miksi noin surkee biisi,koko ajan sama jankataan..Pakarinen on niin lahjakas laulaja,jotta ku ois biisi valintaa vähä paremmin mietitty,ni johann ois voinu vaikka voittoki tulla!
En ymmärrä
slash30
3
399
Vastaukset
- Ilkeä Jänis
hokivat...
- pitäs
saada sovitettua vähän särmää, hannalta onnistus, muuten on kyllä aika ponneton kappale.
- m.n
Joo...aikalailla samaa mieltä. Biisi ei oikein tartu eka kerralla ( tosin musahommissa tää on hyvä merkki jos saa kuuntelemaan kuuntelijan toisenkin kerran) mut euroviisut onkin eri juttu ,jossa biisi pitäis tarttuu ekalla kerralla kansalle. Siksi hieman epäilyttää?!
Suomalaisena "Hannan" biisin onkin jo kuullut useasti ja eka kerrasta toiveeni biisiin on hieman noussut. Jokatapauksessa paras ehdokkaista on nyt edustamassa..kävi miten kävi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as453046Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232904- 462757
- 562608
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582508Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482490On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532261Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782158- 692058
- 452052