Parisuhde ja kinky

ulkoruokintaan

Kuinka olette onnistuneet yhdistämään parisuhteen ja nämä tälläkin palstalla hyvin monenkirjavina ilmenevät kinky-piirteenne? Surukseni parisuhteeni päättyi (jälleen kerran). Ja osasyyksi koen sen turvattomuuden tunteen, joka valtasi mieleni kun en voinut olla vakuuttunut siitä, että minua halutaan ja minut hyväksytään karvoineni päivineen. Tuntuu todella raskaalta. Itse haluaisin nimenomaan parisuhteessa toteuttaa itseäni myös tavoilla, jotka tyypillisesti kategorisoidaan kinky-osaston alle. Miten olette onnistuneet? Jos lainkaan...

12

5120

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Spikedheels-m

Meillä on suhde kestänyt jo 15v, ja aikoinani paljastin nykyiselle vaimolleni millainen olen. Olihan se kieltämättä perin vaikeaa, ja vei aikaa, mutta tulipahan sanottua, ja eipä ole tarvinnut katua. Mutta katsoin sen silloin viisaammmaksi puhua asiat julki, kuin yrittää peitellä, koska siitä ei olisi ajan kanssa tullut yhtään mitään. Eli kyllä se mahdollista on, kunhan vain osapuolet sattuvat samalle aaltopituudelle. Tsemppiä etsintään, ehä se myös sinulle joskus onnistuu!!!

• BD/SM

Jos todella välittää toisesta ja haluaa tuottaa mielihyvää niin onnistuu.

Aloitin vaimoni sitomisen varovasti 70-luvun puolivälin tietämissä.
      Sitä on harrastettu vaihtelevin välein sen jälkeen.
      Ei ainoana seksin muotona vaan ajoittaisena piristeenä.

Viime vuosina ovat roolit vaihtuneet.
      Ikäntymiseni myötä on testotuotanto vähentynyt ja parhaiten homma toimii vaimon alistaessa ja köytellessä minua.
      Saa toteuttaa itseään enkä pane pahakseni.

• -palsta

"en voinut olla vakuuttunut siitä, että minua halutaan ja minut hyväksytään karvoineni päivineen."

Eikös tälle aiheelle ole ihan oma palstansa olemassa ;)

• joku nainen

Kyllä toisaalta pitää saada itseään toteuttaakin. Riippuu tietysti mistä kinkyydestä on kyse. Kovin kinkyt jutut voivat toki olla joillekin liikaa, mutta sitten tuo kinkyyden aste taas on niin vaikea määrittää.

Montaa asiaa jota minä pidän normaalina, joku muu pitää esim. kinkynä.

Kerrotko ap, mistä kinky jutusta nyt lähinnä on kyse? Tiukasta SM - no se takuulla pienentää parisuhdemallisuuksia, vai jostain ihan pienenestä asiasta..... korkokengät/saapikkaat jalassa tyyliin.

• kylläkin
        joku nainen kirjoitti:

Kyllä toisaalta pitää saada itseään toteuttaakin. Riippuu tietysti mistä kinkyydestä on kyse. Kovin kinkyt jutut voivat toki olla joillekin liikaa, mutta sitten tuo kinkyyden aste taas on niin vaikea määrittää.

Montaa asiaa jota minä pidän normaalina, joku muu pitää esim. kinkynä.

Kerrotko ap, mistä kinky jutusta nyt lähinnä on kyse? Tiukasta SM - no se takuulla pienentää parisuhdemallisuuksia, vai jostain ihan pienenestä asiasta..... korkokengät/saapikkaat jalassa tyyliin.

palstaa "karvojen ajelu" ;)

• asioita.

Mielestani sekoitat asiat ja pilaat silla suhteesi ja elamasi. Suhde on sude ja kinkyily on kinkyilya. Se, jos toinen esittaa toiveensa kinkyilyn suhteen on sama kuin esittaisi toiveen etta hankitaanko sininen vai punainen auto.

Kinkyilyssa ei ole kyse hyvaksynnasta, vaan kokeilusta ja nautinnosta. Kaikkea ei tarvitse hyvaksya, mutta useimpia asioita kannattaa kokeilla.

• Lauri... 1

Kertoisitko tarkemmin, mitä tarkoitit niillä toteutus tarpeillani. Aavistelen, että olen kanssasi samassa veneessä, mutta olen vain onnistunut elämään nykyistä perhe-elämää.

Pelkästään sen takia, että elintaso on korkeampi "perheenä" asuessa, vaikka seksi ja siihen liittyvät sivujuonteen eivät natsaakkaan. Olen siis joutunut tyytymään muualta saatuun... tai viime vuosina vain pelkkään fantasiointiin ja chattihekumaan, puh-juttuihin.

• niin löytää =)

Ajattele asiaa niinkin päin, että mitä sinä toivot parisuhteeltasi ja kumppaniltasi. Joku haluaa tummaa, joku turvallisuutta ja joku Kinkyä. Ei kannata tuhlata aikaa ihmisiin, joiden kanssa ei ole mitään yhteistä makkarin puolella. Usko minua, olen kokeillut.

Jos seksi on merkityksetöntä ja pärjää sen suhteen vähällä, ei tietenkään ole väliä kuinka hyvin tarpeet ja halut kohtaavat. Mutta oman (myönnetään, melko vähäisen) kokemukseni perusteella kaikille meille vähän vinksahtaneille se on varmaan keskimääräistä tärkeämpää. Itse lopetin lähes kymmenen vuotta kestäneen parisuhteen, koska mies lopulta myönsi, että ajatuskin naisen alistamisesta kuvotti häntä. En kertakaikkiaan halunnut elää ilman kunnon seksiä.

Mutta nytpä elelen Master-aviomieheni ja kahden lapsemme kanssa suurinpiirtein onnellisena ja ainakin hyvin tyydytettynä tavallista perhe-elämää. En väitä, etteikö olisi ollut vaikeuksia, seksin suhteen ja muutenkin. Varsinkin lapset tuovat aikamoisen lisähaasteen kinkyilylle. Mutta en ole kuullut vaniljaystäviemmekään parisuhteiden olevan ainaista juhlaa.

Ole ylpeä kinkyydestäsi ja puhu siitä kumppaniehdokkaiden kanssa avoimesti. (Ei tietenkään tarvitse ensimmäisenä heittää kaikkein törkeimpiä juttujakehiin.) Kaikki mielihalut eivät varmaankaan kohtaa kenenkään kanssa, mutta tärkeintä kai on, että molemmat haluavat kokeilla edes joitakin toisen fantasioista. Itse olen ajan mittaan oppinut nauttimaan asioista, jotka joskus naurattivat tai ehkä inhottivatkin. Ja olen myös opettanut miestäni nauttimaan hänelle uusista asioista.

• sub-nainen

"Ole ylpeä kinkyydestäsi ja puhu siitä kumppaniehdokkaiden kanssa avoimesti."

Olen samaa mieltä. Ehkä tilanne voi olla vähän vaikea, jos parit vuosikaudet, jopa -kymmenet yhdessä ja jompi kumpi alkaa kiinnostumaan kinkystä. Mutta jos sinkkuna hakee - kuten alkuperäinen kirjoittaja - niin silloin helpompaa hakea s/m-henkistä henkilöä. Itse tällä hetkellä sinkku, eikä tulisi mieleen alkaa seukkaa wanna-ben kanssa :)

• n a i n e n

Kompromisseja varmaan tarvitaan tavallista enemmän "kinkyparisuhteissa". Mieliteot varmaan aika harvoin täysin yhteneväisiä. Mutta eihän niin aina vaniljasuhteissakaan ole.

Ehkä juuri se kumppanin hyväksyntä on tärkeintä. Itse en enää menisi "vaniljan" kanssa liittoon. Tällä hetkellä onnellisesti pervon miehen kanssa yhdessä. Joskus on hakemista seksuaalisuuden alueella -mutta niinhän se usein on.

• Piikinki

Minä itseasiassa kerroin nykyiselle naiselleni jo ennen kuin oltiin alettu edes seurustelemaan, että mä olen muuten kyllä ihan normaali, mutta mussa on tällänen pikkujuttu, että tykkään pissata sillon tällön housuihini ja käyttää joskus vaippoja. Hän sai siinä sitten kerrottua, että mikä hänet tekee aivan hulluksi ja nyt me sitten sillon tällön toteutellaan toistemme fantasioita, vaikkei ne aina ihan yksiin meekään.

Otin vain sen kannan heti alkuun, että niin kaapissa mä en aio tämän asian kanssa olla, että jos satunkin viettämään koko loppuelämäni tämän ihmisen kanssa, että joutuisin tätä tekemään salaa. Jos se olisi ollut hänestä vastenmielistä, niin osa minusta olisi ollut hänestä vastenmielistä ja eikä tuollaisella suhteella yksinkertaisesti voi olla tulevaisuutta.

• Sidottuna on hyvä olla

Uusi suhde vasta aluillaan.
        Juteltiin eilen naiseni kanssa mistä pidetään ja mistä ei.
        Kumpikin taitaa olla samanlaisia siltä osin et kaikkea voidaan kokeilla paitsi pissa ja kakka leikkejä :)
        Hittokun se vaan lähtee tänään reissuun viikonlopuks :(
        Joutunee ens viikkoon odottelemaan et päästään leikkimään mutta lupaavalta näyttää ;)
        Kannattaa heti alussa tehdä selväksi mistä kukakin tykkää ja mitä voidaan kokeilla.
        Antoisia leikkihetkiä kaikille :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      85
      1778
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      120
      1194
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      62
      1070
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      62
      946
    5. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      74
      866
    6. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      79
      808
    7. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      29
      806
    8. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      800
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      46
      800
    10. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      116
      763
    Aihe