Nyt repee perse kuulkaas.
Tämä palsta on nykyisin yhtä samaa toistoa!
'Ovatko oinaat vittumaisia?- : no totta kai.
'Ovatko oinaat pahansisuisia?' : no totta kai.
'Onko oinailla vaikea luonne?' : no totta kai.
Siis mikä teitä vaivaa? Tiedätte aivan hyvin,että lähes jokainen oinas on välillä vaikea ja sanoo ajattelematta asioita,jotka loukkaavat muita.
Ja kyllä,tiedämme senkin,että oinas-miehet ovat omituisia ollessaan joskus välinpitämättömiä renttuja,sitten taas jonain päivänä kuin takiaisia.
Nämä samat keskustelut on luotu uudelleen ja haudattu vaikka kuinka monta kertaa!
Kai itsekin tiedätte,että suurinosa saman horoskoopin omaavista ihmisistä on samanlaisia,edes jollakin asteella.
Itse luulen,että suuri osa täältä asioita lukevista ihmisistä on älykkäitä,mutta välinpitämättömiä. Tiedän myös sen,että meistä oinaista on hauska jauhaa omasta persoonallisuudestamme sun muusta kaikkeen meihin liittyvästä, mutta totuus on,että tuskin kukaan muu haluaa kuulla loputtomiin vain sinusta!
Olen kyllästynyt samaan jankutukseen 'ollaanpas me oinaat vaikeita huhuhu :)))))) voi voi kyllä meissä on pitämistä ;((( hihihi..''
Kyllä te pystytte parempaan! Kiitän puheenvuorosta ja toivon,että osaatte arvostaa viestiä sellaisenaan. Viestit jotka sisältävät tekstiä tyyliin ' no miks sitte käyt tällä palstalla ?? ' jätän kokonaan huomioitta.
Toivoisin uusia hyviä topicin ideoita! Esim. mitä muiden horoskooppien vaikutuksia näät itsessäsi?
Kiitos. Hyvää kevättä ja kesän alkua!
voi voi.
OinasN-
1
580
Vastaukset
- oinas m
sanoit vähän mutta asiaa! me oinaat ollaan varmaaan ne ainuat suora sanaiset. joskus meistä pidetään ja joskus vihataan mut me ollaan pirun hyviä kuiteskin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055721Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652562Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2401572- 941360
- 1241087
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8881- 66857
- 64853
- 72775
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741