Vm. 06 diesel Accord 2.2 ja 40 000 kilsan huolto.
Hintaa tuli 380 euroa, kuis muilla?
Paljonko maksoi Accordin huolto?
9
2360
Vastaukset
- 8.Accord
40.000 huolto on ns. isohuolto ja hinta sen mukainen. Onko se paljon? Mielestäni se on paljon, kun tietää mitä siihen ihan oikeasti kuuluu. Itselläni on bensa versio ja olen nämä merkkihuollot jättänyt vähemmälle.....nuuka ja köyhä kun olen.En toki huoltamatta ole autoa jättänyt, mutta se vain oleellinen on tehty.
- Nimetön
Itse en hintaa kauhistellut, kun tiesin että kyseessä on iso huolto (ja dieselin huolto näyttää olevan tyyriimpää kuin bensa-auton kuten nykyisen edeltäjä vielä oli) mutta muutamalta tutulta sain kauhistelevan vastauksen, kun hinta tuli puheeksi..
- sfhyr
Nimetön kirjoitti:
Itse en hintaa kauhistellut, kun tiesin että kyseessä on iso huolto (ja dieselin huolto näyttää olevan tyyriimpää kuin bensa-auton kuten nykyisen edeltäjä vielä oli) mutta muutamalta tutulta sain kauhistelevan vastauksen, kun hinta tuli puheeksi..
Minun FR-V Hondan 20000 km huolto maksoi Veholla 308 €. Ei se ole kallis, kun ottaa huomioon, mitä sille tehdään. Esimerkiksi jarrusatulan liukutappien puhdistus ja rasvaus. Muu kuin merkkiliike niitä tuskin tekee. Se taas aiheuttaa ainakin takajarrulevyjen vaihtoon menon jollakin aikavälillä. Ei niitä huoltoja hinnan mukaan kannata valita, vaan sisällön. Se sitten maksaa, mitä se maksaa. Jos on varaa ostaa 33 000€ auto, niin pitää olla vara myös huollattaa se.
- 8.Accord
sfhyr kirjoitti:
Minun FR-V Hondan 20000 km huolto maksoi Veholla 308 €. Ei se ole kallis, kun ottaa huomioon, mitä sille tehdään. Esimerkiksi jarrusatulan liukutappien puhdistus ja rasvaus. Muu kuin merkkiliike niitä tuskin tekee. Se taas aiheuttaa ainakin takajarrulevyjen vaihtoon menon jollakin aikavälillä. Ei niitä huoltoja hinnan mukaan kannata valita, vaan sisällön. Se sitten maksaa, mitä se maksaa. Jos on varaa ostaa 33 000€ auto, niin pitää olla vara myös huollattaa se.
"Esimerkiksi jarrusatulan liukutappien puhdistus ja rasvaus. Muu kuin merkkiliike niitä tuskin tekee." Meitä auton omistajia on niin monenlaisia. Joku huollattaa liikkeessä, mikäs siinä.Ko. huoltotoimenpiteen ym. olen jo muutaman vuoden tehnyt itse. Tuo liukutappien puhdistus ja rasvaus on ajallisesti vajaan puolen tunnin homma. Jos on varaa ostaa 33 000€ auto, niin pitää olla vara myös huollattaa se ja ne huollot osaa kyllä tehdä myös itse,-jos haluaa. Se on tuottava vaihtoehto.
- vieressä
8.Accord kirjoitti:
"Esimerkiksi jarrusatulan liukutappien puhdistus ja rasvaus. Muu kuin merkkiliike niitä tuskin tekee." Meitä auton omistajia on niin monenlaisia. Joku huollattaa liikkeessä, mikäs siinä.Ko. huoltotoimenpiteen ym. olen jo muutaman vuoden tehnyt itse. Tuo liukutappien puhdistus ja rasvaus on ajallisesti vajaan puolen tunnin homma. Jos on varaa ostaa 33 000€ auto, niin pitää olla vara myös huollattaa se ja ne huollot osaa kyllä tehdä myös itse,-jos haluaa. Se on tuottava vaihtoehto.
katsomassa kun huolto tehtiin ei sinne semmoisia tehdä vaan valoa annetaan ja sanotaan että on tehty no paljonko sitten maksaa 20000 huolto 2.2 accordiin
- Mutta jokainen tavallaan...
sfhyr kirjoitti:
"Esimerkiksi jarrusatulan liukutappien puhdistus ja rasvaus. Muu kuin merkkiliike niitä tuskin tekee."
Anteeksi että hymyilyttää, mutta tuo on niin helppo homma että jos itse vaihtaisit renkaat niin se menisi siinä samalla...
Ja kyllä, muutkin kuin merkkiliike tekevät tuollaisia, kuten öljynvaihtojakin. Jostakin syystä homma onnistuu vaikka ei Vehon koulutusta ja hinnoittelua olisikaan takana.
- ilmiö.....
Minusta on niin jumalattoman hauska havaita, että tämä kalliin auton omistamisen oheisilmiö eli nuukuus huolloissa ja jopa rengasostoksissa pätee siis edelleen. Ostetaan kallis auto ja sitten ei ole varaa maksaa merkkihuolloista! Taksitkin jo aikoinaan ostivat sen kalliin Mersun mutta eivät raaskineet ostaa kuluneiden renkaiden tilalle kuin Barumit (aikoinaan Barum oli kehnohko itäblockin todellinen halparengas toisin kuin nyt)tai pinnoitetut.
- 2,2 diesel
Minulla diesel accord vuosimallia 2011! Onko autossa joustava huoltoväli vai onko se 20000km tai 1 vuosi riippumatta olosuhteista??
- honda ei
Jousta. Vuosi tai 20thkm. Itsellä oli vuodessa vain 10thkm.
Ei kai mikään merkki jousta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k502234Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut82922Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11904Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖24889- 68863
Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt51831Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me118819Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu9753Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49749vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22733