Annoin pojalle eilen illalla kupin kahvia, niin poika rauhoittui silminnähden. Näillä lapsilla piristeet toimivat päinvastoin näköjään.
Vastaukset 4
- tämä ilmiö
Lääketiede ei pysty täysin selittämään ilmiötä. Esim. Ritalin nimistä lääkettä käytetään adhd:n hoitoon-ehkä jo tiesitkin että ko. lääke on periaatteessa piriste (anfetamiinipohjainen).
- pulmaasi
kas ku lapsesi oli ylivasynyt ja kahvi piristaa. kannattaa opettaa hanta rentoutumaan, on olemassa tehollaita rantoutusharjoituksia, kuorossa opettelimme niita> yksi jasen kerrallaan jarjestyksessa varpaista paalaelle, voit itsekin opettaa lapsellesi taman kun ylikierrokset uhkaavat!
- voih näitä
Ensinnäkään ritalin ei ole piriste, vaan stimulantti. Stimuloi aivoja ja erityisesti aivojen aineenvaihduntaa, jolloin toiminta on koostuneenpaa. Ahdh:ssä ja Add:ssä ongelmana on se, ettei aivot "pysy hereillä". Ylivilkkaushäiriöiset kompensoivat tätä jatkuvalla liikkeellä (luontaista lääkintää, liikunta kun nostaa aivojen välittäjäaineiden tuotantoa). Stimulantti vaikuttaa välittäjäaineisiin j a näin lapsen ei tarvitse jatkuvasti pompottaa menemään saadakseen aivonsa toimimaan ja ajatuksensa edes jollain lailla kasaan
- kahvia_
niin lapsellasi on riippuvuus johon ei auta muu kuin kahvi... sama koskaa alkoholia joten ei kannata raskaana ollessa juopotella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761510
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.88708Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48536
- 126536
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518- 37516
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483