kokemuksia nankang renkaista

mazda 6

tekeekös tollasilla renkailla mitään, ovatko missäpäin maailmaa valmistettu

13

30168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aropupu01
      • SV-1 195/55 R15 85H

        Eiköhän ne kuitenkin tule Taiwanista?


      • 235+255
        SV-1 195/55 R15 85H kirjoitti:

        Eiköhän ne kuitenkin tule Taiwanista?

        ...ole isompaa valmistajaa.

        Hyvin toimivat NS-2 renkaat 17" koossa ja kuulemma myös isompana. Pienenmpiä haukuttu lötköiksi. Märkipito tuskin testivoittajien luokkaa, mutta mukavuus ja melutaso hyvä.


    • Thousander

      Nyt alla pyörii NS-II mallin renkaat, kokoa 205-55/16V toista kesää, omien kokemusten mukaan ihan kelpo renkaat. Näihin siirryin Goodyearin tuotteista. Moitteen sijaa en näistä löydä, märkäpito ja melukin on ihan OK. Tietenkin monia voi pelottaa halpa hinta ja monelle se jo itsessään on moitteen paikka, mutta itse olen näihin tyytyväinen enkä näe syytä pulittaa renkaista enempää.

      Hintaa näille tuli 252€ Rengas-Onlinesta kotiovelle tuotuna.

    • Pexi83

      Hinta/laatu suhteeltaan parhaimmat renkaat!!

      On monia kalliimpiakin renkaita paremmat!!

    • laatu riittävä

      Hinta on aivan lyömätön. Laadusta, eihän ne mitkään huippurenkaat ole, mutta varmasti toimivat suomen rajoituksilla riittävän hyvin.

    • gölf

      mites kokemuksia kitkoista ? ja olis vähän pienempi koko, sellaset 16 tuumaa...
      tietoa ?

    • halpaa kalliisti

      Säästa jostain muusta, ja osta kunnolliset renkaat. Kiinassa tai Taiwanissa kai nuo on tehty. Voisi kyllä jättää tuomatta tänne, samoin kuin kaikki muukin halpa paska, jota köyhän ei kannata ostaa. Katkeran kantapään kautta on mielipide muodostunut, kun en ole itse kerrasta uskonut. Halpa hinta ei paljon lohduta, jos tavara ei aja asiaansa, aiheuttaa vain harmia.
      Mieluummin kunnolliset talvirenkaat vaikka osamaksulla.

      • Anonyymi

        kolmas talvi nangang renkailla ei mitään ongelmia edellinen kirjoittaja saa ostaa renkaansa osa maksulla


    • Anonyymi

      olen aina joutunut ajamaan aikaisemmin kiinalaisilla talvirenkailla,nyt oli mahdollisuus ostaa nokian talvirenkaat ja voin ihan rehellisesti sanoa että ero on kuin yöllä ja päivällä,kesärenkaat voi ostaa kiinasta mutta talvikumeissa on hirveä ero.

    • Anonyymi

      Nankang ei tosiaan ole näitä perus Kiina-halpisrenkaita, vaan Taiwanilainen perinteikäs valmistaja, joka on aloittanut jo 60-luvulla.

      Toki valmistaa halvemman pään budjettirenkaita, mutta omasta kokemuksesta hinta-laatusuhde on erinomainen.

      Kesärenkaissa nimenomaan. Talvirenkaita en ole kokeillut.

    • Anonyymi

      Kovin on surkeita. Kesällä voi tietysti ajella jos ei välitä mitä alla on tai meluaako ja kestääkö. Talvirenkaat pitäisi lailla kieltää näissä talvissa.

      • Anonyymi

        Renkaan kestämisellä ja hinnalla ei ole nykyään mitään korrelaatiota. Minulla on ollut kaksi Continentalin sarjaa, ja kumpikaan ei kestänyt muutamaa kuukautta kauempaa. Tigarin halparenkaat niin ikään meni melko äkkiä, Hankook kestänyt hieman paremmin, mutta yhdessä kesässä meni sekin sarja. Satunnaisia Nokialaisia, Klebereitä ja Michelinejäkin ollut alla. (Kun tietää ettei ne kestä, niin olen välissä heittänyt jotkut ylijäämärenkaat loppukesäksi toiselle akselille).

        Nyt ei ole kahteen vuoteen mennyt yhtään kesärengasta rikki, kun alla on Nankangin CW-20: 8-kankaiset pakettiauton renkaat. Ei varmaan hiljaisin tai pitävin, mutta hyvä ajettavuudeltaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4116
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2179
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1674
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1487
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1448
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1370
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1248
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1164
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1099
    10. 22
      1066
    Aihe