Moraali ja sielunlaki

...tana

Kieltämättä monikin ihminen ihmettelee,mikä ero
on köyhien ja rikkaiden moraalissa? No verrataanpa
sitä asiaa kuningatar Elisabethin valtiovierailuun
Yhdyvalloissa,mikä alkaa tänään.Luuleeko nyt joku
pikkuporvari,että "herttainen Elisabeth" ja
tyttöpoika Bush puhuvat vanhustenhoidosta,
terveydenhuollosta ja työttömistä.Hah,hah,haa.
Todellisuudessa nuo kaksi kulttuuri-imperialistia ovat
koko tämän planeetan suurimpia sotahulluja.Näin
ollen he pyrkivät ratkaisemaan sekä Irakin että
Israelin hallituskriisin vain uusilla sodilla.
Mutta onneksi tämän maailman köyhät tajuavat
totuuden paremmin kuin rikkaat.

Sieluhan on myös tajunta.Kun ihmisen aistit ja
järki mudostavat tajunnan,materian sielunlaki
tarkoittaa sitä,että puolet äärettömän
maailmankaikkeuden miehistä tajuaa todellisuuden
naisellisella tavalla.Sielunlain perusteella
herrojenkin henki eli rahavallan elämä katoaa
kuolemassa,joten kaikki uskonnot ovat ihmiskunnan
suurimpia erehdyksiä ja rahavallan pimityksiä.Jos
kansat haluavat vapautua pahuudesta,tyhmyydestä
ja onnettomuudesta,meidän pitää luopua valtioista,
rahasta ja uskonnoista.

Luonnollisesti Bushin naurettava roskajoukko
häviää öljysotansa myös Lähi-idässä,jolloin
hajoavat YK,EU,Nato ja valtiotkin.Niiden tilalle
perustetaan Sosialismin ja Rauhan Puolue,jossa on
kaksijakoisen sielunlain takia ylä- ja alarakenne.
Sosialistinen valta on vain ylärakenteen laitoksilla
ja taloudellinen itsehallinto
alarakenteella.

Vaikka taloudellista omaisuutta saa sosialismissa
olla sekä ihmisillä että yhteisöillä,vain kansan
ylärakenne määrää luonnonvarojen tuotantotavat,
ei ihmisyksiö.Näin ollen avaruudenkin luonnonvaroilla
on kaksoisomistus,mikä estää
luonnonvarojen riiston ja luonnon saastumisen.

8

597

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muuten asiaa.

      Kyseiset henkilöt ovat just niin evileitä ihmisiä kuin voi olla. Kun tapat ihmisen olet murhaaja, mutta kun tapat kansakunnan olet sankari...tai jotain. Olisiko se ollut itse Hitler mikä virkkoi tälläisia.

      Sielunlain epämääräinen ja helvetin ontuva osio oli kyllä aivan hanurista.

      • kielenkäytöstä

        Vaikka puolet äärettömän maailmankaikkeuden miehistä tajuaakin todellisuuden naisellisella
        tavalla (sielunlaki),myös minulla on miehinen
        tajunta kuten sinulla.


    • uusi oppi????

      sielunlaki = kommunismi = rahat valtiolle

      • pärkele

        Jopa Marx ennusti valtioiden katoavan joskus.Sen
        sijaan mm. Venäjän tapahtumat todistavat selkeästi,ettei viisas ja hyvä ihmiskunta tarvi
        tulevaisuudessa:rahaa,valtioita eikä uskontoja.
        Vain sielunlaki ja sosialismi (luokaton yhteiskunta).


      • näin on!
        pärkele kirjoitti:

        Jopa Marx ennusti valtioiden katoavan joskus.Sen
        sijaan mm. Venäjän tapahtumat todistavat selkeästi,ettei viisas ja hyvä ihmiskunta tarvi
        tulevaisuudessa:rahaa,valtioita eikä uskontoja.
        Vain sielunlaki ja sosialismi (luokaton yhteiskunta).

        Marx ennusti että kapitalismi johtaa kurjistumiseen ja että kommunismi johtaa materiaaliseen hyvinvointiin. Kävi kuitenkin juuri toisinpäin: sosialismi johti kurjistumiseen (mm Kuuba, P-Korea, NL) ja kapitalismi (USA, Japani) johti vaurastumiseen.

        Marx ei tosin itse uskonut omaan ennustukseensa. Kommunismi ei toimi, mutta sen ei ole tarkoituskaan toimia.


      • naisellinen tajunta,
        näin on! kirjoitti:

        Marx ennusti että kapitalismi johtaa kurjistumiseen ja että kommunismi johtaa materiaaliseen hyvinvointiin. Kävi kuitenkin juuri toisinpäin: sosialismi johti kurjistumiseen (mm Kuuba, P-Korea, NL) ja kapitalismi (USA, Japani) johti vaurastumiseen.

        Marx ei tosin itse uskonut omaan ennustukseensa. Kommunismi ei toimi, mutta sen ei ole tarkoituskaan toimia.

        Leninillä olikin miehinen tajunta.Näin ollen
        rikkaat eli porvarispuntit ovat SIELUNLAIN
        perusteella tyhmempiä ja pahempia kuin köyhät.


    • materiaa

      Vaikka kuningatar-Elisabeth on nyt vierailulla
      tyttöpoika-Bushin luona valkoisessa talossa,ei
      siellä tehdä rauhansuunnitelmia vaan sotasuunnitelmia.
      Koska Yhdysvaltojen demokraatit
      estävät miehityssotien rahoituksen,Bushin
      kulttuuri-imperialistit pyrkivät luottamaan
      lähinnä Nato-ystäviensä tukeen.Toisaalta
      myös Israelin sotaherrat haluavat jatkaa
      palestiinalaisalueiden miehitystä ja päästä
      osallisiksi koko Lähi-idän alueen öljyvaroista.
      Näin ollen Israelin ja Yhdysvaltojen seuraava
      ilmahyökkäys kohdistuu Syyriaan,mikä alkaa
      silloin,kun prinssi-Harryn tuleva arvo on
      määritelty oikein.Mutta kyllä saa kohta nauraa
      koko maailma! Eihän narkkari Harrystä voi tulla
      ikinä Lähi-idän kuningasta,vaan kaikille kansoille
      pieksetään ikuinen sielunlaki kengällä otsaan.

      Sieluhan on myös tajunta.Kun ihmisen aistit ja
      järki muodostavat tajunnan,sielunlaki tarkoittaa
      sitä,että puolet äärettömän maailmankaikkeuden
      miehistä tajuaa todellisuuden naisellisella
      tavalla.Sielunlain perusteella herrojenkin henki
      eli rahavallan elämä katoaa kuolemassa,joten
      kaikki uskonnot ovat ihmiskunnan suurimpia
      erehdyksiä ja rahavallan pimityksiä.Jos kansat
      haluavat vapautua pahuudesta,tyhmyydestä ja
      onnettomuudesta,meidän pitää luopua sielunlain
      perusteella valtioista,rahasta ja uskonnoista.
      Vain sielunlaki ja sosialismi (luokaton yhteiskunta)!

    • ...tana puhuu köyhien ja rikkaiden moraalista tuomitsevassa sävyssä. Totta on, että rikkat käyvät sotia saadakseen lisää rikkauksia tai pitääkseen kiinni jo saavutetuista. Koyhien moraaliata hän ei sano mitään.

      Köyhien moraali ei kuitenkaan ole yhtään parempi. Köyhät eivat halua tasa-arvoa, vaan ainoasataan vaihtaa osat rikauden kanssa.

      Tässä on ihmiskunnan tragedia: kumpikaan osapuoli ei halua tasarvoa, joka merkitsisi rakkauden toteutumista.

      Jos jompikumpi osapuoli haluaisi sitä, olisi toteutuminen mahdollista.

      Tana sanoo, että tulisi luopua uskonnoista. Ensisijaisesti tulisi antaa anteeksi uskonnoille, että ne johtavat ihmisiä harhaan.

      Rakkaus on Jumalan lahja ihmisille. Jo sen havaitseminen antaa viisautta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      845
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      595
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe