Hanna putoaa. Varma tieto.

Leda

Vaikka kuulunkin Thunderstonen kannattajiin ja olisin ollut iloinen myös Lovexin tai Jan wilden ja Roseavenuen voitosta, niin minulle Hannan osallistuminen on yhdentekevää, mutta harmittaa se, että Suomi putoaa taas hännille. Kansainvälisiä palstoja seuranneena Hanna tulee selvitymään toiseksi viimeiseksi tai parhaimmillaan sija 22- 24. BBC palstoilla Hannaa verrattiin jopa kiukkuaan parkuvaan 15 vuotiaaseen tyttöön, että se teille terveisiksi jotka Hannan sinne lähetitte. Ruotsi on kova sana ja Serbia ja Kypros.Ottaen huomioon Arkin suosion mielestäni Suomen valttikortti tänä vuonna olisi kenties voinut olla Jan Wilde ja Roseavenue. Itse ainakin pidän tästä glamrock bändistä enemän.

11

788

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitään sanomaton

kappale" kaikuineen leave me a lone"
      Ollaan taas hännillä, mista maista tahansa sitä löytyy potentiaalia muttei suomesta ei löydy kuin yksi sadassa vuodessa. Jää kotiin Hanna!!! Älä nöyryytä enenpää. Leave we a lone koko suomen kansa!

• <3 Lovers <3

Älä lähe, Hanna!

Älkääkä te valittako.

• Aritta

Täällä Ruotsissa sai hyvät pisteet ja on neljän parhaan joukossa.

Itse tykkäsin ensin The Arkista mutta kun kuulin Suomen kappaleen niin The Ark tipahti. Hanna Pakarinen on paras! Ihana levy.

• ja aina jopa on pärjätty

ruotsalaisten taktiikkaa. Suomi on häntä päässä ja pysyy. Leave me alone on niin huono kappale musiikaalisesti, että hyvä jos pärjää Ukko Nooaalle.

• Aritta
        ja aina jopa on pärjätty kirjoitti:

ruotsalaisten taktiikkaa. Suomi on häntä päässä ja pysyy. Leave me alone on niin huono kappale musiikaalisesti, että hyvä jos pärjää Ukko Nooaalle.

Voittihan Lordikin vaikkei sitä kukaan uskonut.
        Paitsi minä. :-)

• leda
        Aritta kirjoitti:

Voittihan Lordikin vaikkei sitä kukaan uskonut.
        Paitsi minä. :-)

Heti alun prein oli Lordin suosikkini. En siis kuulunut takinkääntäjiin. Olen niitä jotka ovat kasvaneet heavy metallin jytkeessä ja erikoinen ulkonäkö oli vain plussaa strippareiden joukossa. Lordiin uskoivat kaikki muut paitsi siä Mitron kannattajat ja muut uskovaiset sekä tylsää suomihumppaa kannattavat. Tämä on tosi. Hanna on tylsä.

• Varma ravivinkki

Ori killuttimet kilisee on 1.

• Leda

Siellä on monta paljon parempaa kappaletta ja ei tosiaankaan ole kärkipäässä missään listoilla.

• voitto kotiin'

eihän kukaan pitänyt lordistakaan kun se meni euroviisuihin mutta se voitti....
      Yleensäkin mistä suomalaiset tykkää niin ei ulkomaalaiset tykkää....

• leda

Miten niin ei pitänyt? Jäiköhän sinulta jotakin näkemättä/lukematta ja kuulematta viime kaudella??? Tiedän kymmeniä ihmisiä jotka liputtivat Lordin puolesta perheeni mukaan lukien. Et ehkä seurannut koko kisaa. Muuten olisit nähnyt millaisella ihastuksella Lordi otettiin vastaan ja yleisön villiintymisen. Ruotsin kanavalla kiiteltiin Suomea, kun tuotiin uutta kisaan yms... Vastaavanlaista en ole huomannut Hannan kohdalla. Mitään sanomatonta.

• ....
        leda kirjoitti:

Miten niin ei pitänyt? Jäiköhän sinulta jotakin näkemättä/lukematta ja kuulematta viime kaudella??? Tiedän kymmeniä ihmisiä jotka liputtivat Lordin puolesta perheeni mukaan lukien. Et ehkä seurannut koko kisaa. Muuten olisit nähnyt millaisella ihastuksella Lordi otettiin vastaan ja yleisön villiintymisen. Ruotsin kanavalla kiiteltiin Suomea, kun tuotiin uutta kisaan yms... Vastaavanlaista en ole huomannut Hannan kohdalla. Mitään sanomatonta.

tarkotin lähinnä että kukaan SUOMALASISTA pitänyt (paitsi jotka yleensäkin on hevin puoleen) Tänäpäivänä löytyy paljon sellaisia ihmisiä jotka tykkää lordista koska se voitti euroviisut, mutta vihaa hevimusiikia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      310
      7221
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2126
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1817
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1337
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1277
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1203
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1200
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1136
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1071
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1009
    Aihe