bensan imppaaminen

saija

ystäväni on alkanut impata bensiiniä. Onko siitä
haittaa. Hän sanoo että siitä tulee hyvä olo ja
näkee ja kuulee joskus harhoja. Voisko siitä
tulla jonkinlaisia oireita tai pysyviä vammoja?
Onko kellään kokemuksia?

74

22834

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Peppi

      Epätoivoista hommaa jossa aivot sulaa. Jos
      juodaan niin juodaan kunnon viinoja ja jos
      käytetään huumeita niin sitten kunnon
      huumeita,eikä mitään korvikkeita. Korvikkeet
      tuhoo aivot ja se on hölmöjen hommaa.
      Tyhmää.

      • vänni

        mutta mikäs sinusta on sitten kunnon
        huumeita...meinaan suomesta et todellakaan saa
        kunnon huumeita vaan täällä on kaikki aina
        jatkettua paskaa, sen huomasin asuessani
        Tanskassa parisen vuotta...mikähän siinä on ettei
        suomeen tuoda koskaan mitään paskaa
        parempaa...essotkin ovat aina jotain
        kofeiiniefedriinirotanmyrkkymdmapaskaa

        Tanskassa sai sentään suoraan tehtaalta aitoja
        nappeja...noh onneksi pääsen parin viikon päästä
        Hollantiin jossa on kuulemma parhaimmat aineet
        koko maailmasta, jopa katukaupassa


      • Utelias
        vänni kirjoitti:

        mutta mikäs sinusta on sitten kunnon
        huumeita...meinaan suomesta et todellakaan saa
        kunnon huumeita vaan täällä on kaikki aina
        jatkettua paskaa, sen huomasin asuessani
        Tanskassa parisen vuotta...mikähän siinä on ettei
        suomeen tuoda koskaan mitään paskaa
        parempaa...essotkin ovat aina jotain
        kofeiiniefedriinirotanmyrkkymdmapaskaa

        Tanskassa sai sentään suoraan tehtaalta aitoja
        nappeja...noh onneksi pääsen parin viikon päästä
        Hollantiin jossa on kuulemma parhaimmat aineet
        koko maailmasta, jopa katukaupassa

        Tee kaikille palvelus ja jää sinne!


      • -

        Tietenkin liuottimet kuten bensa liuottavat myös
        aivoja, mutta kuitenkin se eniten aivoja liuottava
        aine on alkoholi. Alkoholia käytetään
        tyypillisesti useita senttilitroja tai jopa
        desilitroja kerrallaan joten se liuottaa aivot
        paljon tehokkaammin kuin joku bensan höyry. Sitä
        paitsi ihminen käyttää aivoistaan vain 10%, joten
        sillä ei edes ole väliä jos sieltä liukenee
        jokunen solu pois (tai 40% aivosoluista kuten
        alkoholisteilla). Bensa, lentokoneliimat, tinneri
        jne ovat halpoja ja niitä myydään alaikäisille, ja
        imppaamalla vaikutus alkaa paljon nopeammin ja on
        voimakkaampi kuin alkoholilla, joten ei ihmekään
        että niin monet jotka haluavat ainoastaan saada
        päänsä sekaisin käyttävät niitä.


      • vänni
        Utelias kirjoitti:

        Tee kaikille palvelus ja jää sinne!

        kenelle mä siinä palveluksen tekisin...?


      • smoker

        ..kun sinua eivät nämä päihteet kiinnosta ja
        elämäsi on ihanaa, voisitko siirtyä muualle
        keskustelemaan. täällä puhutaan niistä, eikä
        kukaan jaksa lukea sinun onnettomia
        valistusviestejäsi. kiitos, älä häiritse meitä
        jotka niistä pitävät.


      • lari
        vänni kirjoitti:

        kenelle mä siinä palveluksen tekisin...?

        itelles.suomi on perseestä.ja sielä nyt sattuu
        olemaan tarjonta ja laatu pikkasen parempaa kun
        täälä.


      • vänni
        lari kirjoitti:

        itelles.suomi on perseestä.ja sielä nyt sattuu
        olemaan tarjonta ja laatu pikkasen parempaa kun
        täälä.

        periaatteessa joo...mut ei ne huumeet ole sentään
        mun koko elämä...kyllä mä suomessa tykkään asua
        kuiten.


      • tinneri
        - kirjoitti:

        Tietenkin liuottimet kuten bensa liuottavat myös
        aivoja, mutta kuitenkin se eniten aivoja liuottava
        aine on alkoholi. Alkoholia käytetään
        tyypillisesti useita senttilitroja tai jopa
        desilitroja kerrallaan joten se liuottaa aivot
        paljon tehokkaammin kuin joku bensan höyry. Sitä
        paitsi ihminen käyttää aivoistaan vain 10%, joten
        sillä ei edes ole väliä jos sieltä liukenee
        jokunen solu pois (tai 40% aivosoluista kuten
        alkoholisteilla). Bensa, lentokoneliimat, tinneri
        jne ovat halpoja ja niitä myydään alaikäisille, ja
        imppaamalla vaikutus alkaa paljon nopeammin ja on
        voimakkaampi kuin alkoholilla, joten ei ihmekään
        että niin monet jotka haluavat ainoastaan saada
        päänsä sekaisin käyttävät niitä.

        Vertaat alkoholin ja bensan aiheuttamia vaurioita
        aivoihin keskenään tavalla, joka saa kuulostamaan
        imppauksen suhteellisen vaarattomalta. Perustat
        väitteesi käytetylle alkoholin ja liuottimen
        määrien vertailulle.

        Etanoli polaarisena aineena pääsee
        keskushermostoon huonosti, tästä syystä pään saa
        sekaisin hitaasti ja vasta isoilla annoksilla
        verrattuna bensaan.

        Orgaaniset poolittomat liuottimet, esim. bensa,
        pääsee helposti keskushermostoon. Tästä syystähän
        vaikutus alkaa nopeasti ja tarvitaan vain pieni
        annos - höyryn hengittäminen riittää.

        Toki alkoholi tuhonsa tekee, mutta kyllä
        imppaaminen on melkoista touhua jos vähääkään on
        huolestunut aivokapasiteetistaan. Mutta jos
        katsoo, että 90% aivoistaan on vain turhaa
        painolastia niin antaa haista :)


      • Kalmok
        vänni kirjoitti:

        mutta mikäs sinusta on sitten kunnon
        huumeita...meinaan suomesta et todellakaan saa
        kunnon huumeita vaan täällä on kaikki aina
        jatkettua paskaa, sen huomasin asuessani
        Tanskassa parisen vuotta...mikähän siinä on ettei
        suomeen tuoda koskaan mitään paskaa
        parempaa...essotkin ovat aina jotain
        kofeiiniefedriinirotanmyrkkymdmapaskaa

        Tanskassa sai sentään suoraan tehtaalta aitoja
        nappeja...noh onneksi pääsen parin viikon päästä
        Hollantiin jossa on kuulemma parhaimmat aineet
        koko maailmasta, jopa katukaupassa

        vanha juttu mut pitää sanoa että vittu sulla on ollu paskat koodit, ehkä on vieläki :D


    • Andre

      Miten voi olla hyvä olo, jos näkee ja kuulee
      harhoja? Vaikee kuvitella...

      • sdfhsjsjg

        Se hyvä olo ei tuu niistä harhoista.


      • xxk
        sdfhsjsjg kirjoitti:

        Se hyvä olo ei tuu niistä harhoista.

        niiden harhojen aiheuttamasta vaihtelusta elämässä


    • suosie

      liuotin joka tuhoaa aivoja aika huimaa vauhtia,
      sairaalan kroonikko-osastolla voi käydä
      vilkasemassa niitä vihanneksia jos ei usko...
      sydänpysähdyksen vaara melkoinen, samoin
      hengityskeskuksen lamaantuminen aivoissa...
      äkkikuolema saattaapi odottaa ellei lopeta.

    • pertsaK

      bensa on ihan hyvää millä aloittaa,mutta
      kontaktiliimat on jotenkin nääs vielä juu
      parempia,kun joo laittaa valintatalon
      muovikassiin joo niin kuin jotensakkin joo tulee
      niinkuin silleen tulee paremmat fiilikset,nääs
      bensassa on joo nykyisin niin joo niitä
      lisäaineita joo ja ne niikuin menee verenkiertoon
      jotenkin niin joo silleen pahasti että joo
      niinkuin pää sulaa sisältä päin joo

      • jyrrwe

        sinä olet homo


      • speoo
        jyrrwe kirjoitti:

        sinä olet homo

        lopetin ite bensan haistelun siihen kun sydän alko yhtäkkiä kesken tripin hakkaamaan n.5 lyöntiä sekunnissa. Kaveri kuuli 3 metrin päähän sydän äänet. sit kaaduin maahan ja aloin täristä vitusti. ...kannattaa rajottaa vitun pellet!


      • vitunhomopataatuleenisti

        Ootko nykyään pirinisti ?


    • Tolutolu

      No sanon että sietokykyni on aika korkealla koska juon todella paljon ja käytän lääkkeittä ja silloin tällöin polttelenkin mutta toi imppaaminen on mun kohdalla aika uus juttu mutta omat vaikutukset ovat tällä hetkellä yleensä se että aika ei mene lujempaa vaan ei vaan todellakaan kiinnosta... tulin itse kotiin 12 yöllä ja aloin imppaamaan tolua ja zippobensaa niin katselin välillä kelloa ja totesin aina oho se on jo noin paljon ja taas pullo nänälle. ja nyt kello on jo yli 5 aamulla että kyllä lopuksi voisin tokaista että tää imppaamine o just letkeeeet!

      • SAMA FIILIS

        tolun imppaaminen on todellakin letkeetä, mut ite oon ruvennut käyttää luovemmin, mee katsoo huoltiksen valikoimaa. ;) kuin karkkikaupassa olisi?


    • rgsrsgrgsgr

      Luin lehtijutun jossa nuorehko poika oli kotiintulomatkalla impannut sytkäristä butaania ja kuollut siihen.

    • aivosolu

      joo kyllä se vaan niin on että imppaaminen on vaarallista, erittäin vaaralista. Itse muutaman kerran impannu mutta siihen jäi, tuli mukava olo kuin toisessa todellisuudessa mut siihen oloon nähden mitä se tappaa aivosoluja niin ei tosiaan kannata! hankkikaa vaikka huumeita, mutta älkää impatko ellette halua itsestänne vihanneksia!!

    • Niinpä niin

      Saija siis kysyi tätä itseään varten, jotta tietäisi voiko jatkaa turvallisesti bensiinin imppausta.

    • 420WEEDBIATCHFUCKLOL

      420 polttakaa pajaa kaverit (kannabista) 420 !!!:D

      • Anonyymi

        Alffa:D


    • hamppu<3

      Jos jollaki on pakko saaha pää sekasi nii kannattas käyttää vaan alkoholia ja kannabista. Vähemmä haittaa. Vaikka ohan noi sillai kalliimpii mut eihän kannabiskaa oo sillai kallista jos miettii et hinta on grammalta noin 15e. Ja sillä määrällä saa pään sekasi... Ainaki jollai taval. Ja on myös terveellistä(tutkitusti)

      • tällanevälikommentti

        ja sillä 15 € satsil pärjää sen koko päivän taino se riippuu et kui paljo ihminen polttaa.


    • ****n Jonnet.

      Riittää jo tuo puhe kannabiksesta, koska yli puolet aiheesta kommentoivat on jotain 15 vuotiaita pikkupoikia joita on kusetettu myymällä kannabis-kasvin lehteä tai runkoa. Pojat puhelee täällä maailman parantamisesta käyttämällä budia. Oikein isänmaan toivot täällä taas.

    • prrrr

      13 vuotiaana tuli impattua bensaa. sit melkein kuolin ja pysyviks vaurioiks jäi paniikkihäiriö.

    • sakke

      kun alkaa impata bensaa niin siitä saattaa kuolla jo alle puolen vuojen sisällä kaverini on jo kuollut kun hän imppasin noin kuukauden.

    • sakke

      imppaamisesta on haittaa siitä voi kuolla jo puolessa vuodessa kuten kaverilleni kävi hän kuoli kun hän imppasin joten sano hänelle että lopettaa imppaamisen siitä on vain haittaa

    • :/

      Veljeni kuoli kun imppasi sytkäristä

    • ei kannata

      En suosittele KENELLEKÄÄN terveelle ihmiselle haisteltavaksi mitään muuta kuin happea!
      Itselläni ollut jo yli 30v pahoja ongelmia tasapainon,kuulon ym kanssa ja ILMAN että olisi nuorena käyttäny edes alkoholia/tupakkaa.
      Tiedän miten paha on olla täysin sekaisin vaikka en mitään ole ottanut enkä haistellut,sillon kun päässä pyörii maailma vain tasapainon vuoksi ei ole kivaa.
      Älkää pilatko itseenne JOLLEI ole pakko!!

    • ruudinkeksijä

      Olin koulussa fiksu mutta yläasteella imppasin muutaman vuoden. En joka päivä, en edes joka viikko mutta toisinaan vedin pään sekaisin haistelemalla.

      Olin siis hyvä koulussa ja sain hyviä numeroita. 9. luokalla keskiarvoni oli 5,6. En litsannut koskaan. Lopetin imppaamisen ja kävin 10. luokan että sain keskiarvoni sellaiseksi että pääsen lukioon. Lukio meni rimaa hipoen läpi neljässä vuodessa. Pääsin ammattikorkeakouluun, onneksi oli työkokemusta ja pääsykoe meni hyvin. Rimaa hipoen sielläkin joka ikinen kurssi 7 vuodessa läpi. Pää ei vain leikkaa vaikka tiedän että ne yksinkertaisimmatkin asiat pitäisi osata koska jokainen ne osaa. Minulla ei vaan taida olla tarpeeksi kunnossa olevaa kapasitettia päässä mutta yritän ja yritän. Yksinkertaisia työasioita pystyn hoitamaan mutta jos pitää keksiä jotain uutta niin aikaa se ottaa.

      Joten impatkaa vain! Voin luvata että ette siitä ainakaan viisastu.

    • AJATELKAA!!???

      mitä vittua tuutte tänne kitisee... kyl siihen tottuu jos kuuppa on skidisti jumis :D. vittuku muutenkaa tajuu maailman menost ja sit viel lukee näit teijän stoorei bensa höyryis nii no on kyl hauskaa on, mut mitä helvettiä. Jokasel on oma juttunsa toisil se on alkoholi, budi, ryynit, piri, tai imppaamine. Noist eka ja vika vaihoehto on kyl iha hanurist. mut kokeilkaa ja mittikää itteksee. nää palstat on iha perseest ku puoletkaa tiiä mistää mitää...! Miettikää sitä, jos siin on ees mitää mittimist , tai hä... hä häää... :D suosittelen tajunnan laajentamist.

      • Runqqu

        Oi oi suosittelen sulle 9mm buranaa. Laajentaa tajuntaa kummasti. :D


    • Aivosolut...

      Itse olen 17v, ja olen impannut bensaa nyt ~puoli vuotta, ja olen aikalailla riippuvainen siitä. Pari ekaa kertaa oli siistiä, on se vieläkin mutta välillä tuntuu että aivot ei leikkaa ihan täysillä. Suosittelisin lopettamaan/edes aloittamaan moista.

    • sdfgytrew

      Lopettakaa nyt jumalauta se terveydellä leikkiminen, bensan imppaaminen on kyllä tyhmintä mitä tiedän. Polttakaa ennemmin budhaa...

    • Voi ei!

      Olen sortunut imppaamaan noin viisi kertaa. Ne oliva lyhyitä noin 10-30 minuutin hetkiä. En kai nyt pilannut elämääni täysin? Voinko vielä menestyä koulussa ja töissä?

      • ...

        eihä toi viisi kertaa ny haitalline ole MUT LOPETTAA SUOSITTELEN


    • cxvbffffff

      Jos imppaa niin sit on ihan sama mitä muuta alkaa vetämään sen sijaan. Vaikka subutexiä tai amfetamiinia. Kovatkin huumeet on paljon terveellisempiä.

      • Vetänyt

        Kovat on vähän kalliimpia.


    • urpojaonmonenlaisia

      Nyt mä ymmärrän miks maailma menee päin VlTTUA XD Tulis ny joku kivi alas senverran kovaa et puupäät sinkois kiertoradalle. huoh mitä pachkaa.

    • VlTTUVlTTUVlTTUVlTTU

      VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU VlTTU

    • nyt,nyt lapset

      kannabiksilla pääsekaisin ? jaahas jani-petteri on juonut viinaa ja polttanut maria muutamat savut, kontannut lattialla kun eipä pystyssä enää pysy ja ajatellut kylläpä kannibis on härhäkkää tavaraa LOL

    • järki käteen

      Siis kuka vitun älypää edes vetää tollasta paskaa??

      Yks tuttu imppaa nestekaasua ja voin sanoo et hyi helvetti mitä paskaa! Kämppäki haisee ihan ripulille ja aivosolut huutaa puulaatikkoa,miettikää nyt vähä jos omat aivot ja terveys on vähäänkää teille tärkeitä.

    • huumerunqqqq

      Joo hei aletaan kaikki ajamaan sitä asiaa et kaikki huumeet lailliseks ei mitään terveydenhuoltoja narkkareille. Sillä tavoin saadaan Suomesta karsittua kaikenmaailman rupusakki helvettiin ja hyvin tehokkaasti, tietenki on niitä jotka saa huumepsykoosin eikä taho oikeen siihen kamaan kuolla ja käyttäytyy agressiivisesti mut nehän voi aina lahdata. Eihän ne mitään tajua kun on sekasin ku seinäkellot.
      Joo ja se kannabis on niin vitun terveellistä tutkitusti niinku joku tässä mainitsi, haluaisin nähdä sen tutkimuksen. Jos vetoat jotenki masennuslääkkeenä ni on paskapuhetta...kannabis kuten kaikki päihteet jopa kahvi kuluttaa HYVÄN olon saamiseen dopamiinivarastoja ja se dopamiinivarasto kun sieltä aivoista ehtyy se ei ehdi siihen tahtiin mitä sitä blunttia imette. JA SITTEN itketään ku masentaa ja kaikki on perseestä YHYYYY, siihen on sitten kuulkaat vaan yks keino, tappakaa ittenne, ei siihen mitkään terapiat auta ja muutenki teette kummallekki osapuolelle palveluksen. Me päästään narkkareista ja me päästään nisteistä, hyvä kauppa jos multa kysytään.

    • jarta

      Vois impata kerran bensaa sit tulee sekin koettua

    • Preasure

      hei, Olen nyt 29-vuotias ja olen käynyt läpi oman,pitkän ja yksinäisen helvetin. Aloitin bensiinin ja "butaanin" imppaamisen 10-11 vuotiaana ja tätä kesti noin puolivuotta, sen jälkeen olen kärsinyt oireita n.17 vuotta, kunnes jotenkin ihmeenlailla selvisin kaikesta. Psykologin mukaan minun pitäisi olla kuollut tai vähintään mielisairaalassa, kun oli diagnosoinut minun sairastaneen PTSD:n. Voisin kertoa vaikka 500 sivua, mitä elämä sen jälkeen todennäköisesti on, mutta haluan auttaa, joten ota yhteyttä johonkin ystäväsi tuttuun, jota hän" ei pelkästään kuuntelee", vaan myös kunnioittaa, koska tiedän, että jos hän jo oireilee hän ei ikipäivänä kertoisi, mikä hänellä on ja mitä hän tuntee niin kellekään, koska pelkää enemmän nöyrytystä kuin omaa kuolemaa. Minä olisin tarvinut apua, mutta en antanut auttaa, koska pelkäsin, sekä olin kovin nuori niin paineet olivat vain liian suuret siinä vaiheessa, kun tajusin mikä on? Traumat ovat , jotain, mitä eivoi selittää, ne vaan tuntee ja minuutit tuntuu vuosilta. Jos tietäisin , kuka hän on ja, missä on? juttelisin hänelle hetken ja tiedän, että saisin hänet lopettamaan. Tee kaikkesi ystäväsi puolesta, hän tarvii nyt apua enemmän kuin mitään muuta, vaikka sitä ei ehkä päällepäin huomaa. Voimia sinulle, hyvä että tulit ja puhuit, voit pelastaa ystäväsi elämän.

      • APUA!!!!!

        Hei olen impannut butaania ja lopetin ,koska vatsan /suolistoon on alkanut sattua ja aina kun vedin butaania tuli sekunnin pari kestävä pääkipu mikä on vialla?


      • MiesJolleiOleNimeä
        APUA!!!!! kirjoitti:

        Hei olen impannut butaania ja lopetin ,koska vatsan /suolistoon on alkanut sattua ja aina kun vedin butaania tuli sekunnin pari kestävä pääkipu mikä on vialla?

        Varmaankin se, että butaani estää hapen kulun aivoihin, siitä tulee ns happihumala alkuunsa. päänsärky johtuu hapenpuutteesta. Suolisto/vatsa ongelmiin en osaa vastata, mutta epäillä osaan jotenkuten. epäilen että butaani ns syö ohutsuolen pintaa, niin kuin lääkkeetkin tekee. Tai sitten epäilen että vatsalihakset kramppaa,


      • 33343234232
        MiesJolleiOleNimeä kirjoitti:

        Varmaankin se, että butaani estää hapen kulun aivoihin, siitä tulee ns happihumala alkuunsa. päänsärky johtuu hapenpuutteesta. Suolisto/vatsa ongelmiin en osaa vastata, mutta epäillä osaan jotenkuten. epäilen että butaani ns syö ohutsuolen pintaa, niin kuin lääkkeetkin tekee. Tai sitten epäilen että vatsalihakset kramppaa,

        vitun typerä hörhö vastaa vuoden takaisiin viesteihin!!! vittuako nostat näitä vanhoja keskusteluja esille!!!


    • YouthForDrugs

      Pari faktaa bensasta: Benzine 95 on kovan luokan tajunnan laajentaja ja monille se onkin välttämätön pikku pahe, jolla korjataan omaa psyykettä, sekä huolehditaan siitä, ettei pääse b-vitamiini vajetta syntymään aivoissa, sillä mitä korkeampi oktaani, sitä monipuolisempi on b-vitamiinien saanti kirjo. Monet raketti-insinöörit, kuten Einstein, suuret ajattelijat esim. Hammurabi, korkean kulttuurin edustajat mm. Adolf Hitler, vannovatkin bensan voimaannuttavan tehon nimeen. Sanotaankin jo Raamatussa Jumalan imailleen tätä nektaria ja säätäneen kaikki maailman lait, no niinku tosta vaan kuosiin "benzine päissää", suluissa siksi, että Jumalalla se kolahti jumalaisesti heti, eikä siihen säätö tasoon/mielen lujittamiseen/valaistumiseen tarvittu vuosien kuuritusta, niinkuin me ihmiset tarvitsemme, jotta saamme ylimaalliset aivoimpulssit, joilla luoda parempi huominen. Jo Rauli Badding Somerjoki lauloi aikanaan "bensaa suonissa"-biisin, mutta hän olikin alan ammattilainen, eräänlainen piikkimestari, joka ei aloittelevalle haistelijalle toki sovi, vasta kokenut sniffari voi tällä tasolla rollata. Yhteenvetona: Jos kärsit jostain vajeesta ja maailmasi ei pyöri, bensa on sun juttu, kohta se onkin sun vanha tuttu, ei silloin paina enää turha huttu! :)

      • Juhis9c

        Ajateltiin frendien kaa alkaa laajentaa tajuntaa tänään ni olisko se siis tota 95 bensaa se paras? Riittääkö litra viidelle? Siis ihan vaan impataan ensin ja ehkä sitten joku snapsi otetaan jos ei muuten sano mitään. Onko snapsina joku 4cl riittävästi? Pikasii vastauksii kiitos!


      • muistutuss

        Nyrkkisääntö on haistaa saa, muttei maistaa!


    • anonyymi95

      nooh... itel on ollu joskus 14-16 vuotiaana paha ongelma aineiden kans, vedin pilveä, piriä, kolmiolääkkeitä, amfetamiinin johdannaisia ja sit imppasin kans bensaa, bensan imppaamisen mun piti lopettaa sen takia ku mulla meinas maksa posahtaa siinä, bensaa ei kannata haistella koska siinä menee aivot ja koko persoona saattaa muuttua mielummin kannattaa pysyä alkoholi/kannabis linjalla eikä haistella mitää liuottimia. mulla itellä muuttu persoona iha kokonaan sen jälkeen kavereiden mielestä ku alotin sniffailun ja sen jälkeen huumeiden käytön. Bensasta itellä tuli semmoset laskut ettei pysyny tekee mittää, sängystä nouseminen oli vaikeeta ja tosi heikko olo kans ja naama aiva kalpea... muuten bensan imppaamisesta itellä tuli samankaltanen olo ku olisin pilvessä, ja kannattaa elää ennemmin raitista elämää ku käyttää mitää aineita, on kuiteski kaikilla perhe, kaverit ja muita ihmisiä jotka välittää susta. ja ala harrastaa joitaki harrastuksia ja mee apuun jos tarttee apua joihinki aineisiin tai jos on masennusta. ite menetin paljon kavereita ja koulun käynti kusi huumeiden takia ja tyttöystävä jätti ku käyttäydyin sen mielestä vitun oudosti ja vanhempiin välit rapistu ja paljon, lopulta sairastuin masennnukseen

    • Jikkikj

      Miksi bensa on laillista? Miksei autot kulje hamppuöljyllä joka on paljon vähähaittaisempaa niin luonnolle kuin ihmisille, sekä myös väärinkäyttäjille? Miksei bensaa vaan yksinkertaisesti kielletä?

    • TTstadi

      EN OLE IKINÄ IMPANNUT MUT YKS KOULUFRENDI VETI DIKKOA JA SAMMU TALVELLA ULOS SKUNDI EI EHTINYT TÄYTTÄÄ 18V . IMPPAAMINEN ON KAIKKEIN PASKINTA MYRKKYÄ

    • Idiootit

      Jos ees harkihet imppaamista oot vitun vajaa joten en suosittele tekemään itestäs vielä 10x vajaampaa joka paskoo vaippoihin ja vaatii elinikäsen hoidon ku jäi koukkuun siihen.

    • Masentumut

      Itsellä oli tarkotus impata vain kerran mutta sitte se jatkui paripäivää kunnes lopetinja se epätodellinen olo jäi päälle jonkatakia sairastan nykyään masennusta kun haluun et tiedostaidin mun olemassa olon... Nyt sitte muistam vaam 2sek jonka jälkeeen unohan kaikki ja kaikki tuntuu unelta... Oon 15v

    • ElämänTärkeys

      Bensan sun muiden liuttoimien haistelu on vaarallista. Miettikää että tälläkin hetkellä moni lapsi/nuori taistelee syöpää vastaan ja toivoo näkevänsä vielä huomisen. Ja te vitun munapäät leikittelee henkenne kanssa. Jos oot masentunut tai sairas hae apua ihan oikeasti! Aineiden käyttö ei auta.

    • haistejija

      itellä kikkeli kasvo ohtaan kun meni 3 tippaa pensaa keuhkoon... on naisseuraa riittänyt sen jälkeen... ei moittimista

    • Happomies

      Wittu, polttakaa hywää kukkaa ja ottakaa wälillä LSD:tä, niin olette turwassa..... :-D

      • Kukkaaaaaaaaa

        Juuri näin!!!!


    • poltapilveäimppaabostik

      Muutamassa vuodessa tulee täys vihannes ja sitten kuolee.
      Tai sit loppuelämä jossain hoitokodissa kuset ja paskat housussa.
      Aivot kun liukenee niin ei osaa enää edes impata.

    • Anonyymi

      Opetelkaa juomaan olutta. On hyvää kun homman taitaa ja vaikutukset on suht pienet. Kyllä sillä kaljallakin saa pään sekaisin

    • Anonyymi

      Ite oon impannut yhteensä varmaan kymmeniä tunteja ja oon 100% kunnossa vaikka oon impaanut varmaan 100 tuntiakin impannut.

      • Anonyymi

        oot impaanut iha vitust......ite impaanut varmaan 20 tuntia impaanut ja vielä kunnnissa


    • Anonyymi

      54-vuotias imppaaja..
      psykoosi ja sydänoireet.
      Vihamielinen, ylimielinen.
      Laskuissa apaattinen.
      Impotentti.

    • Anonyymi

      Kannattaa siirtyä tiisseliin

    • Anonyymi

      Voi jlauta.

    • Anonyymi

      Ootko tosissas,bensan kerta imppaukseen voi kuolla laakista,,ja varmasti on haittaa ja aivoihin mahtaa kertyä vaikka mitä jäämiä.. mutta on paljonkin ihmisiä ,jotka ovat impanneet nuorena paljonkin,lopettaneet ja eläneet normaalihkon loppuelämän.. mutta koita saada lopettamaan tosin nyt varmaa jo vähän myöhästä..

    • Anonyymi

      Satavarmasti jää impaamisesta pysyvät jäljet. Satotaan, että imppareilla pehmenee vähitellen aivot.

      Tässä virallinen varoitus: "Akuutit riskit: Imppaukseen liittyy äkillisen kuoleman riski. Imppaus voi aiheuttaa rytmihäiriöitä tai lamauttaa hengityksen. Imppauksesta voi seurata tajuttomuus, mihin liittyy riski oksennukseen tukehtumisesta. Imppauksesta päihtynyt henkilö on myös alttiimpi onnettomuuksille."

      "Mitä tapahtuu jos Imppaa bensaa?
      Teknisten liuottimien ja kaasujen imppaus lamaannuttaa yleisesti keskushermostoa, ja päihtymystila muistuttaa alkoholihumalaa. Monien impattavien aineiden käytössä on suuri yliannostuksen ja äkkikuoleman riski. Imppaus aiheuttaa psyykkistä ja fyysistä riippuvuutta. Suomessa imppaus on verrattain harvinainen ilmiö."

      Tietoa impattavien aineiden haitoista
      https://www.mielenterveystalo.fi/fi/paihteet/tietoa-impattavien-aineiden-haitoista

    • Anonyymi

      Mä oon ehkä 4-6 kertaa skoban sitä bensaa haistanu joku ehkä 10-30 sekuntii ni onks se kaihee vaarallist/ onks mul tullu jotain? Ps lopetan kyl kokonaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      124
      2833
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      258
      1193
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1191
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1031
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      973
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      970
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      926
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      43
      857
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      40
      848
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      42
      754
    Aihe