mies ei osaa!

suukoton

Mulla on hölmö ongelma, en nauti suutelusta miesystäväni kanssa. Asia on aina ollut näin, viimeaikoina vasta alkanut vaivaamaan kun en saa siitä mitään irti, lähinnä inhottaa. Mies kun suutelee niin, että kasvot lainehtii kuolasta ja muutenkin käyttää kieltänsä tosi tökerösti.. Mitenköhän tästä hänelle sanoisin kun on jo nyt vähän loukkaantunut kun sanon usein etten jaksa nyt suudella tms. Miten saisin opetettua hänet suutelemaan?

11

3273

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täti-ihminen2

      OPETAT kertomalla ja näyttämällä. kai se on vähemmän loukkaavaa kuin kieltäytyminen ilman selitystä.

    • isoiskä48

      mieti hyvin tarkkaan,
      haluatko jatkaa,
      onko pakko jatkaa, lasten vuoksi,
      jne,

      en mitenkään ehdota eroamista, koska yksi suutelu ei merkitse mitään suhteessa.

      Mutta jos mies on tietävään liikaa, onko se hyväksi tulevaisuudelle.

      Mutta kyllä tässä on kovin joutunut keskusteleman, 30v aikana,
      mies ja nainen ovat minusta keskimäärin hyvin erilaisia.

      Ja jos nainen olisi miehen kaltainen, ei liitot säilyisi paljoakaan.

      Jos mies olisi naisen kaltainen, voisi olla
      kyllästymisiä.

      NIIN TÄSSÄ ei ollut paljoa järkeä,
      olen ekaa ja kai viimeistä kertaa näillä palstoilla.

    • jospavaan

      Itse olen hyvin kiihkeä suutelija...mieheni ei. Hänelle riittää pienet pusut, minulle ei. Olen sanonut hänelle tästä, mutta kaikki hoituu aina vaan hänen mallinsa mukaan. Se satuttaa... Miksi minä olen aina se, jonka pitää luopua minua miellyttävistä "asioista"? :(

      Miten opettaa hänelle? En tiedä...tuntuu todella vaikealta prosessilta, kun mitään edistystä ei viiden vuoden aikana ole tapahtunut. :(

      • Exhosted

        tuo nyt kuulostaa aika siltä että ongelmia on muutenkin kuin vain suutelemisessa :/


      • jospavaan
        Exhosted kirjoitti:

        tuo nyt kuulostaa aika siltä että ongelmia on muutenkin kuin vain suutelemisessa :/

        Niinpä taitaa. Kun vaan saisi toisen osapuolen puhumaan asioista. Itse en jaksa enää yrittää. Noh, kuitenkin silloin tällöin, mutta... Kyllä mieheni minua rakastaa ja minä häntä, ainakin jollakin tasolla, mutta jotenkin näyttää siltä, että suhde on enemmän kaverillinen kuin mikään romanttinen rakastavaisten suhde. Noh, tämä taisi jo mennä asian ohi, mutta...


      • Exhosted
        jospavaan kirjoitti:

        Niinpä taitaa. Kun vaan saisi toisen osapuolen puhumaan asioista. Itse en jaksa enää yrittää. Noh, kuitenkin silloin tällöin, mutta... Kyllä mieheni minua rakastaa ja minä häntä, ainakin jollakin tasolla, mutta jotenkin näyttää siltä, että suhde on enemmän kaverillinen kuin mikään romanttinen rakastavaisten suhde. Noh, tämä taisi jo mennä asian ohi, mutta...

        on tuttu tunne...mun ja ex-miehen viimeset 3 vuotta oli kyl pikemminki sellasta kämppismeininkiä...no good


    • hengitys..

      varmaan haisee karmeen pahalle....mutta älä välitä....onhan sulla toisetkin huulet...pussaile niillä...ja anna kunnon kielareita....klitalla siis...

    • ihmillinen vain

      Sama ongelma oli kahden viimeisen poikaystävän kanssa alussa:

      toisen johdatin aina suutelun aikana pikkuhiljaa hänen huomaamatta sellaiseen mistä pidän sanomatta asiasta sanaakaa, kunnes se tuli häneltäkin luonnollisesti ilman johdattelua,

      toiselle pelkästään sama ei toiminut, joten kerroin lopulta suoraan millaisesta suutelusta pidän(en siis kritisoinut hänen tapaansa, sanoin vaan mistä itse pidän).

      tässä prosessissa voi auttaa myös rohkaisu siihen päin mistä pitää niin että kun mies suutelun aikana tekee jtn oikeinkin, innostut itse siitä niin että mieskin huomaa että pidit siitä, näin hän tulee toistamaankin sitä jatkossa.

      itsekään en pitäisi ainaisesta kritisoinnista ja se asettaisi vaan enemmän paineita ja lannistaisi.

      Kukaan ei ole vain huono, eikä kaikkea voi valmiiksi osata, mutta kaikkea voi oppia ainakin jonkinverran, ajatelkaa asioita positiivisesti.

    • lillukanvarret

      Otat hänen päänsä käsiesi väliin, kun istut hänen sylissään hakareisin vaikkapa sohvalla. Sanot, että älä tee mitään.

      Alat sitten suuteleen häntä rauhallisesti. Imeskelet huulia. Oikein hyvä konsti on kielenkärjellä koskettaa alahuulen sisäpintaa ja lopuksi imaista hieman huulesta.

      Toppuuttele, jos yrittää tehdä itse jotakin muuta. Älä anna kielareita, äläkä tee mitään rajua. Ole hellä. Kerro sitten miehellesi, että tällainen tuntuu sinustakin hyvälle ja pyydä yrittämään samoja juttuja.

      Siitä se alkaa.

      • tyyppi__35

        Saako naista neuvoa noissa jutuissa, kun naisen suuteleminen muistuttaa märkää nuolemista.


      • eii

        Samalla tavalla sitä naisellekin voi kertoa, että miten itse tykkäis suudella. :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4135
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1620
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1416
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1140
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe