missä oppii hyvin lavatanssit...oon kuullu että ulvilassa on joku paikka/seura mistä tulee hyviä tanssijoita..
tanssijat kertokaas
7
1945
Vastaukset
- Linkkiä
- ..katso..
lavasvengi ei opeta tangoa ja foxia. Täällä on kursseja http://www.tanssi.net/fi/kurssit.html . Mutta kyllä fuskuakin tarvitaan lavoilla, ja siinä lavasvengin kurssit ovat hyviä.
- tanssifani
Ulvilassa toimii tanssiseura Lavan svengi, joka opettaa erilaisia tansseja lavatansseista kilpatansseihin.Meneppä netissä heidän sivuilleen, löydät kurssiaikataulut.Voi olla että kesäaikaan on vähemmän kursseja mutta kuitenkin..
- M.T.N
Nieminen päivää. Olisin tulossa tanssikursseille mutta en mistään löydä Lavansengin ohjelmaa/ aikatauluja. Ulvila, Pori/lähikunnat....
Voisko joku hieman avata
- M.T.N
Nieminen MOI. Minäkin olen hakenut paikkaa Ulvilassa. joskus oli vanhankylän koululla mutta nyt en tiedä missä he harjoittelevat/järjestävät "kursseja"?
- fuskua
Noormarkun työväentalolla torstaisin klo 18.00-20.00
- Anonyymi
Mistä saan yhteyden Lavansvengin ohjaajiin? Olisi yhteistyökuvijoita tiedossa. Marko Nieminen
P. 040-75 678 29
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853141
- 883003
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 211681
- 241677
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299