Suunnitteilla 2 viikon matka elokuussa, 2 henkilöä.
Meksikosta, Playa del carmenista pidimme todella paljon.
Haluamme All inclusive hotellin, hyviä snorklaus ja luontoretkiä.
Kumpikohan maa kannattaisi valita? Kokemuksia?
Mitä kautta kannattaisi lennot hotelli varata?
Finnmatkat näyttivät tekevän ainakin valmismatkoja Venezuelaan (kohtuu hinnalla). Dominikaaniseen eivät nuo tunnetuimmat matkanjärjestäjät näköjään järjestä matkoja elokuussa.
Venezuela vai Dominikaninen tasavalta?
2
950
Vastaukset
- rempo
venezuela ilman muuta. kantsii tehdä retki mantereele varsinkin jos on 2 viikkoo. Itse olin maalis-huutikuun vaihteessa porlamissa hilton
hotellissa. olen ollu myös pari kertaa domskussa mutta kyllä margareta vetää voiton. kantsii varata matka kassa käteisenä mukaan siä kantii vaihtaa rahat epävirallisesti saa 30-40% enenmän bolivareja ei siä kyllä virallisekaan kurssiin kauheen kallista ole - Stiinaaus
Dominikaaninen, kerta jos Mexikosta pidit. Dominikaanisen Puerto Plata ja Riu Merengue hotelli.
Merengue toimii yhteistyöösä kahden muun hotellin kanssa, ja kaikista kolmesta hotellista saa syödä ja juoda niin paljon kuin jaksaa. Niin, ainut että en tiedä järjestetäänkö niitä matkoja silloin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481281- 1581097
- 61987
- 8782
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli180771Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27766Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51751- 11739
- 346718
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti78675