Kuvittelenko vain vai onko C mallin Corsa (2000-2006) harvinaisempi auto täällä Suomessa. Varsinkaan tota facelift mallia (2003-2006)ei pahemmin ainakaan Turun teillä liiku ainkaan verrattuna esim VW Polon tai Toyota Variksen lukumääriin. Itse tykästyin vuoden 2004 Corsasta niin että oli pakko ostaa pois kuljeksimasta...
Corsa C
3
1009
Vastaukset
- ajaa
Corsalla?
En tiedä miks se kuulostaa hassulta.
Itse koen sen auton niin naiselliseksi jotenkin.
Ainakin mun punainen Corsa on very söpö!! - pikkuautot
Yleensähän uusia pikkuautoja ostavat naiset. Naisiin vetoavat naiselliset autot. Luotettavuuteen panostavat ostavat Yariksen tai Micran. Toiset naiset taas pitävät ranskalaisuutta trendikkäänä, ja ostavat sellaisen.
Corsa ei ole riittävän naisellinen eikä herkkiin tunteisiin vetoava. Se on hyvä saksalainen auto, joka pärjää luotettavuudessa japseille, ja on ajo-ominaisuuksilta pikkuautojen parhaimmistoa. Corsa on miehelle sopiva pikkuauto, mutta huonosta itsetunnosta kärsivälle suomalaismiehelle se ei tuo kaivattua egonkohotusta.
Siksi Corsa ei myy. - - - -
Kannattaa pitää C- Corsasi hyvässä kunnossa. Se on tosiaan Suomessa harvinainen. Ja varsinkin facelift malleja ei montaa sataa Suomen teillä liiku. C-malli ei mennyt erityisen hyvin kaupaksi edes muualla euroopassa verrattuna edeltäjäänsä, vaikka briteissä Vauxhallin merkillä myyty C- Corsa oli joinain vuosina myydyin automalli. Auto ei muotoilultaan, ominaisuuksiltaan ja hinnoittelultaan ollut kovinkaan kiinnostava.
Käytiin ostamassa viime viikonloppuna siskolleni 2001 mallinen Corsa. Auto oli todella hyvässä kunnossa ja hinta oli keltaisessa pikku Corsassa kohdallaan. Corsa C-malli on muutenkin erittäin kestävä auto.
Uusi Corsa on kuitenkin osoittautunut menestykseksi ja saavuttanut aikaisempien Corsa mallien suosion. Suomessakin myyty parissa kuukaudessa enemmän kuin viime vuonna yhteensä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712741
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1472150Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa752030Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2521674- 691433
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2991374- 771305
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää381196Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps1251115- 751017