsusikoira: Voisiko joku toinen tehdä sen? Minulla on nimittäin kamala kankkunen...
-Pointteri: Näen sen, tuossa se on, juuri tuossa...
-Greyhound: Se ei liiku. Mitä väliä?
- Afgaani: Ahaa... Lamppu meni. Mitä aiot tehdä asialle?
-Staffordshirenbullterrieri: Onko pakko jos ei haluu? No viittitkö sitten rapsuttaa ensin toisen korvan takaa ja sitten toisen ja sit jos vielä rapsutat mahanalta ja sit vähän vielä toisesta kyljestä ja sit toisesta kans, sitten tietysti täytyy rapsuttaa vähän myös... *syö ja ottaa torkut rapsutusten jälkeen. Lamppu ei tule vaihdettua*
-Australianpaimenkoira: Laitan ensin kaikki hehkulamput pikku ympyrään...
-Vanhaenglanninlammaskoira: Hehkulamppu? Hehkulamppu? Oliko se mitä juuri söin hehkulamppu?
-Suursnautseri: Voisitko ystävällisesti näyttää, miten lamppu vaihdetaan. Ai noin, ahah. Kas vain, sinähän vaihdoitkin jo lampun... *virnistelee parran alta ja iskee silmää*

7

1732

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hei

      turhan lyhyt, jaksoin lukea melkein lopuun... IDIOOTTI

    • susipulliainen

      tarinasi oli hyvin kaunis ja koskettava. Itkin lähes koko ajan lukiessani sitä. Lopussa tosin nukahdin.Onneksi kaikki oli vain satua!

    • koirakana

      wäyh en ehdi juuri nyt kun mänikööri on viel kesken...ehtisitkö sinä tehdä sen,palvelijani??

      • alfasusi

        Hyvä! tuo oli hyvä lisäys...


      • Pässit
        alfasusi kirjoitti:

        Hyvä! tuo oli hyvä lisäys...

        V*TTu TE OOTTE PÄSSEJÄ, JOTKA NOITA KOIRATARINOITA KIRJOTTAA!!!!!!!!!!!!!!!!
        EIHÄN TOSSA OLLU MITÄÄN HAUSKAA TAI JÄRKEVÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!**TUN PÄSSIT!!!!!!!!!!


      • Wuh
        Pässit kirjoitti:

        V*TTu TE OOTTE PÄSSEJÄ, JOTKA NOITA KOIRATARINOITA KIRJOTTAA!!!!!!!!!!!!!!!!
        EIHÄN TOSSA OLLU MITÄÄN HAUSKAA TAI JÄRKEVÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!**TUN PÄSSIT!!!!!!!!!!

        Minun mielestä tämä pieni tarina oli tosi kiva ja hauska! Tämä kyseinen "pässi haukkuja" on tosi tyhmä!!!!
        Jos sais tehdä pienen lisäyksen:
        Welsh Corgi: Mä vaihtaa lamppua?!?!
        Ei tuu kuule kuuloonkaan!!!! Mä oon hommaan liian pieni, et repikää hauvelit siitä!


    • MOPSI

      Mopsi: heti valmis auttamaan vaikka ei yhtään tiedä mistä on
      kyse...ottaa lampun suuhun ja yrittää pureskella sitä ja karaa karkuun
      kun isäntä yrittää sitä pois sen suusta. hähähäh...aika järki*

      __

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      81
      1690
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      72
      1329
    3. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      106
      1268
    4. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      183
      1132
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      161
      1044
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      64
      1033
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      892
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      62
      876
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      826
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      94
      794
    Aihe