Onko kellään kokemusta tästä Timo-Pekka Lehtipuun matkaoppaasta. Onko ihan ok vai olisiko joku englanninkielinen matkaopas parempi?
http://www.bookplus.fi/product.php?isbn=9789529715268&CustID=10ce0b2afbd434c0a33893f61b52f9dd
Malta
4
1287
Vastaukset
- Maltakirja
Kirja on erittäin monipuolinen ja siitä todella on apua myös paikanpäällä, sillä siihen on merkitty bussireitit ympäri saarta ja lähes kaikki mahdolliset nähtävyydet, museot, kartat tärkeimmistä kaupungeista/alueista jne.
Osa bussireiteistä ei enää pidä paikkaansa, mutta kirja on ensimmäsiä suomenkielisiä Malta oppaita ja täytyy sanoa, että erittäin kattava!- on päivitetty painos
Olin Maltalla marraskuussa ja minulla oli juuri ilmestynyt päivitetty versio kirjasta matkassa. Kirja on todella monipuolinen ja sen avulla reissailimme eri puolilla saarta. Suosittelen.
- avusta
on päivitetty painos kirjoitti:
Olin Maltalla marraskuussa ja minulla oli juuri ilmestynyt päivitetty versio kirjasta matkassa. Kirja on todella monipuolinen ja sen avulla reissailimme eri puolilla saarta. Suosittelen.
Kiitos teille.
Taidan sitten hankkia sen, hintakaan ei ole mielestäni paha. - edullisimmin
avusta kirjoitti:
Kiitos teille.
Taidan sitten hankkia sen, hintakaan ei ole mielestäni paha.Osoitteesta www.matkaopas.com saa kyseisen teoksen
edullisimmin : hinta 18 € sisältäen toimituskulut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.475099- 763336
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3172077Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2651865Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151709Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531296Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951259- 701212
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331177Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2801137