Eli mitä promootiota seuraatte enimmäkseen?
1.TNA
2.WWE
3.ROH
4.AAA
5.ECW
Ja onko vielä jotain suosikkipainijoita? Tässä mun:
1.Nigel McGuinness
2.Samoa Joe
3.Low Ki
4.Charly Manson
5.Undertaker
Paras paini-promootio?
9
785
Vastaukset
- Badass
1. WWE
2. TNA
3. ROH
painijat:
1. Undertaker
2. Edge
3. Samoa Joe
4. AJ Styles
5. CM Punk
etc.- Merikrotti
CZW:n eli Combat Zone Wrestlingin.
Ja tässä muutama mun suosikeista:
1.Sabu
2.Christian Cage
3.Kurt Angle
4.Delirious
5.Raven
- kaltainen-pörssi
1.WWE
2.TNA
3.CZW
parhaat painijat
1.rob van dam
2.mick foley
3.shane mcmahon - Striper
1. WWE
2. TNA ( Tosin en seuraa paljoa. )
4. Chris Benoit
5. Team Extreme - JohanLewis
SubTV lopetti jostain syystä Smäckdownin ja RAW:n näyttämisen, miksiköhän? Luulin että ne ois olleet aika suosittuja ohjelmia. Tulikohan niistä valituksia et väkivaltaa näytetään? Miten nykyään seuraatte wrestlingiä? Itse tilailen netin kautta aina jotain ohjelmia. Tässä muutama suosikkipainija:
1.Undertaker
2.Chris Hero
3.Claudio Castagnoli
4.Samoa Joe
5.Necro Butcher
6.American Dragon Bryan Danielson
7.Delirious
8.Sabu
9.Marifuji
10.The Great Muta (=Keiji Muto)- Jesus Christ
et ihan oikeesti voi digata siitä tyypistä???!!!
- Erikois-Nyyppä
paras promootio ehdottomasti FCF eli Fight Club Finland.
Iha onnetonta sähläystä noi WWE:n matsit.. - kohta16
NJPW
WWE
Sting
Taker
Raven
Jeff Hardy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124730MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1022461Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5761851- 91693
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1121563Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671197Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331138Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3988Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64987