Hola hombres,
Olen lähdössä heinäkuussa Barcelonaan. Vaan kukapa osaisi suositella hyvää ja sopuhintaista hotellia kaupungista? Omakohtaisia kokemuksia otetaan vastaan. Grasias.
Suositelkaapa hyvä hotelli Barcelonasta!
2
1062
Vastaukset
- sinne suuntaan itse
silloin kun asuin kaupungissa, siskoni kävi siellä vierailemassa ja majoittui ko hotellissa. Positiivinen kokemus hänelle. Sijaitsee Ramblan yläpäässä, ihan Placa Catalunyan kupeessa. Itse menen Barcelonaan viikoksi kesällä ja varasin tuolta huoneen, 2hh ~55 euroa/vrk.
- riri
Hei,
viikko sitten palasin Barcelonasta. Jo talvella varasin 2 hh Hotel Coronadosta, Nou de la Rambla, 134, 08004 Barcelona. Hinta yöltä 60 e. Kesällä, turistisesonkina tariffit varmaankin korkeammat. Mutta hotelli oli yhden tähden hotelliksi viihtyisä, hyvin varusteltu ja aamiaiset monipuolisen maukkaita. Sijaintikin sopiva, Paral-lel -metroasema lähellä, n. ½ km rantaan ja suurin piirtein sama matka Ramblalle. Sinne uudestaan, kun matkataan Barnaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981562Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231298- 531077
- 72975
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893- 58893
- 106882
- 45879
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82820