RATE-ryhmä "nauretaan ulos" :D

YECiä todistamaan pyrkivä ns. RATE-ryhmä piti konferenssin.
http://scienceblogs.com/pharyngula/2007/04/creationism_means_never_having.php


Eräs kysyi miksei yhtään asiantuntijaa joukossa ja yksi tunnusti ettei edes yhtä nuoren-maan-geogronologistia löydy koko maailmasta:

"He was candid enough to admit that they would have liked to included one on the team, but there are no young- earth geochronologists in the world."

Eikä siinä vielä kaikki. Osottautui ettei osata erottaa edes gneissiä (metamorfinen kivilaji) granodioriitista (magmakivilaji):

"I was more concerned that this guy was
conducting expensive research on the age of the earth, yet
couldn’t even tell the difference between a metamorphic rock
and an igneous rock. Oh yeah, I forgot, he’s a creationist physicist and not a geologist." -paikalle olleen Dr. Todd Feeleyn sanat blogissa
http://scienceantiscience.blogspot.com/2007/04/evening-with-rate.html

Ei meidän tarvitse tehdä RATE-ryhmää ja kreationisteja naurettavaksi. He tekevät sen itse, kuten Lenny Flank usein sanoo.. :D Hehee :D

t.MrKAT
PS. Yhdessä Aku Ankassakin opetetaaan perustason kivikunta-erottelua: magma-, metamorfiset ja sedimenttikivilajit..
eli jopa Aku Ankan pojatkin ovat viisaampi kuin kreationistien "expertti"ryhmä RATE ;)

6

887

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MrKAT:[...jopa Aku Ankan pojatkin ovat viisaampi kuin ...]
      Miten sinä Aku Ankkaa tuntematon evoluutikko saatkin mahtumaan ison virheen noin pieneen tekstiin?
      Ymmärrätkö edes hävetä ja korjata virheesi?

      PS.
      Itse aiheeseen liittyen Gentry varmaan olisi tuntenut kivet, ainaskin graniitin. On vanha mies jo, ellei sitten ole siirtynyt autuaammille sijoille.

      • viittaat aivopierussasi graniittiin.

        Tiedätkö nykytietämyksen mukaisen käsityksen elämän syntyyn maapallolla ja graniitin osuuteen siinä?


      • 1.Mulla oli "viisaampi kuin" joka äidinkielen mukaan pitäisi olla "viisaampia kuin". Virhe: Et huomannut tätä.
        2.Aku Ankan pojat, vaikka biologisesti veljenpojat ovat käytännössä Akun poikia, hälle määrättyjä. Biol. isukki vaati myöhemmin vain Rupun itselleen ja sai, mutta muut (Tupu,Hupu,Lupu) saivat jäädä Akulle. (Tapailevat tosin joillain sudenpentuleireillä ja jossain Barksissa).


      • MrKAT kirjoitti:

        1.Mulla oli "viisaampi kuin" joka äidinkielen mukaan pitäisi olla "viisaampia kuin". Virhe: Et huomannut tätä.
        2.Aku Ankan pojat, vaikka biologisesti veljenpojat ovat käytännössä Akun poikia, hälle määrättyjä. Biol. isukki vaati myöhemmin vain Rupun itselleen ja sai, mutta muut (Tupu,Hupu,Lupu) saivat jäädä Akulle. (Tapailevat tosin joillain sudenpentuleireillä ja jossain Barksissa).

        1. Kirjoitusvihreen tapaisiin en ole katsonut aiheelliseksi puuttua, jos asian voi ymmärtää
        2. Kiitos kiinnostavasta sukuselvityksestä. Rupusta en muista edes kuulleeni.
        Akuhan on veljenpojille eno, vaan tituleerataan sedäksi. Oisko "uncle"-käännös ilman asiayhteyttä syynä?


        Pakko kait tunnustaa, että syytin sinua ihan tahallani, "Aku Ankan pojat" ymmärsin tarkoittavan veljenpoikia. Toisaalta luotin, että ymmärrät asian leikkinä. (Joku ulkopuolinen voi käsittää asian toisin, ei maha mittään)

        Aku Ankoissa on paljon asiatietoa. Mutta taiteellinen vapaus tms. estää sentään kaikkien asioiden paikkansapitävyyden. Mikseipä erojakin voi havaita kreationistiseen kirjallisuuteen, kuten sinä olet havainnut. Ehkä niitä löytyy myös evoluutiokirjallisuuteen nähden, vaikka jälkimmäisessä tapauksessa yhtäläisyydet ehkä kiinnittävät enemmän huomiota?


      • Alex-Reg
        tuttumies kirjoitti:

        1. Kirjoitusvihreen tapaisiin en ole katsonut aiheelliseksi puuttua, jos asian voi ymmärtää
        2. Kiitos kiinnostavasta sukuselvityksestä. Rupusta en muista edes kuulleeni.
        Akuhan on veljenpojille eno, vaan tituleerataan sedäksi. Oisko "uncle"-käännös ilman asiayhteyttä syynä?


        Pakko kait tunnustaa, että syytin sinua ihan tahallani, "Aku Ankan pojat" ymmärsin tarkoittavan veljenpoikia. Toisaalta luotin, että ymmärrät asian leikkinä. (Joku ulkopuolinen voi käsittää asian toisin, ei maha mittään)

        Aku Ankoissa on paljon asiatietoa. Mutta taiteellinen vapaus tms. estää sentään kaikkien asioiden paikkansapitävyyden. Mikseipä erojakin voi havaita kreationistiseen kirjallisuuteen, kuten sinä olet havainnut. Ehkä niitä löytyy myös evoluutiokirjallisuuteen nähden, vaikka jälkimmäisessä tapauksessa yhtäläisyydet ehkä kiinnittävät enemmän huomiota?

        Moi !

        Uskotaankohan joskus tulevaisuudessa että Aku Ankankin tarinat ovat totta eikä vain nyky-yhteiskunnan kritiikkiä ja puhdasta viihdettä?

        Käy kuten erään vahna kirjan kertomuksille ;-)

        (tämä ei ollut kovin vakavasti otettavaksi kirjoitettu viesti)

        --


      • Mr.K.A.T.
        Alex-Reg kirjoitti:

        Moi !

        Uskotaankohan joskus tulevaisuudessa että Aku Ankankin tarinat ovat totta eikä vain nyky-yhteiskunnan kritiikkiä ja puhdasta viihdettä?

        Käy kuten erään vahna kirjan kertomuksille ;-)

        (tämä ei ollut kovin vakavasti otettavaksi kirjoitettu viesti)

        --

        Vuonna 3456 AD Naantalista päin löytyy muuminnahkafossiileita. Vuotta aiemmin löytyi aku ankkoja muovipussista kaatopaikalta ja paria vuotta aiemmin Disney-kaupungin kalustoa USA:ssa.

        "Totisesti tosisesti, He ovat olleet todella olemassa eivätkä mitään taruolentoja kuten sciskeptistit ja ristihiggulit ovat meitä ja muinaisia profeettojamme aina pilkanneet.."


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      475
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe