Ovatko kalamiehet

härkänainen

mielikuviteksettomia seksissä, vai onko vain minulle sattunut tämä ainoa yksilö? Ikävystyn kuoliaaksi sängyssä. Kaikki menee aina saman kaavan mukaan, enkä saa itse meidän seksistä irti mitään. Tosin suhde on vasta aluillaan ja yritän häntä hienovaraisesti johdatella monipuolisempaan sänkyjumppaan. Vai olenko sitten itse liian vaativa? Mene ja tiedä.

9

2124

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maanantai-kappale

Sun verkkoihis on uinut jonkin sortin maanantai-kappale (makuleras-leimalla).

Kokeiles vähän ravistella jos vaikka alkais toimimaan niinkuin sen pitäisi.

Oisko siitä duracellit vähissä?

Tai jos se ujostelee esitellä taitojaan? Esittää viatonta ja kokematonta?

Nimittäin;

Kalamies on sängyssä tosi............ ja ...... ja tota, ..........,.......... ja sillä on yleensä kaikista .........., ............, mutta se ei ylpeile sillä.

• härkänainen

lähempänä 50v. Olisikohan exvaimonsa kanssa kangistunut samoihin kaavoihin. Pitää yrittää hienovaraisesti ehdotella kaikenlaista. Asennon jo sain muutettua, siitä perinteisestä, mutta kaipaan paljon muutakin ;)

• Kalan vaimo

Olen ollut kalamiehen kanssa naimisissa yli 30 vuotta. En ole koskaan kuullut, että kalamies olisi saman kaavan mukaan rakasteleva. Päinvastoin, joskus tuntuu, että kalamiehellä on sänkypuuhissa liikaakin mielikuvitus mukana. Rakastelu on uutta ja odottamatonta, vaikka en itse olekaan tiukkapipo, vaan kokeileva Vesimies-nainen.

Ja ainakin minun Kalamiehellä on kiinnostus seksiin vain kasvanut, ainakin keski-ikäisenä vaimona näin tuntuu. Joskus saisi rauhoittuakin.

Eli minulla on liiankin viriili ja mielikuvituksekas Kalamies, ollut parina jo yli puolet elämästä.

• ...vesimiesnainen

täällä myöskin.:)
        Tosin vuosi takana mutta seksiä on enemmän kuin riittävästi,eikä kala-mies jätä koskaan kylmäksi.Hänelle on todella tärkeää minun nautinto ja mielikuvitusta ja vähän "tuhmuuttakin" pisaa molemmilla.Enpä valita!!;)

• härkänainen
        ...vesimiesnainen kirjoitti:

täällä myöskin.:)
        Tosin vuosi takana mutta seksiä on enemmän kuin riittävästi,eikä kala-mies jätä koskaan kylmäksi.Hänelle on todella tärkeää minun nautinto ja mielikuvitusta ja vähän "tuhmuuttakin" pisaa molemmilla.Enpä valita!!;)

Minäkin olen aikaisemmassa suhteessani tottunut hyvään ja monipuoliseen ja hieman tuhmaankin seksiin. Mutta jospa se siitä pikkuhiljaa...

• ei enää
        härkänainen kirjoitti:

Minäkin olen aikaisemmassa suhteessani tottunut hyvään ja monipuoliseen ja hieman tuhmaankin seksiin. Mutta jospa se siitä pikkuhiljaa...

Ei se siitä muutu ja kun ikääkin on jo ton verran..samaa kaavaa noudattaa,mulla sama kokemus...erosinkin.

• viik-set

Kalamies miettii tutkii paikkoja onko sopiva kutupaikka

• Kahvikaveri

kalathan ovat taiteiljoita ja innovaattoreita... sängyssäkin ja myös erotiikan ennakkoluulottomia kulinaristeja, jotka eivät koskaan jätä kumppaniaan kylmäksi...!
      olet jotenkin vaan törmännyt poikkeukselliseen kapakalaan...

• Pami69

Mielikuvitus pelaa, liiankin kanssa...sinun kohdallesi on sattunut poikkeus!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe