Ovatko kalamiehet

härkänainen

mielikuviteksettomia seksissä, vai onko vain minulle sattunut tämä ainoa yksilö? Ikävystyn kuoliaaksi sängyssä. Kaikki menee aina saman kaavan mukaan, enkä saa itse meidän seksistä irti mitään. Tosin suhde on vasta aluillaan ja yritän häntä hienovaraisesti johdatella monipuolisempaan sänkyjumppaan. Vai olenko sitten itse liian vaativa? Mene ja tiedä.

9

2061

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maanantai-kappale

      Sun verkkoihis on uinut jonkin sortin maanantai-kappale (makuleras-leimalla).

      Kokeiles vähän ravistella jos vaikka alkais toimimaan niinkuin sen pitäisi.

      Oisko siitä duracellit vähissä?

      Tai jos se ujostelee esitellä taitojaan? Esittää viatonta ja kokematonta?

      Nimittäin;

      Kalamies on sängyssä tosi............ ja ...... ja tota, ..........,.......... ja sillä on yleensä kaikista .........., ............, mutta se ei ylpeile sillä.

      • härkänainen

        lähempänä 50v. Olisikohan exvaimonsa kanssa kangistunut samoihin kaavoihin. Pitää yrittää hienovaraisesti ehdotella kaikenlaista. Asennon jo sain muutettua, siitä perinteisestä, mutta kaipaan paljon muutakin ;)


    • Kalan vaimo

      Olen ollut kalamiehen kanssa naimisissa yli 30 vuotta. En ole koskaan kuullut, että kalamies olisi saman kaavan mukaan rakasteleva. Päinvastoin, joskus tuntuu, että kalamiehellä on sänkypuuhissa liikaakin mielikuvitus mukana. Rakastelu on uutta ja odottamatonta, vaikka en itse olekaan tiukkapipo, vaan kokeileva Vesimies-nainen.

      Ja ainakin minun Kalamiehellä on kiinnostus seksiin vain kasvanut, ainakin keski-ikäisenä vaimona näin tuntuu. Joskus saisi rauhoittuakin.

      Eli minulla on liiankin viriili ja mielikuvituksekas Kalamies, ollut parina jo yli puolet elämästä.

      • ...vesimiesnainen

        täällä myöskin.:)
        Tosin vuosi takana mutta seksiä on enemmän kuin riittävästi,eikä kala-mies jätä koskaan kylmäksi.Hänelle on todella tärkeää minun nautinto ja mielikuvitusta ja vähän "tuhmuuttakin" pisaa molemmilla.Enpä valita!!;)


      • härkänainen
        ...vesimiesnainen kirjoitti:

        täällä myöskin.:)
        Tosin vuosi takana mutta seksiä on enemmän kuin riittävästi,eikä kala-mies jätä koskaan kylmäksi.Hänelle on todella tärkeää minun nautinto ja mielikuvitusta ja vähän "tuhmuuttakin" pisaa molemmilla.Enpä valita!!;)

        Minäkin olen aikaisemmassa suhteessani tottunut hyvään ja monipuoliseen ja hieman tuhmaankin seksiin. Mutta jospa se siitä pikkuhiljaa...


      • ei enää
        härkänainen kirjoitti:

        Minäkin olen aikaisemmassa suhteessani tottunut hyvään ja monipuoliseen ja hieman tuhmaankin seksiin. Mutta jospa se siitä pikkuhiljaa...

        Ei se siitä muutu ja kun ikääkin on jo ton verran..samaa kaavaa noudattaa,mulla sama kokemus...erosinkin.


    • viik-set

      Kalamies miettii tutkii paikkoja onko sopiva kutupaikka

    • Kahvikaveri

      kalathan ovat taiteiljoita ja innovaattoreita... sängyssäkin ja myös erotiikan ennakkoluulottomia kulinaristeja, jotka eivät koskaan jätä kumppaniaan kylmäksi...!
      olet jotenkin vaan törmännyt poikkeukselliseen kapakalaan...

      • Pami69

        Mielikuvitus pelaa, liiankin kanssa...sinun kohdallesi on sattunut poikkeus!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1776
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1484
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1164
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1163
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1151
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1116
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1111
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1084
    Aihe