Corsa C

Antsa

Kuvittelenko vain vai onko C mallin Corsa (2000-2006) harvinaisempi auto täällä Suomessa. Varsinkaan tota facelift mallia (2003-2006)ei pahemmin ainakaan Turun teillä liiku ainkaan verrattuna esim VW Polon tai Toyota Variksen lukumääriin. Itse tykästyin vuoden 2004 Corsasta niin että oli pakko ostaa pois kuljeksimasta...

3

969

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ajaa

      Corsalla?

      En tiedä miks se kuulostaa hassulta.
      Itse koen sen auton niin naiselliseksi jotenkin.

      Ainakin mun punainen Corsa on very söpö!!

    • pikkuautot

      Yleensähän uusia pikkuautoja ostavat naiset. Naisiin vetoavat naiselliset autot. Luotettavuuteen panostavat ostavat Yariksen tai Micran. Toiset naiset taas pitävät ranskalaisuutta trendikkäänä, ja ostavat sellaisen.

      Corsa ei ole riittävän naisellinen eikä herkkiin tunteisiin vetoava. Se on hyvä saksalainen auto, joka pärjää luotettavuudessa japseille, ja on ajo-ominaisuuksilta pikkuautojen parhaimmistoa. Corsa on miehelle sopiva pikkuauto, mutta huonosta itsetunnosta kärsivälle suomalaismiehelle se ei tuo kaivattua egonkohotusta.

      Siksi Corsa ei myy.

    • - - -

      Kannattaa pitää C- Corsasi hyvässä kunnossa. Se on tosiaan Suomessa harvinainen. Ja varsinkin facelift malleja ei montaa sataa Suomen teillä liiku. C-malli ei mennyt erityisen hyvin kaupaksi edes muualla euroopassa verrattuna edeltäjäänsä, vaikka briteissä Vauxhallin merkillä myyty C- Corsa oli joinain vuosina myydyin automalli. Auto ei muotoilultaan, ominaisuuksiltaan ja hinnoittelultaan ollut kovinkaan kiinnostava.

      Käytiin ostamassa viime viikonloppuna siskolleni 2001 mallinen Corsa. Auto oli todella hyvässä kunnossa ja hinta oli keltaisessa pikku Corsassa kohdallaan. Corsa C-malli on muutenkin erittäin kestävä auto.

      Uusi Corsa on kuitenkin osoittautunut menestykseksi ja saavuttanut aikaisempien Corsa mallien suosion. Suomessakin myyty parissa kuukaudessa enemmän kuin viime vuonna yhteensä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4903
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4453
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2881
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      105
      1684
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe