siel Juicen porukassa aina taustalla hihkuu..ainakin Panomies kappaleessa laulaa Carita Holmström..meidän muuan euroviisuedustajamme, mut ketä muita?
ketäs naisia?
7
6173
Vastaukset
- juuso
tiennyt mut muista ei ole harmainta aavistusta
- Mirabilis_Jalapa
Eikös Toni Lähteenmäki ainakin oo joissakin 80-luvun biiseissä taustalla?
Kiveä ja sämpylää -levyn biiseillä laulavat Seija Hurskainen ja Pirkko Uitto, ja seuraavalla L-levyllä muistaakseni Seija Hurskaisenn lisäksi ainakin Pia Bos ja Salli Suvalo.- Mirabilis_Jalapa
...tietenkään ei sovi unohtaa Virve Rostia kappaleessa Jalka-Hiki-Viki!
- jjuuso
Mirabilis_Jalapa kirjoitti:
...tietenkään ei sovi unohtaa Virve Rostia kappaleessa Jalka-Hiki-Viki!
on kans nais ääniä vimeisessä biisissä, lauloin miehen maisemaan. En nyt muista kuka siellä laulaa, eikä ole sitä levyäkään nyt tässä jotta voisin tarkistaa asian.
- Kylähullu (the last one)
jjuuso kirjoitti:
on kans nais ääniä vimeisessä biisissä, lauloin miehen maisemaan. En nyt muista kuka siellä laulaa, eikä ole sitä levyäkään nyt tässä jotta voisin tarkistaa asian.
Tauko III:lla laulaa Auli Suoniemi.
- Kylähullu (the last one)
Kylähullu (the last one) kirjoitti:
Tauko III:lla laulaa Auli Suoniemi.
Eikös Toni Lähteenmäki ja Kata Laurikainen ollut taustalla Jouluvirressä. Tai ainakin Juice-DVD:n musiikkivideolla. Hölmströmin kanssa Per Verssillä lauloi Marianne Nyman. Tytöt pyysivät ettei heidän nimiänsä näkyisi levyn kansissa koska pelkäsivät mitä vanhempansa sanoisivat heidän laulaessaan taustoja Panomiehessä. Hehän laulavat myös biisissä Nuku.
- Juicen viimeisellä...
...lauloi Kata Laurikainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873835
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)843377Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.713257On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702800Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli552420Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,522124- 671943
- 431934
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181739- 601718