Bepanthen

naik

Siis tää aine on mahtavaa! oon käyttäny viikon verran n. 4 kertaa päiväs naamaani ja lähes kaikki arvet o vaalentunu/hävinny...

19

23116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miiru

      Mä olen just hakenu kans ton voiteen ja mua kiinnostais et miten olet sitä käyttänyt?
      Eli montako kertaa päivässä?
      Käykä meikin alle?
      Kosteuttaako tarpeeksi vai pitääkö laittaa myös kosteusvoidetta?
      Minkälaisia arpia sulla on?
      Osaatko sanoa pienentääkö ihohuokosia?
      Mitä muita tuotteita käytät? Siis puhdistus, kasvovesi, kuorinta, naamiot jne?
      kiitos jos jaksat vastata!
      Ja tietysti kiinnostais myös muiden käyttäjien kommentit!

      • naik

        suunnilee neljä kertaa päiväs, yöks vähä paksumpi kerros.. mä käytän kosteusvoidetta et en osaa sanoo selviäiskö ilman sitä. kokeile!
        kyllähä se meikin alleki sopii, ite en käytä meikkii, tukkii ihohuokoset (ja oon jätkä et..). mul oli sellasii isoi punasii, ei mitää kuoppii kuitenkaa. ihohuokosista paha sanoo, mul o luonnostaa pienet huokoset.

        pure zonea käytän puhdistukseen;
        eka syväpuhdistavalla geelillä pesen naaman,
        sit käytän kasvovettä (joka on aivan mahtavaa kamaa),
        sit viimiseks essexin kosteusvoidetta.

        Toi pure zonen peel-off (tai joku) naamio o kans iha kätsy homma. =)

        Tsemppiä


      • vaniljainen85
        naik kirjoitti:

        suunnilee neljä kertaa päiväs, yöks vähä paksumpi kerros.. mä käytän kosteusvoidetta et en osaa sanoo selviäiskö ilman sitä. kokeile!
        kyllähä se meikin alleki sopii, ite en käytä meikkii, tukkii ihohuokoset (ja oon jätkä et..). mul oli sellasii isoi punasii, ei mitää kuoppii kuitenkaa. ihohuokosista paha sanoo, mul o luonnostaa pienet huokoset.

        pure zonea käytän puhdistukseen;
        eka syväpuhdistavalla geelillä pesen naaman,
        sit käytän kasvovettä (joka on aivan mahtavaa kamaa),
        sit viimiseks essexin kosteusvoidetta.

        Toi pure zonen peel-off (tai joku) naamio o kans iha kätsy homma. =)

        Tsemppiä

        meilki on tota...kaadoin yks päivä kuuman vesimukin lattialle josta puolet meni mun housuihin ja varpaille.mul rupes helkkaristi poolttaan varpaita,pidin niit kylmmässä vedessä,laitoin yöksi bepanthenia ja kaikki kipu oli kadonnut seuraavana aamuna.jäi vaan pieni arpi siitä palosta....


      • tuskastunu näppynaama..
        naik kirjoitti:

        suunnilee neljä kertaa päiväs, yöks vähä paksumpi kerros.. mä käytän kosteusvoidetta et en osaa sanoo selviäiskö ilman sitä. kokeile!
        kyllähä se meikin alleki sopii, ite en käytä meikkii, tukkii ihohuokoset (ja oon jätkä et..). mul oli sellasii isoi punasii, ei mitää kuoppii kuitenkaa. ihohuokosista paha sanoo, mul o luonnostaa pienet huokoset.

        pure zonea käytän puhdistukseen;
        eka syväpuhdistavalla geelillä pesen naaman,
        sit käytän kasvovettä (joka on aivan mahtavaa kamaa),
        sit viimiseks essexin kosteusvoidetta.

        Toi pure zonen peel-off (tai joku) naamio o kans iha kätsy homma. =)

        Tsemppiä

        mistä saa niitä pure zonen aineita saa? Saako ihan tavallisista kaupoista vai apteekista vai mistä?
        Ostin ton bepanthenin..oon vasta pari päivää kokeillu..en oo kyllä laittanu, ku vaan aamulla ja illalla. Oon likka..mut en meikkaa.

        Ite oon käyttäny nyt nivean syväpuhdistus ainetta(rasvaiselle iholle) ja sitä nivean kasvorasvaa..en ny muista mikä se on nimeltään..

        oon käyttäny myös mikä Garnier se oli..se ja nivea on parhaita mun mielestä..Garnierin sinkkivoide..on ihan hyvää..kun se jättää mattapintasen ihon..niin pitäs tuo niveanki jättää..mutta kyllä mulla ainaki kiiltää meleko pian jo uudestaan..

        käytätkö naamioita sillon, ku oot pessy naaman? illalla vai aamulla?? vai suihkun vai saunan jälkeen?? Voikohan niitä käyttää saunassa..siis silleen, ett laittais löylyyn sen??


      • Anonyymi
        naik kirjoitti:

        suunnilee neljä kertaa päiväs, yöks vähä paksumpi kerros.. mä käytän kosteusvoidetta et en osaa sanoo selviäiskö ilman sitä. kokeile!
        kyllähä se meikin alleki sopii, ite en käytä meikkii, tukkii ihohuokoset (ja oon jätkä et..). mul oli sellasii isoi punasii, ei mitää kuoppii kuitenkaa. ihohuokosista paha sanoo, mul o luonnostaa pienet huokoset.

        pure zonea käytän puhdistukseen;
        eka syväpuhdistavalla geelillä pesen naaman,
        sit käytän kasvovettä (joka on aivan mahtavaa kamaa),
        sit viimiseks essexin kosteusvoidetta.

        Toi pure zonen peel-off (tai joku) naamio o kans iha kätsy homma. =)

        Tsemppiä

        käykö bepanthen meikin päälle?


    • zinder

      eikö se bepanthen oo kauheen rasvaista, että finnejä tulee jos sitä käyttää kasvoilla?

      vai onko niitä joku tietty laatu tarkoitettu kasvoille?

      mullakin on finnien puristelusta jäänyt arpia poskiin, kertokaa siitä bepanthenista. =)

      • naik

        emulsio (ei rasvainen, jättää mattapinnan)
        ja on voide (tosi rasvanen, sopii esim huulille).

        eli emulsio toimii


      • jätkä86
        naik kirjoitti:

        emulsio (ei rasvainen, jättää mattapinnan)
        ja on voide (tosi rasvanen, sopii esim huulille).

        eli emulsio toimii

        Itse painiskelen samojen ongelmien kanssa, heti kun jättää väliin jonkun kasvonpesukerran, (muulla kuin vedellä) niin rupeaa tapahtumaan, ja huonompaan suuntaan.

        Itelläni on Nivea Puhdistusgeeli, jonka jälkeen pesen naaman vielä Herbina Acneseptillä ja laitan päälle vielä hieman aqualanin kosteusvoidetta. Mitään suuria iho-ongelmia (naamassa) ei ole ollut, että täytyisi lääkärille mennä, mutta nyt juuri keljuttaa kun parin kerran jälkeen kun unohtaa käyttää kaikkia kolmea niin erityisesti leuan alle tulee näppylöitä. Voiko koneellisella parranajolla olla tähän jonkin sortin vaikutuksia?
        Bebanthenia kokeilin myös, mutta siinä lukee Cream, joten onko haitaksi? Siis se taitaa olla se rasvaisempi versio eikä emulsio? Ainakaan ei ole parin yön jälkeen kuin korkeintaan ollut haittaa.
        Täytyy kai yrittää vaan pärjäillä, vaikka nämä "yllärit" toisinaan ilmestyvät, jotka sitten häviävät mutta eivät yhdessä päivässä kuitenkaan, joka on varsin v**ttavaa.

        Taitaa kuitenkin olla parasta jatkaa noilla kolmella plus tarvittaessa se parempi bebanthen, sillä unohdukset tuntuvat joka kerta kostautuvan. Jotenkin tuntuu, että monet muut pääsevät helpommalla.


      • kuultua
        jätkä86 kirjoitti:

        Itse painiskelen samojen ongelmien kanssa, heti kun jättää väliin jonkun kasvonpesukerran, (muulla kuin vedellä) niin rupeaa tapahtumaan, ja huonompaan suuntaan.

        Itelläni on Nivea Puhdistusgeeli, jonka jälkeen pesen naaman vielä Herbina Acneseptillä ja laitan päälle vielä hieman aqualanin kosteusvoidetta. Mitään suuria iho-ongelmia (naamassa) ei ole ollut, että täytyisi lääkärille mennä, mutta nyt juuri keljuttaa kun parin kerran jälkeen kun unohtaa käyttää kaikkia kolmea niin erityisesti leuan alle tulee näppylöitä. Voiko koneellisella parranajolla olla tähän jonkin sortin vaikutuksia?
        Bebanthenia kokeilin myös, mutta siinä lukee Cream, joten onko haitaksi? Siis se taitaa olla se rasvaisempi versio eikä emulsio? Ainakaan ei ole parin yön jälkeen kuin korkeintaan ollut haittaa.
        Täytyy kai yrittää vaan pärjäillä, vaikka nämä "yllärit" toisinaan ilmestyvät, jotka sitten häviävät mutta eivät yhdessä päivässä kuitenkaan, joka on varsin v**ttavaa.

        Taitaa kuitenkin olla parasta jatkaa noilla kolmella plus tarvittaessa se parempi bebanthen, sillä unohdukset tuntuvat joka kerta kostautuvan. Jotenkin tuntuu, että monet muut pääsevät helpommalla.

        Enpä muuten osaa auttaa mutta:

        Ihotautilääkäri sanoi poikaystävälleni, ettei ainakaan alle 25-vuotiaana pitäisi käyttää partakonetta. Se on nuorelle iholle liian rankka, olisi parempi käyttää nuorena vaikka kertakäyttöistä höylää joka on hellävaraisempi. Eli kyllä se voi sulle ongelmia aiheuttaa! Ja lisäksi lääkäri sanoi, että höylälläkin pitäisi ajella vain karvojen kasvusuuntaan, ei koskaan vastakarvaan.


      • jätkä86
        naik kirjoitti:

        emulsio (ei rasvainen, jättää mattapinnan)
        ja on voide (tosi rasvanen, sopii esim huulille).

        eli emulsio toimii

        Mulla lukee putkilossa creme, mutta onko se täysin väärä vaihtoehto esim. öiden ajaksi huonoihin kohtiin naamassa?

        Onkohan tämä se rasvainen vaihtoehto, jota tulisi välttää? Vai? On jotenkin rupenut taas punottamaan ja kuivumaan tietyt kohdat, vaikka kosteusvoidetta on laitettu aamut illat, joten en uskalla näillä tiedoilla laittaa tuota creme-bebanthenia päälle.


      • Niina

        Olen ymmärtänyt että siitä on kaksi versiota, rasvainen ja vähemmän rasvainen. Kannattaa siis ostaa se vähemmän rasvainen kasvoille, lue pakkauksesta :)


    • beebbe

      Eli mulla on tollasta couperosa ihoa naamassa, iho punoittaa ja on herkkä. Oliskohan tosta bepanthenista siihen apua?

      • babyface

        Ei se bepanthen varmaankaan siihen punoitukseen auta, mutta kannattaa kokeilla esim. Natusan sinkkivoidetta. Mulla se ainakin vähensi punoitusta.


      • Hmm
        babyface kirjoitti:

        Ei se bepanthen varmaankaan siihen punoitukseen auta, mutta kannattaa kokeilla esim. Natusan sinkkivoidetta. Mulla se ainakin vähensi punoitusta.

        Eikös nuo arvet juuri punaisia ole, vai mitä nämä punaiset sitten ovat ???


      • babyface
        Hmm kirjoitti:

        Eikös nuo arvet juuri punaisia ole, vai mitä nämä punaiset sitten ovat ???

        Kyllä se niitä pieniä punaisia arpia vaalentaa, mutta jos isompi ihoalue punoittaa, niin tuskin se sitä nyt niin merkittävästi vaalentaa..


      • tytteli
        babyface kirjoitti:

        Kyllä se niitä pieniä punaisia arpia vaalentaa, mutta jos isompi ihoalue punoittaa, niin tuskin se sitä nyt niin merkittävästi vaalentaa..

        mutta siihen isomman alueen punoitukseen auttaa sinkiipasta...minulla ainakin oli ihossa punainen iso laikku kummallakin puolella kasvoja ja kun sinkkipastaa käytin arpien päällä niin että os atoisesta laikusta peittyi niin se osa punaisuudesta katosi kokonaan :)


      • apuaapua
        tytteli kirjoitti:

        mutta siihen isomman alueen punoitukseen auttaa sinkiipasta...minulla ainakin oli ihossa punainen iso laikku kummallakin puolella kasvoja ja kun sinkkipastaa käytin arpien päällä niin että os atoisesta laikusta peittyi niin se osa punaisuudesta katosi kokonaan :)

        Laitoin bepanthenia iho-ongelma alueelleni ja nyt on koko leuka täynnä pikkuisia näppyjä jotkai eivät peity meikilläkään! Olisiko apu keinoja?


    • Kurjat finnit

      Hyvä apu finneihin on GARNIERIN finneihin tarkoitettu roll on tyyppinen tuote. Pojallani 18 vuotta on ollut kasvoissa finnejä 15 vuotiaasta lähtien aivan ongelmaan asti. Ostin joulukuussa 2009 tavaratalosta garnierin kyseisen tuotteen ja hän on käyttänyt sitä nyt säännöllisesti 2 kk ajan, ja finnit ovat vähentyneet todella huomattavasti. Jopa pikkuveli 9 vuotta sanoi että minne isoveljen näpyt on hävinneet. Tuote on helppo häyttää ja huomaamaton vaikka päivälläkin. Ei tuoksu epämiellyttävälle ja poistaa hetkessä tulehduksen finnistä...eli se ikävä kipeä punoitus ja turvotus katoaa. Kannattaa todella kokeilla. Apteekista saa myös sellaista peroksidi pohjaista rasvaa ( finnejä kuivattavaa) ilman resepstiä, joka on myös todella tehokasta. Kysyy vain myyjältä että haluaisin sita peroksidi pohjaista finneille tarkoitettua rasvaa niin ne kyllä yleensä tietää. Näiden avulla meidän poika sai hyvän ihonsa takaisin. Ei tarvinnut mennä lääkäriin hakemaan kalliita reseptejä. Kannattaa kokeilla ihna oikeasti!!!

    • kasvoissa on hilseyttä,,etenkin tulee parranajon jälkeen kaulassa myös,,auttaisko bepantenin punainen,huuliin aikas rohtuneet ovat ,,odottelen tietävien vastausta,
      onkos kokemusta,,kortisooni ei kun kuivattaa vaan..mikä neuvoks???

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2916
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      105
      2478
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2240
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      22
      2072
    5. 177
      1886
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      44
      1873
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1558
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe