Suunnitteilla 2 viikon matka elokuussa, 2 henkilöä.
Meksikosta, Playa del carmenista pidimme todella paljon.
Haluamme All inclusive hotellin, hyviä snorklaus ja luontoretkiä.
Kumpikohan maa kannattaisi valita? Kokemuksia?
Mitä kautta kannattaisi lennot hotelli varata?
Finnmatkat näyttivät tekevän ainakin valmismatkoja Venezuelaan (kohtuu hinnalla). Dominikaaniseen eivät nuo tunnetuimmat matkanjärjestäjät näköjään järjestä matkoja elokuussa.
Venezuela vai Dominikaninen tasavalta?
2
978
Vastaukset 2
- rempo
venezuela ilman muuta. kantsii tehdä retki mantereele varsinkin jos on 2 viikkoo. Itse olin maalis-huutikuun vaihteessa porlamissa hilton
hotellissa. olen ollu myös pari kertaa domskussa mutta kyllä margareta vetää voiton. kantsii varata matka kassa käteisenä mukaan siä kantii vaihtaa rahat epävirallisesti saa 30-40% enenmän bolivareja ei siä kyllä virallisekaan kurssiin kauheen kallista ole - Stiinaaus
Dominikaaninen, kerta jos Mexikosta pidit. Dominikaanisen Puerto Plata ja Riu Merengue hotelli.
Merengue toimii yhteistyöösä kahden muun hotellin kanssa, ja kaikista kolmesta hotellista saa syödä ja juoda niin paljon kuin jaksaa. Niin, ainut että en tiedä järjestetäänkö niitä matkoja silloin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 402586
- 551072
- 66921
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t53867Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää227783T.h tuomio
Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin11710Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️61691- 49634
Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä
Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne81617- 65613