Minulle määrättiin tuollaista Avitcid 0,025% emulsio voidetta. Onko kellään kokemuksia ?
Miten käytän sitä, laitanko ensin puhtaalle iholle tätä voidetta, jonka jälkeen kosteusvoiteen, siis yöksi ?
Kiitos.
Avitcid, kokemuksia ?
8
17712
Vastaukset
- jees
Minulla oli sitä vahvempaa Avitcidia joskus. Kyllä se ihan hyvin auttoi ainakin antibioottien kanssa.
Käytin kosteusvoidetta niillä paikoilla joissa Avitcidia ei ollut. - - -
Illala puhtaalle iholle, ei mitään kosteusvoidetta sen päälle. Kosteusvoidetta sitten seuraavana aamuna kun on kasvot pesty. Varo aurinkoa nyt kun kesä lähenee, Avitcid tekee ihosta herkemmän auringonvaloa kohtaan.
- hönde
Mäkin alotin käyttämään tota samaa voidetta. Iho tuntuu aika kuivalta. Muaki kiinnostas tietää kokemuksia. Onko auttanu? Ja menikö iho aluks huonompaan kuntoon? Kuinka paljo huonompaan?
- reetta
Mä käytin sitä joskus 2-3 vuotta sitten ja muistaakseni iho tais ärtyä aika paljon. Taisin sitten hermostua koko voiteeseen, ku tuloksia ei näyttäny monien viikkojenkaan käytön jälkeen tulevan ja lopetin käytön kokonaan.
- Minni
Laita vain illallalääkevoidetta, ei mitään kosteusvoidetta. Sitten aamulla voit laittaa kostousvoidetta. Tehokas voide, mutta ihon kestää totutella siihen. Eli älä laita sitä joka ilta alussa, koska muuten naama kuivuu ja tulee punaisen ja ärtyneen näköiseksi. Sitten kun iho on tottunut siihen, niin voit siirtyä käyttämään joka ilta ja jopa siirtyä vahvempaan voiteeseen.
Ei se iho välttämättä siitä huonone laisinkaan, minulle ei ainakaan käynnyt niin.- törrö
kiitos vastauksista kaikille!
Mutta, miten tuon bepathen emulsio voiteen kanssa ?
Voiko niitä käyttää yhtä aikaa ?
Tai päällekkäin vaikka avitcidia ensin ja bepanthen voidetta päälle yöksi... ?
Kiitos jälleen vastaajille! - ansku
törrö kirjoitti:
kiitos vastauksista kaikille!
Mutta, miten tuon bepathen emulsio voiteen kanssa ?
Voiko niitä käyttää yhtä aikaa ?
Tai päällekkäin vaikka avitcidia ensin ja bepanthen voidetta päälle yöksi... ?
Kiitos jälleen vastaajille!Ei ei ei. Enpä usko että kannattaa käyttää yhtä aikaa. Pelkkää Avitcidia yöksi, ei mitään sen alle eikä päälle. Muista että kyseessä on LÄÄKE, joten jos sekoitat siihen jotain muuta voidetta niin lääkkeen teho voi heikentyä huomattavasti, eihän se silloin pääse imeytymään kunnolla. Ja jos laitat avitcidia ensin vain joka toinen ilta, laita sitä bepanthenia sitten niinä iltoina kun et laita lääkettä.
Mulla on Avitcid toiminut hyvin, alussa iho kuivui ja hilseili paljon mutta sitä pitää vain kestää. Kyllä sekin loppuu aikanaan kun iho tottuu. Paljon rasvaa vaan nassuun aamuisin niin kyllä se siitä! Vinkki: jos käytät meikkiä, laita ensin pari kunnon kerrosta kosteusvoidetta, levitä sitten meikkivoide/puuteri lähes heti kosteusvoiteen jälkeen kun iho on vielä "kostea", tulee parempi jälki. - hönde
ansku kirjoitti:
Ei ei ei. Enpä usko että kannattaa käyttää yhtä aikaa. Pelkkää Avitcidia yöksi, ei mitään sen alle eikä päälle. Muista että kyseessä on LÄÄKE, joten jos sekoitat siihen jotain muuta voidetta niin lääkkeen teho voi heikentyä huomattavasti, eihän se silloin pääse imeytymään kunnolla. Ja jos laitat avitcidia ensin vain joka toinen ilta, laita sitä bepanthenia sitten niinä iltoina kun et laita lääkettä.
Mulla on Avitcid toiminut hyvin, alussa iho kuivui ja hilseili paljon mutta sitä pitää vain kestää. Kyllä sekin loppuu aikanaan kun iho tottuu. Paljon rasvaa vaan nassuun aamuisin niin kyllä se siitä! Vinkki: jos käytät meikkiä, laita ensin pari kunnon kerrosta kosteusvoidetta, levitä sitten meikkivoide/puuteri lähes heti kosteusvoiteen jälkeen kun iho on vielä "kostea", tulee parempi jälki.Kauan iho on kuiva ja hilseilee...? Kun käytän Avitcidia, iho on KUIVA mutta jos taas käytän tosi paljon kosteusvoidetta iho on rasvainen... Miten kauan kestää ennen ku huomaa tuloksia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941729
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2391493- 891346
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!651015Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46921- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9874- 46842
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35819