Hyvät ja huonot puolet?
Jos on runsaasti ajettu (200-300tkm) kannattaako ostaan?
Mites ruoste 1992-1997 vuosimalleissa?
BMW 540 i V8 4d A
18
3415
Vastaukset
- jos on
Kunto hyvä. Itsellä -93 ikä mitään moitittavaa.
Tarkasta helmat, takapyöyrän edestä kaaret siinä ne pahimmat. Samalla kun koeajat niin laatkon toiminta jos vaihtaa pehmeästi on kunnossa. Muuten näet kyllä itse. Suosittelen autona.- hieman lisää
Loistava ajaa, tehoa riittää ja kulutus kohtuullinen
noin 11-14l/100 ympärivuotisessa käytössä on keskikulutus ja maantiellä menee ripeässäkin ajossa alle 9l/100. - ostaakko?
hieman lisää kirjoitti:
Loistava ajaa, tehoa riittää ja kulutus kohtuullinen
noin 11-14l/100 ympärivuotisessa käytössä on keskikulutus ja maantiellä menee ripeässäkin ajossa alle 9l/100.Paljonko tuommoisesta ilkeää vielä maksaa, jos on yli 200tkm ajettu?
Mites vakuutukset ja varaosat? - on linkissä
ostaakko? kirjoitti:
Paljonko tuommoisesta ilkeää vielä maksaa, jos on yli 200tkm ajettu?
Mites vakuutukset ja varaosat?Eli tuossa http://www.nettiauto.com/simpleSearch.php?show=inline&id_vehicle_type=1&id_make=8&id_model=3111&id_car_type=2&id_fuel_type=&id_gear_type=&pfrom=&pto=&yfrom=1993&yto=1995&engineFrom=&engineTo=&mileageFrom=&mileageTo=&id_domicile=&search=Hae
Eli liikkuu 8-10tE välissä. Saattaa tosin lyötyä myös halvemmalla. Riippuu ihan mikä kunto ja miten pidetty. Eihän se hölmö ole joka pyytää vaan joka maksaa.
Vakuutukset on tietysti hieman normaalia kalliimmat(iso auto ja iso kone) ja riippuu siitä onko bonukset täydet ja myös yhtiöstä, kannattaa vertailla.
Yleisimmät varaosat sopii pääosin samat kuin E34 yleensä ja varaosaliikkeistä saattaa saada halvemmalla kuin merkki liikkeestä. Ei kuitenkaan kannata mitään ihan halppis osaa ostaa koska useasti ne ei kestä niin kauan kuin hieman kalliinpi.Tuolta voit katsella mitkä ovat samoja http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?model=HE61&mospid=47384
Sieltä selviää myös mitkä osat ovat samoja eri E34 korimallien kanssa. Muista kuitenkin, että KAIKKI etupään, jarrujen jne osat ei ole välttämättä ihan suoraan vaihtokelpoisia, 540 painaa heiman enemmän ja on tietysti tehokkaampikin kuin pienempi koneiset.
- En ostaisi
Itse hankin tuollaisen hieman yli 200tkm ajetun. Päällisin puolin auto oli erittäin hyväkuntoinen. Pikkuhiljaa paikat alkoivat hajota, eikä mikään auto ole tullut yhtä kalliiksi. Ongelmia oli mm. starttimoottorissa, vaihdelaatikossa, pakosarjassa jne. Bemarit on hienoja autoja, mutta valitettavan usein varsinkin tehokkaammat mallit ovat olleet kovan polkemisen kohteena. Sinuna harkitsisin tarkkaan ennen ostamista. Itse en enää missään nimessä osta noin paljon ajettua tehokasta autoa. Jos kaikesta huolimatta päädyt moisen kaupan tekemään, niin suosittelen, että ennen ostoa käytät auton vähintään katsastusaseman autotohtorin tutkittavana. Olen onnellinen, että pääsin 540i:stä eroon, nykyinen omistaja tuskin on kovinkaan onnellinen.
- aikaisemmin
Jo maininnut niin paskaa on turha ostaa sitä saa muutenkin. terve järki ja avarakatsanto kanta auto valittaesa on valttia. Noita mainittuja pommeja on myös muissa malleissa ihan samallalailla. Eli tutki auto tarkkaan ja huolella. Koeja se hyvin ja jos et itse osaa ota mukaan jou joka ko auto mallista tai muuten auotista tietää.
- se osin on merkkijuttu
aikaisemmin kirjoitti:
Jo maininnut niin paskaa on turha ostaa sitä saa muutenkin. terve järki ja avarakatsanto kanta auto valittaesa on valttia. Noita mainittuja pommeja on myös muissa malleissa ihan samallalailla. Eli tutki auto tarkkaan ja huolella. Koeja se hyvin ja jos et itse osaa ota mukaan jou joka ko auto mallista tai muuten auotista tietää.
Väittäisin että bemarin tehomalleissa on huomattavan paljon useammin ongelmia alimitoitettujen osien takia, kuin Mersussa tai Audissa.
Itsellä ei paljon tullut bemariin remppaa, mutta johan siitä oli rempattu kuittien mukaan koko alusta, vaihdelaatikko ja kansi 200tkm mennessä.
Tuota polkemista ihmettelen. Väittäisin että 90% 1.2 litran koneista on poljetettu enemmän kuin 300 heppainen auto. Ei kovin pitkään kortti viihdy hyllyssä jos oikeasti kengittää yhtä paljon kuin jotain 1.2 litran koneista poljetaan.
Ja eipä 540sessäkään varmaan sylintereissä ja bemarin tavoista poiketen kansissakaan ole ongelmaa. E34 ei vaan ole kovin vahva auto, niin ongelmia tulee vähän kaikkialle muualle. - mistä
se osin on merkkijuttu kirjoitti:
Väittäisin että bemarin tehomalleissa on huomattavan paljon useammin ongelmia alimitoitettujen osien takia, kuin Mersussa tai Audissa.
Itsellä ei paljon tullut bemariin remppaa, mutta johan siitä oli rempattu kuittien mukaan koko alusta, vaihdelaatikko ja kansi 200tkm mennessä.
Tuota polkemista ihmettelen. Väittäisin että 90% 1.2 litran koneista on poljetettu enemmän kuin 300 heppainen auto. Ei kovin pitkään kortti viihdy hyllyssä jos oikeasti kengittää yhtä paljon kuin jotain 1.2 litran koneista poljetaan.
Ja eipä 540sessäkään varmaan sylintereissä ja bemarin tavoista poiketen kansissakaan ole ongelmaa. E34 ei vaan ole kovin vahva auto, niin ongelmia tulee vähän kaikkialle muualle.Puhut
"E34 ei vaan ole kovin vahva auto, niin ongelmia tulee vähän kaikkialle muualle."
Vahva on ja kestää. - höpö vielä
mistä kirjoitti:
Puhut
"E34 ei vaan ole kovin vahva auto, niin ongelmia tulee vähän kaikkialle muualle."
Vahva on ja kestää.E34n omistaneena kyllä vähintään suurinpiirtein tiedän mistä on kyse.
Et ottanut mitään kantaa siihen, miksi E34sissa usein menee alustanosia, vaihdelaatikoissa hajoaa vähintään kakkonen, perät leviää ja kannet on romuna, tai vaihtoehtoisesti 500 euron edestä puolia?
Jo uutuuttaan pyyhkijät hakkaa konepeltiä, ovet ruostuu. Puhumattakaan nykimisongelmista. (ks. btcf hakusanat "E34 nykii")
Turha väittää että kyse huonosta yksilöstä, noista ongelmista löytyy kasapäin ongelma threadejä. Kyseiset paikat vaan on alimitoitettu verrattuna kilpailijoihin. - tietämään
höpö vielä kirjoitti:
E34n omistaneena kyllä vähintään suurinpiirtein tiedän mistä on kyse.
Et ottanut mitään kantaa siihen, miksi E34sissa usein menee alustanosia, vaihdelaatikoissa hajoaa vähintään kakkonen, perät leviää ja kannet on romuna, tai vaihtoehtoisesti 500 euron edestä puolia?
Jo uutuuttaan pyyhkijät hakkaa konepeltiä, ovet ruostuu. Puhumattakaan nykimisongelmista. (ks. btcf hakusanat "E34 nykii")
Turha väittää että kyse huonosta yksilöstä, noista ongelmista löytyy kasapäin ongelma threadejä. Kyseiset paikat vaan on alimitoitettu verrattuna kilpailijoihin.Kun toinen E34 menossa, että kaikki mistä puhut kyllä toteutuu mutta tasan vika on käyttäjässä jos idät auton kunossa ja ajat kuten pitää niin ei hajoo.
BTCF:n sivuilla kyllä on kiinnitetty enempi huomiota niihin vikoihin ja niitä myös suurennellaa. - osia
höpö vielä kirjoitti:
E34n omistaneena kyllä vähintään suurinpiirtein tiedän mistä on kyse.
Et ottanut mitään kantaa siihen, miksi E34sissa usein menee alustanosia, vaihdelaatikoissa hajoaa vähintään kakkonen, perät leviää ja kannet on romuna, tai vaihtoehtoisesti 500 euron edestä puolia?
Jo uutuuttaan pyyhkijät hakkaa konepeltiä, ovet ruostuu. Puhumattakaan nykimisongelmista. (ks. btcf hakusanat "E34 nykii")
Turha väittää että kyse huonosta yksilöstä, noista ongelmista löytyy kasapäin ongelma threadejä. Kyseiset paikat vaan on alimitoitettu verrattuna kilpailijoihin.Etupää nivelet, kestää kun vaihtaa kunnon osat. Kasista et kantta, perää jne saa rikki jos et ole tyhmä.
- Fe34
höpö vielä kirjoitti:
E34n omistaneena kyllä vähintään suurinpiirtein tiedän mistä on kyse.
Et ottanut mitään kantaa siihen, miksi E34sissa usein menee alustanosia, vaihdelaatikoissa hajoaa vähintään kakkonen, perät leviää ja kannet on romuna, tai vaihtoehtoisesti 500 euron edestä puolia?
Jo uutuuttaan pyyhkijät hakkaa konepeltiä, ovet ruostuu. Puhumattakaan nykimisongelmista. (ks. btcf hakusanat "E34 nykii")
Turha väittää että kyse huonosta yksilöstä, noista ongelmista löytyy kasapäin ongelma threadejä. Kyseiset paikat vaan on alimitoitettu verrattuna kilpailijoihin.Ei E34:ssakaan mene osia rikki, ainakaan noin paljon kerralla. Itellä on ko. malli ja ennakoivalla huolenpidolla ei em. vikoja. Ei nyi, eikä sulat ja sedät hakkaa konepeltiä (urbaanilegendaako?). Rikkomalla saa taatusti kaikki rikki alta aikayksikön.
Mies joka saa ratakiskonkin umpisolmuun, rikottuaan koneet ja vehkeet tumpuloinnillaan. Ei sovi E34, E39 kasilla tai muullakaan koneella.
- tänne ja laita
http://www.btcf.fi/ postia saat vastauksia niin hyvistä kuin huonoista puolista lukemalla ja vastauksina.
- Bemaria
kokemukseni mukaan suositella. Itsellä 740 joka on samalla koneella ja yli 200 tkm ajettu, ei ongelmia.
- Lapuag
CIP voi vissin hajota 93-94 malleissa?
- sitten
Että ei hajoo.
- sitä on
AUTO ostettu??????
- BMW 540 i V8 4d A
Luen ja uskon kaiken mitä täällä älykköjen keskustelupalstoilla kirjoitellaan.. Tulin siis siihen tulokseen, ettei minulla ole varaa korjauttaa autoa kokoajan. Kaiken lisäksi, kun sillä autolla pitäisi ajaa päivittäin eikä viettää aikaa sen kanssa pajalla 24/7..
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851768Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1201174YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621050- 62936
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74856- 57800
Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli79798Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029796Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.45777Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39757