Kertokaa mielipiteitä/kokemuksia!?Kiitos.

TAUSTAA: Onko kenellekään tietoa/kokemusta siitä,että voiko raskaustestin tulos näyttää negaa jos on päällä esim "emätintulehduskuuri"?Edellisistä kuukautisistani on aikaa kohta 8viikkoa,tein testin ennen pääsiäistä jolloin tulos nega(oli tuo lääkekuuri päällä).
OIREITA: Edelleen on maha turvonnut,nännejä aristaa jos joutuu kauan oleen ulkona tuulessa/kylmässä ja nyt pahimpana nämä alavatsakivut.Sellaista kuukautiskipujen tyylistä,mutta viime yönä ensimmäistä kertaa oikeeb kiusaksi saakka ettei voinut nukkua.Päivälläkin useasti kiusallista pistoa yhtäkkii.
APUA: Kertokaa ihmeessä kokemuksia&mielipiteitä.Kannattaisiko tehdä uusi testi vai menä suoraan terveyskeskukseen varaamaan aikaa,että mikäs mättää.
Kiitos kaikille etukäteen.
3787
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

muuta sanoa kuin että kannattaa tehdä uusi testi. Siis jos oikeesti on noin kauan aikaa viimeisistä kuukautisista. Jos edelleen negaa näyttää niin käväise lääkärissä.

Äänestä

Ei varmaan lääkekuurista johdu tuo nega, vaan siitä, että elimistössäsi on ollut liian vähän raskaushormonia. Itselläni plussa tuli esikoisen kanssa vasta pari viikkoa myöhässä.
Jos et plussaa saa (luulempa että saat!) niin sitten lääkäriaika.
Suosittelen apteekin oma -testiä ja olen kuullut siitä pelkkää hyvää muiltakin.
Onnea matkaan ja kerro sitten miten kävi =)

Äänestä

Hei,onko kellään koskaan tullut apteekin testistä positiivistä vastausta,mutta sitten verinäytteestä negatiivistä?Itse tein aamulla pisitiivisen tuloksen apteekin raskaustestistä&soitin samantien lääkärille aikaa.Ultrassa ei näkynyt vielä mittään,ottivat myöskin verestä hcg-pitoisuuden.Lääkäri meinas,että on kaksi vaihtoehtoa,että joko olen tehnyt testin "väärin" tai jos/kun maanantaina tulee positiivinen verinäyte niin alkio on vasta alle kuukauden ikäinen ja siksi sitä ei näy vielä ultrassa.Onko kellään vastaavia kokemuksia?

Äänestä

Kommentoi aloitusta


nanna84 kirjoitti:

TAUSTAA: Onko kenellekään tietoa/kokemusta siitä,että voiko raskaustestin tulos näyttää negaa jos on päällä esim "emätintulehduskuuri"?Edellisistä kuukautisistani on aikaa kohta 8viikkoa,tein testin ennen pääsiäistä jolloin tulos nega(oli tuo lääkekuuri päällä).
OIREITA: Edelleen on maha turvonnut,nännejä aristaa jos joutuu kauan oleen ulkona tuulessa/kylmässä ja nyt pahimpana nämä alavatsakivut.Sellaista kuukautiskipujen tyylistä,mutta viime yönä ensimmäistä kertaa oikeeb kiusaksi saakka ettei voinut nukkua.Päivälläkin useasti kiusallista pistoa yhtäkkii.
APUA: Kertokaa ihmeessä kokemuksia&mielipiteitä.Kannattaisiko tehdä uusi testi vai menä suoraan terveyskeskukseen varaamaan aikaa,että mikäs mättää.
Kiitos kaikille etukäteen.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu